Julián Castro چرا همه متنفر تد کروز

نامزد سابق ریاست جمهوری جولین کاسترو یک نظریه قانع کننده در مورد اینکه چرا هر کس متنفر تد کروز.در قسمت 11 از ج

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

نامزد سابق ریاست جمهوری جولین کاسترو یک نظریه قانع کننده در مورد اینکه چرا هر کس متنفر تد کروز.

در قسمت 11 از جدید غیر طبیعی, The Daily Beast, پادکست برای جهان رفته ریل کاسترو مذاکرات به شرکت میزبان مولی جونگ سریع و ریک ویلسون در مورد تهمت شانس را به تگزاس در سال 2020 (نه عالی!), جو بایدن را "you ain't سیاه" نظر (نه عالی!), و sycophantic و همکار تگزاس تد کروز (حتی بدتر!). به یاد داشته باشید زمانی که تهمت و توهین سناتور. کروز اعضای خانواده? آره هر کس می کند.

"اگر کسی می رود به صورت خود و توهین به همسر خود و پدر شما و سپس شما فقط رفتن را مانند یک سگ, مردم شروع به فکر می کنم که شما کاملا مانور," کاسترو می گوید.

به علاوه کاسترو توضیح می دهد که چگونه Latinos کلیدی برای مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر و به همین دلیل او فکر می کند بایدن یک شات در برنده شدن بیش از دموکرات ها و مستقل یکسان: "آنها می خواهند سلامت عقل است."

پس از آن! ریک و مولی بحث تهمت شگفت انگیز تمرین رژیم کلامیدیا در مقابل COVID اسمک دان در اوزارک و گلف جدید به نوبه خود به عنوان اشتباهترین از MAGA دال.

"این ایده که چون شما قفل شده است تا برای یک دوره معینی از زمان خود را با خانواده و حیوانات خانگی خود را که همه چیز است و بیش از آن بسیار Trumpy. این ایده از آنچه که ما در حال خوب ما در حال بازگشت به کار همه چیز را در. آن را تمام انجام می شود."

و البته دو بحث تهمت به tweeting یک تئوری توطئه در مورد جو Scarborough, نام دیگر تبدیل به چیزی پوچ "به یک واقعیت برای احمق."

به علاوه! خوش آمدید به فرهنگ مقاومت, Jefferson, Beauregard جلسات و Ann Coulter! (J/K, شما هر دو افتضاح نژادپرستان.)

گوش دادن به جدید غیر طبیعی در اپل پادکست, Spotify و Stitcher.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن