آب تا دستگاه های خود را با این USB شارژر و ایستگاه های شارژ

اگر چه شما ممکن است فکر می کنم آن را خوب به شارژر USB که با هر دستگاه خریداری شده شما سزاوار یک ارتقا دهید. من

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

اگر چه شما ممکن است فکر می کنم آن را خوب به شارژر USB که با هر دستگاه خریداری شده شما سزاوار یک ارتقا دهید. من بسیاری از دستگاه های این روز از جمله کامپیوتر من قرص روشن شدن گوشی حتی من ردیاب تناسب اندام است که آن را سخت برای پیدا کردن یک محل برای اتصال همه آنها را به. حتی زمانی که من وجود دارد به طور معمول سیم در همه جا. خوشبختانه USB شارژر با پورت های متعدد وجود داشته باشد. آنها همچنین می توانید تطبیق ولتاژ به قیمت اجحاف کردن و یا کم حساب کردن دستگاه های خود را. بنابراین در حال حاضر زمان خود را به روز رسانی شارژر USB. به کمک ما گرد کرده ام تا برخی از گزینه های بزرگ.

برای ساده شارژر

Anker USB Wall Charger

این کاملا استاندارد USB شارژر, اگر چه آن را می تواند به جای دو دستگاه در یک بار. آن را کوچک و براق و اگر شما فقط نیاز به یک ارتقاء ساده از یک پورت این گزینه خوبی است. آن را نیز foldable ساخت آن آسان به سفر و یا فروشگاه زمانی که شما بر روی بروید.

برای یک طراحی براق

Nekmit دو پورت USB شارژر

نه تنها این شارژر دارای دو پورت آن را نیز بسیار براق. به جای داشتن یک مکعب است که juts از دیوار خود را, این یک دروغ نسبتا مسطح بنابراین آن را نمی خواهد شما را مختل دکور خانه. در واقع شما به سختی متوجه آن وجود دارد.

برای شارژ سریع

AUKEY شارژ سریع 3.0

این ایستگاه شارژ دارای شش پورت اما مهمتر از آن می تواند شارژ دستگاه های خود را سریع تر و تغییر ولتاژ به طوری که آن را نمی کند, قیمت اجحاف کردن و یا کم حساب کردن آنها. اگر شما تعداد زیادی از دستگاه های مسئول و آنها به طور مداوم از آب سعی کنید این یکی.

برای مقدار زیادی از بنادر

رواج 6-پورت USB شارژر

این ایستگاه شارژ دارای یک مرکز ثقل پایین ضروری است که پس از آن نیز دارای شش پورت. حتی اگر شما شش دستگاه وصل, آن را نمی خواهد بیش از نوک مانند بلندتر ایستگاه های شارژ خواهد شد. به جای آن شما می توانید بقیه مطمئن باشید که دستگاه خود را به طور کامل شارژ هنگامی که شما از خواب بیدار.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب