Kanye West راه اندازی ریاست جمهوری پیشنهاد با هرج و مرج تجمع

ما رپر Kanye West برگزار شد اولین تجمع انتخاباتی در یک بعید است که مبارزات انتخاباتی به چالش دونالد مغلوب ساخت

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

ما رپر Kanye West برگزار شد اولین تجمع انتخاباتی در یک بعید است که مبارزات انتخاباتی به چالش دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. خود را درهم و برهم گفتار شامل افکار در سقط جنین و انتقاد از طرفدار الغای برده داری Harriet Tubman.

ظاهر شدن در صحنه با سال "2020" اصلاح به سر و پوشیدن لباس ضد گلوله جلیقه Kanye West روز یکشنبه راه اندازی خود را در آخرین لحظات مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در یک رویداد در چارلستون کارولینای جنوبی است.

غرب را طولانی زندگی جریان تک صدایی به طول انجامید و حدود یک ساعت و لمس در سیاست مواد مخدر, سقط جنین, دین و حتی خود را در کسب و کار موسیقی. صحبت کردن بدون میکروفون او همچنین تهدیدی ورودی از شرکت کنندگان.

در یک نقطه او کارگردانی نقد در مشهور طرفدار الغای برده داری Harriet Tubman, نقشه کشی, خشم برخی از شرکت کنندگان. "Harriet Tubman در واقع هرگز آزاد ، او فقط به حال بردگان کار را برای دیگر مردم سفید" در غرب گفت.

Tubman بود و برده های سابق در قرن 19 که با راه اندازی راه آهن زیرزمینی, راز شبکه ای از راه ها و خانه های امن کمک کرد که به بردگی گرفته شده مردم فرار شمالی به آزادی است. او بعدها طرفدار حق رای زنان.

بیشتر بخوانید: Juneteenth: جشن پایان برده داری در آمریکا

چند صد تن از اعضای مخاطبان بودند که نیاز به ثبت نام coronavirus مسئولیت اشکال پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله اقدامات شد گزارش ثبت نام مهمانان تنها.

بحث در مورد سقط جنین و غرب گفت که این عمل باید قانونی اما که باید آن را به شدت دلسرد شکستن در اشک به او توضیح داد که چگونه او تقریبا سقط توسط پدر و مادر خود را. او پیشنهاد مشوق های مالی برای مبارزه مادران می تواند کمک به جلوگیری از سقط جنین. "هر کس که دارای نوزاد می شود یک میلیون دلار," او گفت:.

ادامه مطلب:بیماری همه گیر کوروناویروس را کاهش می دهد دسترسی به سقط جنین امن

غرب ارائه چند جزئیات در انتخابات ریاست جمهوری که او در ابتدا اعلام کرد از طریق یک صدای جیر جیر در جولای 4. او از دست رفته مهلت برای دریافت در انتخابات در کشورهای مختلف اما به نظر می رسد که ملاقات مورد نیاز تشکیل پرونده برای Oklahoma.

dr/rc (AP dpa خبرگزاری رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب