کاناپه بادی که برنده مشتریان است

نمایندگی فروش کاناپه 5 کاره طبی , کاناپه تخت خواب شو ، مبل بادی تخت خواب شو ، کاناپه بادی چند کاره ، کاناپه ت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نمایندگی فروش کاناپه 5 کاره طبی , کاناپه تخت خواب شو ، مبل بادی تخت خواب شو ، کاناپه بادی چند کاره ، کاناپه تاشو ، کاناپه یک نفره و کاناپه دو نفره اینتکس با قابلیت حمل و نقل راحت و بسیار کمجا که به صورت تاشو هستند و میتوان برای استراحت و استفاده در دفتر کار , سفر , استفاده برای دانشجویان و یا نگهبان های مکان های عمومی بهره برد . از دیگر خصوصیات این کاناپه بادی چرم بست وی میتوان به قیمت ارزان , کیقیت بالا , طراحی زیبا , قابلیت شستشو , استحکام بالا , رویه کامفورت و کاملا طبی اشاره کرد . می توان تمام مشخصات درج شده روی بسته را به صورت چاپ شده روی بدنه محصول مشاهده کرد. جهت باد زدن انواع کاناپه بادی بست وی ابتدا باید نازل پمپ را متناسب با دریچه هوای آن انتخاب کنید، نازل را به داخل سوپاپ هوا وارد کرده و پمپ را روشن کنید، به همین ترتیب تمامی دریچه های هوای آن را باد بزنید و در انتها درپوش آن را به خوبی ببندید و کیپ نمایید، چند نکته مهم که هنگام باد کردن محصول باید در نظر گرفت، محل قرار گیری را به خوبی تمیز کنید تا اجسام تیز و برنده به بدنه آن صدمه ای وارد نکند، حین باد زدن، از باد کردن زیاد آن خودداری کنید، زیرا که سبب آسیب رساندن به لایه های داخلی کاناپه تختشو میگردد، هنگامی که محصول شکل گرفت عملیات باد زدن را متوقف کنید.

Po​st has be᠎en generated  wi᠎th t​he  help ​of GSA Con tent Gen erator  DEMO!

کاناپه بادی تختخواب شو یکی از پر استفاده ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و طولانی مدت در منزل ، محل کار ، ویلا و مسافرت ها بوده که همیشه از سوی شرکت های تولید کننده مورد توجه خاص قرار گرفته است از همین رو همیشه تولید انواع کاناپه بادی ادامه دار بوده است. که با برخورد این لوازم به بدنه باعث سوراخ شدن و پاره شدن کاناپه میشود اما نگران نباشید چنانچه به هر علتی کاناپه صدمه دید به وسیله چسب اصلی تعمیرات کاناپه بادی میتوان قسمت آسیب دیده را ترمیم نمود و دوباره استفاده کرد و سعی کنید برای تعمیرات بدنه کاناپه از هیچ نوع چسب قطره ای استفاده نکنید چرا که یا نمیچسبد و یا قسمت آسیب دیده را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد ، توجه داشته باشید در هنگام باد کردن کاناپه به اندازه استاندارد باد کنید و با انگشتانتان مقداری سطح کاناپه را لمس کنید طوری که مطمئن شوید که مقداری نرم است و در این حالت اتفاقی برای کاناپه بادی پیش نمی آید و به طول عمر آن افزوده میشود . برای تبدیل کردن به حالت کاناپه بادی دو نفره تنها کافیست قسمت زیر پایی آنرا که با یک تکه پی وی سی به قسمت نشینمنگاه کاناپه نصب شده است تا کرده و زیر بگذارید، در صورت نیاز به ایجاد فضای بزرگ تر موقع خواب روی این محصول احساس شود میتوان قسمت پشتی آن را از باد خالی کرد تا بزرگتر شده و تبدیل به یک تشک بادی شود، دو دسته برای استفاده روی دو قسمت کناری آن تعبیه شده است.

از جمله آنها میتوان به تشک بادی یک نفره، تشک بادی دو نفره، تشک بادی طبی، تشک بادی فنری، تشک زخم بستر، تشک بادی کودک، تشک چندکاره، تشک روی آب و تشک مواج سلولی اشاره کرد. همراه با کاناپه بادی چند کاره یک پمپ باد برقی نیز عرضه میگردد، شما با استفاده از همین پمپ برقی میتوانید محصول را باد بزنید و استفاده نمایید، جهت باد کردن این محصول نازل بزگتر پمپ باد برقی را بداخل دریچه های باد فرو کرده و پمپ را روشن نمایید، لازم به ذکر است نازل پمپ باد را تا جایی فشار دهید که سوپاپ عدم بازگشت هوا، که زائده پلاستیکی بوده و کاربرد آن جلوگیری از خروج هوای داخل کالا میباشد، کنار رفته تا باد به داخل کاناپه بادی بست وی اجازه ورود پیدا کند، وقتی قسمت مورد نظر به خوبی از باد پُر شد دریچه هوا را با دقت ببندید و کیپ کنید تا باد از داخل محصول خارج نگردد، از آنجایی که این کالا از قسمت ها مختلفی باد میگردد، به همین ترتیب تمامی قسمت های آن را باد بزنید، پس از آنکه تمامی قسمت ها به خوبی از باد پُر شده، کاناپه با ظرفیت دو نفره قابل استفاده میباشد.

محصولات این شرکت را میتوانید در اینتکس کالا خریداری کنید. هنگام خرید کاناپه باید به فضای در دسترس خود دقت کنید و با توجه به آن، مناسب ترین ابعاد را انتخاب و خریداری کنید. قیمت تخت بادی با توجه به فاکتورهای مختلف مشخص میشود. اما فرق تخت بادی با تخت معمولی در مواد به کار رفته در آن است. کاناپه بادی بسته به قیمت از مواد مختلفی ساخته می شود. تصاویر حالات مختلف این کالا سمت چپ بسته قابل مشاهده است. کاناپه های بادی به شکلهای مختلف تولید میشوند. کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتکس با کد 68566 با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از پر فروشترین کاناپه های بادی موجود در بازار است . کاناپه های بادی به صورت یک نفره و دو نفره به بازار ارائه میشوند. همچنین کاناپه بادی از نظر اندازه به صورت یک نفره، دو نفره و یا چند نفره تولید میشود و برای استفاده سنین مختلف بسیار مناسب است. در قسمتهای پشتی و تشک کاناپه بادی به صورت مشبک هایی که بیضی شکل هستند ساخته شده که هم به مقاومت کاناپه می افزاید و هم هنگام استفاده بسیار راحت است .

آخرین مطالب