وزارت دادگستری Deputized گشت مرزی ایالات متحده مارشال برای اعتراض پاسخ

زمانی که وزارت دادگستری به ارمغان آورد یک ارتش کوچک از اغلب ناشناس فدرال افسران پلیس به خیابان های واشنگتن در

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

زمانی که وزارت دادگستری به ارمغان آورد یک ارتش کوچک از اغلب ناشناس فدرال افسران پلیس به خیابان های واشنگتن در میان تظاهرات علیه نژادپرستی پلیس آن ساخته شده حداقل برخی از آنها به طور موقت در ایالات متحده مارشال.

غیر معمول ساختار فرماندهی که در آن وزارت امنیت داخلی مقامات عمل به دستور وزارت دادگستری, آخرین جزئیات به ظهور مورد بسیار بحث برانگیز استقرار – یکی که گفته شد آینده به پایان برسد.

گمرک و حفاظت مرزی که اسناد و مدارک نشان داد loaned 400 پرسنل برای اعتراض كردم گفت: روزانه وحش است که وزارت دادگستری درخواست کرده بود خود را کمک.

CBP است که بخشی از وزارت امنیت داخلی. اما یک مقام رسمی وجود دارد گفت: "ما deputized به عنوان معاون ویژه ما مارشال, بنابراین ما نیست, با استفاده از DHS قدرت."

یک مقام ارشد وزارت دادگستری رسمی تایید deputization. "برخی از DHS عوامل بودند فدرال deputized به عنوان مارشال و خدمت تحت DOJ خواند و گفت: روزانه وحش. نامه ای از دادستان کل لایحه بار به شهردار موریل Bowser خود گفت که این گروه اختصاص داده های اضافی اجرای قانون مسئولیت به اداره مبارزه با مواد مخدر و این که ایالات متحده مارشال خدمات "است deputized افسران از وزارت امنیت داخلی و از [اداره زندانهای] ... برای کمک به اجرای قانون فدرال است."

ناشناس رسمی با وزارت امنیت داخلی گفت: روزانه وحش که در آن پرسنل برآورد شده در حدود 800 خارج از حدود 1,300-پلیس استقرار میرسد که کابینه ادارات شد و در همه زمان ها شناخته شده است. ای نیست که با چند سازمان های دیگر به ویژه مشروط از وزارت دادگستری اداره زندانها.

معلوم نیست اگر همه قطعات به صدها نفر-نیروی قوی از جمله کسانی که نمی شناخت خود بودند به همین deputized به عنوان ایالات متحده مارشال. اجزای مختلف که در زمان های نامنظم counter-اعتراض استقرار از جمله سرویس مخفی نیست, پاسخ به سوالات. خدمات پارک های ملی که نظارت بر پارک پلیس دیگر جزء کمک به مقابله و اعتراض با ارسال غیر پاسخگو بیانیه.

Deputizing دیگر فدرال اجرای قانون به عنوان مارشال آمریکا – یک وزارت دادگستری نهاد است که به عنوان مجری برای آمریکا در دادگاه فدرال – غیر معمول است اما قانونی است.

سابق FBI agent, مایک, آلمانی گفت: وزارت دادگستری به خطر انداخته معترضان ایمنی توسط cobbling با هم یک نیروی است که استفاده نشده و به همکاری با یکدیگر برای کنترل جمعیت در وضعیت فرار.

"استقرار هر نظامی واحدهای اجرای قانون به اعتراضات خود را یک عمل تحریک آمیز و بسیاری از سازمان ها را به وضوح احیا استفاده از تاکتیک های تهاجمی که دور انداخته دهه پیش به عنوان بی اثر و معکوس" آلمان گفت: "برای قرار دادن ندیده مأموران اجرای قانون به این موقعیت خطرات ایمنی خود و مردم است."

اما وزارت دادگستری به نظر می رسد به پایان رسید موقت آن deputization. یک سخنگوی CBP, بزرگترین DHS مشروط در به کارگیری گفت: بخش دیگر درخواست کارکنان خود را برای اعتراض به کمک.

"CBP در حال حاضر مرخص همه پرسنل در سرمایه های ملی در منطقه" سخنگوی گفت.

CBP, با توجه به یک سند داخلی منتشر شده توسط یاهو, ارسال 400 ماموران اجرای قانون به اعتراضات و پرواز نظارت هلیکوپتر بالای آنها است. این سند نشان داد که 134 CBP پرسنل مستقر شده بودند به پارک لافایت در حمایت از پارک پلیس, سرویس مخفی و گارد ملی.

USCIS رسمی گفت: CBP تا به حال در ابتدا به اعزام پرسنل به صحنه که در آن کسانی که افسران پاکسازی میدان از معترضان مسالمت آمیز جلوتر از رئیس جمهور تهمت ژوئن 1, عکس op با کتاب مقدس در مقابل کلیسای جان اما "آنها به پایان رسید تا در حال هدایت به مکان های دیگر در سراسر این منطقه است."

باقی مانده DHS پرسنل به زودی پیوستن به CBP در رها کردن counterprotest ماموریت. "DHS شروع به رسم کردن آن افسر استقرار در پایتخت کشور است. ما خدا را شکر برای حمایت خود را در کمک به ما انجام ماموریت ما" گفت: سخنگوی وزارت الکسی Woltornist.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن