قاضی به انتشار تصویری از زندانی که درگذشت پس از مهار توسط ماموران

یک کارولینای شمالی قاضی دستور داده است با انتشار تصویری نشان میدهد یک مرد لحظات پایانی در وینستون-سیلم قفل که

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

یک کارولینای شمالی قاضی دستور داده است با انتشار تصویری نشان میدهد یک مرد لحظات پایانی در وینستون-سیلم قفل که در آن او فریاد "نمی توانم نفس بکشم" در حالی که در بازداشت ماموران قرار می گیرد و او را رو به پایین و تلاش برای حذف او دستبند.

جان الیوت نویل 56 ساله و پدر پنج فرزند درگذشت در بیمارستان سه روز پس از دسامبر 2019 بازداشت. او بسر برده در حکم به اتهام آزار یک زن و رزرو به Forsyth County زندان که در آن افسران مهار او را در آنچه که به عنوان یک گراز-کراوات موقعیت. نویل شد امپراتور با توجه به یک گزارش کالبد شکافی. او از یک آسیب مغزی به دلیل ایست قلبی در این گزارش اعلام کرد.

در روز جمعه برتر قاضی دادگاه Gregory R. هورن حکومت Forsyth County Sheriff را باید انتشار دو فایل های ویدئویی توسط 12 p. m. در اوت. 5.

یکی بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم از یک نگهبان که در مواجهه با اتهامات جنایی بیش از نویل مرگ است. مجموعه ای از فیلم های دیگر "باید باقی می ماند تحت مهر و موم انتظار نظم بیشتر توسط برتر قاضی دادگاه و یا کارولینای شمالی, دادگاه استیناف," هورن گفت: در سفارش خود را.

هورن افزود: "این اتهام اقدامات رخ داده در حالی که آقای نویل در بازداشت مربوط به یک موضوع مهم محلی و ایالتی و ملی منافع عمومی و انتشار ضبط شده است که لازم است برای پیشبرد قانع کننده منافع عمومی است."

در اوایل این هفته نویل کودکان آنها سکوت خود را شکستند و خواستار این فیلم منتشر می شود به منظور فشار برای اصلاحات در درون زندان شهرستان است.

"بزرگترین غذای آماده برای من است که من در تلاش برای بدست آوردن مردم را به درک در مورد همه این است که ما نه به دنبال انتقام" Tasha مارتین یکی از نویل کودکان گفت: روزانه وحش. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که این اتفاق نمی افتد به یکی دیگر از خانواده است."

Sean نویل یکی از فرزندان خود را توصیف جمعه حکم به عنوان "تلخ و شیرین."

"نبود ما طرح اولیه" گفت: Sean, 33, از وینستون-سیلم. "ما واقعا آرزو ما می تواند نگه داشتن آن خصوصی به خاطر آن سخت به تماشای. آن را سخت به تماشای برای کسانی که هرگز او را ملاقات نمود, بنابراین آن را سخت به خصوص برای ما است."

"اگر آن را کمک می کند تا افراد دیگر ما می توانیم در کنار ما غم و اندوه ما می توانیم کنار درد ما," او اضافه شده است. "این ممکن است به معنای دیگر خانواده هرگز به رفتن را از طریق آنچه که ما انجام داد. اگر ما در کمک به یک فرد و سپس همه از این است که ارزش آن."

پنج سابق بازداشت افسران و یک پرستار است که کار توسط یک پیمانکار خصوصی شده اند به اتهام قتل نفس غیر ارادی در ارتباط با نویل مرگ است.

افسران شامل آنتونیو موریس Woodley Jr., 26; سارا الیزابت پول 36; و کریستوفر Bryan Stamper, 42; به عنوان به خوبی به عنوان ستوان Lavette ماریا ویلیامز 47 و سرجوخه اد گالو) ادوارد جوزف روسل, 50. این پرستار است که 44 سال سن میشل Heughins. (ویلیامز و Woodley سیاه و سفید هستند در حالی که دیگر افسران سفید کلانتر را گفت.)

همه متهمان اما Heughins را به دادگاه Nov. 6 با توجه به Forsyth County clerk از دادگاه. Heughins' آخرین دادگاه ظاهر شد و پنج شنبه.

به عنوان تظاهرات ramped تا بیش از مرگ جورج فلوید, گزارشی مرد کشته شده توسط مینیاپولیس پلیس نویل مورد شروع به جلب توجه بیشتر. برخی از نویل آخرین کلمات—به طور خاص "من نمی توانم نفس بکشم"—بودند نه تنها به زبان آمده توسط Floyd بلکه توسط اریک گارنر که در سال 2014 پس از یک افسر NYPD قرار داده و او را در یک سبد.

مارتین, 35, گفت پدرش التماس و التماس کرد برای بازداشت افسران به نوبه خود او بارها و گفت که او نمی تواند تنفس 23 بار.

"این بود که کسی را دوست داشت. این بود که یک انسان" مارتین گفت FOX8 در گرینزبورو اضافه "که موقعیت آنها قرار داده و او را در کمک به مرگ او. این بسیار آشکار است که آسیب انجام شد در سلول زندان."

مارتین سوال که چرا افسران و پرستار را ندارد نویل به درمانگاه و زمانی که به عنوان ویدئو نشان می دهد که آنها در آن زمان گفت که او با داشتن یک اورژانس پزشکی است.

در مصاحبه با Daily Beast, مارتین گفت: "این افسران جوک. آنها بررسی می شود در هر یک از دیگر به طور مداوم. در عين حال شما خوب است ؟ حال شما خوب است؟' آنها از نگاه کردن به او و گفت: "او خوب نیست و آنها شروع به خنده."

مارتین که دیدم این ویدئو برای اولین بار روز شنبه گفت که در این فیلم همکار زندانیان شنیده می شود آواز "گریس شگفت انگیز" در هنگام EMTs وارد به حمل و نقل و پدر او به بیمارستان است. او گفت که او شنیده می شود یکی از بازداشت شدگان اعلام "استراحت در صلح و آرامش جان" و دیگر سخن گفتن "آنها کشته شدند که مرد."

به عنوان یک گروهبان در ارتش ذخیره مارتین گفت: او مستقر شد به خلیج گوانتانامو و خدمت به عنوان یک نظامی افسر پلیس است. "من این تجربه است که این افراد در این ویدئو را" مارتین گفت: روزانه وحش. "من یک قربانی اما من همچنین اجرای قانون, بنابراین من قادر به دیدن هر دو طرف است. هنگامی که من به تماشای این ویدئو من قادر به دیدن آنچه که آنها حق است و آنچه را که آنها اشتباه است."

"شما تا به حال سه چاشنی افسران وجود دارد و شما هنوز هم یک مرد بمیرد' مارتین گفت. "که دیوانه است."

"ما نه دنبال انتقام است. ما می خواهیم به مطمئن شوید که این اتفاق نمی افتد به یکی دیگر از خانواده است."

Tasha مارتین

نویل رزرو شده بود به زندان Dec. 1 در $2 ، 000 اوراق قرضه. حدود 3:30 a. m. صبح روز بعد او سقوط از بالای تختخواب سفری و زندانبانان او را به یک مشاهده اتاق برای دیدن یک پرستار است. نویل یکی از همبندان فشرده یک دکمه اضطراری پس از بیدار شدن به یک انفجار با صدای بلند و رعایت نویل دادن در کف با بغل بر روی لباس خود و خون در دهان او. این یکی از همبندان گفت: به نظر می رسد که نویل بود که با داشتن یک تشنج. در واقع گزارش کالبد شکافی نشان داد سپاه پاسداران در بر داشت نویل در طبقه در یک "تشنج مانند" قسمت.

مدتی در ساعت آینده, نویل خواهد رنج می برند آسیب های که منجر به مرگ او را به عنوان افسران سعی در حذف او دستبند. گزارش کالبد شکافی می گوید کلید به کافهای را شکست و داخل قفل در حدود 2 دقیقه بعد ماموران قرار می گیرد نویل در یک موقعیت مستعد. افسران سعی کردم به استفاده از کلید دیگر و سپس تلاش دو برش پیچ برای باز کردن محدودیت. کافهای منتقل شدند و پس از مجموع 12 دقیقه کالبد شکافی اعلام کرد.

"آنها جوک و خنده بر ما پدر در حالی که او را در فشار ساخت جوک در مورد دستبند چرا که یکی از کلید ها را شکست و داخل دستبند" مارتین گفت FOX8. "یکی از آنها بود" من که بیرون آمدن از چک های خود را و آنها شروع به خنده."

نویل هشدار داد افسران "من نمی توانم نفس بکشم" حداقل 10 بار. او همچنین التماس برای کمک به آنها گفتن "لطفا" "به من کمک کند" و "به من اجازه رفتن." در یک نقطه نویل خواست برای مادر خود را.

"بیا, دوستان, اگر شما می توانید صحبت کنید شما می توانید نفس کشیدن" یک افسر در پاسخ گفته با توجه به وینستون-سیلم مجله گزارش با استناد به سه منبع موثق.

آن را در طول این مبارزه است که نویل متوقف شد. "آخرین فهم عبارت او ساخته شده بود در اطراف 3½ دقیقه پس از [او] قرار داده شده در معرض ابتلا روی تشک," گزارش کالبد شکافی اشاره کرد.

زندانبانان حذف نویل زندان jumpsuit و چپ او را در سلول که در آن او در یک موقعیت مستعد. افسران بازگشت و هنگامی که پرستار را دیدم نویل نبود تنفس.

زندان ستاد احیا نویل اما او به کما رفت و درگذشت در بیمارستان.

با توجه به مجله, نویل مرگ بود و نه ساخته شده توسط Forsyth County Sheriff را تا ژوئن 26, وقتی روزنامه شروع به پرسیدن سوال.

تا روز جمعه تصویری از برخورد مرگبار منتشر شد, به عنوان مجری قانون و بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم ها نمی رکورد های عمومی تحت کارولینای شمالی قانونی است. هر فرد به دنبال چنین تصویری نیاز به درخواست یک قاضی به انتشار آن است.

رسانه های خبری از جمله اخبار و آبزرور, یک روزنامه در رالی آسوشیتدپرس و نیویورک تایمز ثبت دادخواست به انتشار فیلم.

نویل کودکان با حضور در جلسه روز چهارشنبه در حمایت از ساخت این فیلم ، یک دختر Brienne نویل با انتشار بیانیه ای پس از آن.

"ما انتظار می رود که جای تأسف برای کسانی که به اتهام و بدون اشتباه می کنیم" Brienne گفت: Journal. "به ما گفته آنها دریافت کرده اند تهدید و یا مجبور به حرکت به خاطر ترس از زندگی خود را. حداقل آنها را به یک زندگی به ترس برای پدر ما نیست."

Brienne اضافه شده است که او با پشتیبانی از تظاهرات خواستار اصلاحات. "تلاش های ما هستند و نه فقط برای عدالت برای پدر ما اما برای پدران شما و فرزندان شما و خانواده هایی که روزانه احساس درد و فشار از نژادپرستی و خشونت پلیس" او اضافه شده است. "پس از مبارزه با ما نیست علیه ما است."

هنوز Forsyth County District Attorney جیم اونیل مخالف آزادی هر کلیپ های ویدئویی گفت که او تا به حال به مطمئن شوید که زندانبانان و پرستار دریافت یک محاکمه عادلانه.

کلانتر بابی Thu گفت: بازداشت افسران معنی نیست که به آسیب نویل و آن را یک "وضعیت غم انگیز." او گفت که او عذرخواهی کرد به نویل ،

"من می خواهم به می گویند که مردان خوب و زنان ساخته شده است یک تصمیم بد در آن روز و به عنوان یک نتیجه خوب مرد مرده است. و برای آن که یک روز غم انگیز و غم انگیز از وضعیت خوب مردم در تلاش برای انجام کار درست" Tim گفت: در یک کنفرانس خبری افزود که او با افسران سابق خود را به عنوان آنها راه خود را به دادرس ،

"من می خواهم به می گویند که مردان خوب و زنان ساخته شده است یک تصمیم بد در آن روز و به عنوان یک نتیجه خوب مرد مرده است. "

کلانتر بابی Thu

با توجه به Thu, کسانی که افسران سابق گفت: "کلانتر به آنها بگویید ما به معنای پدر خود هیچ آسیبی. ما در تلاش بودند به کمک و کمک کند." او همچنین ادعا کرد که نویل خانواده خواسته بود خود را به نگه داشتن حادثه خصوصی.

برای مارتین مرگ پدرش قطع رابطه آنها فقط شروع به پرورش.

"او در زندگی من در حال رشد" مارتین گفت: روزانه وحش. "من فقط او را دو سال پیش. ما ایجاد یک رابطه است. من فقط می دانم که پدرم و من دزدیدند از آن است."

مارتین گفت: مادر و نویل را شکست و این که او هرگز به ملاقات پدر او. او مطرح شد توسط یکی دیگر از درگذشت مردی که در سال 2013. سه سال بعد مارتین دنبال کردن نویل در Facebook در یکی از اعزامهای به گوانتانامو. "جان نویل بسیار رایج است نام" او گفت:. "به من اعتماد کن. من سعی کردم گوگل آن را سال پیش."

"هنگامی که ما برای اولین بار ارتباط خود را بزرگ چیزی بود که او می خواست می شود یک بخشی از زندگی من است. او می خواست به را تشکیل می دهند به صورت تمام وقت ما از دست داده بود گفت:" مارتین که زندگی در بالتیمور و قادر به دیدن آن نباشد ، به جای نگهداری آنها در تماس بیش از تماس ها و متون.

"این یکی از آن زمان که در آن باعث می شود شما متوجه نیست را به مردم اعطا چون شما نمی دانید که هنگامی که آن را به آخرین باری که شما به آنها صحبت کنید" مارتین گفت. "من به دنبال به جلو به او نشست ، او نیست ملاقات پسران من و شوهرم شده است."

"من سپاسگزار برای این واقعیت است که او پذیرای من است. آن می توانست همه بیش از حد آسان برای او به من به نوبه خود به دور. او هیجان زده بود برای من, برای من, موفقیت, خانواده, حرفه ای, از همه که. او به من گفت که یک بار او افتخار من است. که او مرا دوست داشت.

"که به معنای زیادی است. من احساس می کنم پس از سرقت در تمام این."

با توجه به مارتین نویل یک فن جان سخت از دانشگاه North Carolina Tar Heels basketball team. او در بازی بسکتبال و ماند در شکل; او یک فرد خوشحال.

Brienne گفت: این مجله که نویل دوست جامائیکا مواد غذایی و رقص و مشغول به کار در ساخت و ساز. پس از طوفان کاترینا او داوطلب در لوئیزیانا. "او کامل است. او انسانی بود. او لذت می برد زندگی" Brienne به این روزنامه گفت.

نویل مادر فوت کرد زمانی که او یک نوجوان بود و او از لحاظ جسمی مورد آزار قرار گرفته توسط یک نسبی هنگامی که او جوان بود Brienne و یکی از پسرانش Kristopher قهوه ای-نویل گفت.

"من فکر می کنم ما پدر بود نخست مورد کسی که نیاز به کمک به دلیل تروما به عنوان یک کودک اما [هرگز آن را]," Brienne گفت: Journal. "مبارزه او بود که او می خواست کسانی که همه چیز اما نمی دانم که چگونه به آن چیز است."

Michael A. فضل وکیل نویل خانواده و املاک و گفت: روزانه وحش وجود نداشت coverup توسط کلانتر خانواده درخواست کلانتر نه عمومی تا معاینات پزشکی گزارش کامل شد و دادستان منطقه تصمیم بر تشکیل پرونده اتهام.

فضل گفت: نویل خانواده نمی بینم تدوین فیلم تا همین اواخر به دلیل دولت قانون آنها را ملزم به مدیران املاک خود را ایستاده. COVID-19 آهسته املاک و حقوقی براده در دادگاه فضل اضافه شده است.

با توجه به لطف این ویدئو شامل چندین دوربین های بدن همراه با فیلم از یک زندان videographer. "من گریستم و شریک زندگی من گریستم زمانی که ما آن را دیدم" او گفت:.

"من فکر می کنم این مکالمه شروع می شود با فیلم" گریس گفت:, و اضافه کرد که این غیر ممکن است که گفتگو در مورد نهادی تغییر و پاداش برای خانواده بدون انتشار این فیلم. "در حال حاضر زمان آن را برای عموم به آن را ببینید."

"تصویر بزرگتر این است که چگونه او و اینکه آیا مرگ او می تواند اجتناب شده است. این شروع می شود با فیلم" گریس گفت: روزانه وحش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن