Kathie Lee Gifford قطره قطره به یاد می آورد آخرین ناهار با Regis Philbin در 'امروز' نشان می دهد

دو هفته پیش Kathie Lee Gifford او را دیدم سابق شرکت لنگر و دوست قدیمی Regis Philbin, برای آخرین بار. دو شرکت ل

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

دو هفته پیش Kathie Lee Gifford او را دیدم سابق شرکت لنگر و دوست قدیمی Regis Philbin, برای آخرین بار. دو شرکت لنگر زندگی می کنند! با رجیس و Kathie Lee برای 15 سال باقی مانده بود نزدیک بوده است. در حالی که بازدید از تنسی Gifford می گوید او ناهار با Philbin و شادی است.

"من احساس بسیار بیشتر از شکنندگی من می خواهم دیده می شود در پس او آخرین بار در ماه ژانویه در لس آنجلس" Gifford گفت: در طول عاطفی مصاحبه در روز دوشنبه امروز نشان می دهد. "ما فقط تا به حال بهترین زمان و پس از آنها به سمت چپ من فقط به خودم فکر خداوند است که آخرین بار من قصد دارم برای دیدن من ؟ زیرا او شکست. من می توانم بگویم."

Regis Philbin درگذشت آخرین جمعه از علل طبیعی در سن 88. در طول اجرا خود را با هم در زندگی! از سال 1985 تا 2000 او و Gifford شناخته شده برای خود آمیزش شیمی و خارج از کاف کمدی. در طول امروز ظاهر دوشنبه Gifford رشد گریان در زمان او به عنوان بحث آخر جلسه با دوستان خود از چندین دهه به عنوان به خوبی به عنوان آنها چگونه تغییر طول روز تلویزیون با هم.

"هنگامی که ما برای اولین بار آغاز شده و ما تا به حال هیچ ایده آنچه که ما تا به حال, اما ما می دانستند که چه نمی خواهیم," Gifford گفت. "ما نمی خواهیم نویسندگان. ما نمی خواهم یک میلیون تولید. ما نمی خواهید آن را overproduced; ما فقط می خواستم برای نشستن وجود دارد و از آن لذت ببرید با هم."

این دو هرگز مورد بحث چگونه خود را در هوا گفتگوی بورسی خواهد آشکار شدن Gifford گفت. "او می خواهم نگه دارید تا روزنامه و ما به مسابقات هستند. من می خواهم بگویم, 'کودی انداخت تا' و ما به نژادها. ما هرگز آن را برنامه ریزی شده. و این نوع زندگی است. ما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد بعدی در زندگی, بنابراین اجازه دهید آن اتفاق می افتد. اجازه دهید آن را."

در آخر هم با Philbin, Gifford گفت: "ما اینجا نشسته بر روی صفحه نمایش من ایوان و ما خندید خودمان را بیمار. ما همیشه فقط برداشت تا سمت راست که در آن ما به سمت چپ خاموش. شما می دانید که من با او از 15 سال [در زندگی می کنند!], اما آن بوده است که 20 سال از من سمت چپ نشان می دهد. و ما تبدیل به دوستان عزیز از طریق سال است."

شادی Philbin گفت Gifford که در زمان او گذشته بود و به نظر می رسید "فقط آماده است."

"بسیاری از دوستان خود کرده بود درگذشت" Gifford گفت. "او عزیزترین دوستان مرده بود هفته قبل از [COVID-19] در واقع. او آماده بود برای رفتن."

Gifford گفت که او یاد گرفته در مورد Philbin مرگ تقریبا بلافاصله پس از آن اتفاق افتاده است. روز یکشنبه او بازدید Philbin خانواده با مواد غذایی و "یکی از هر هدیه شراب من بود."

"آنها در اتاق نشیمن خود را با رفتن هر چند تصاویر" Gifford گفت. "وجود دارد هزاران نفر از تصاویر و ما reminisced برای در حالی که کمی."

آن بوده است که تقریبا پنج سال پس از Gifford, اواخر, شوهر, فرانک, درگذشت, او گفت:—پس در حالی که او ساخته شده مطمئن شوید که برای دیدار او همچنین اجتناب مزاحم در خانواده برای بیش از حد طولانی است. "شما عشق دوستان خود رسیدن," او گفت:, "اما شما همچنین به شدت نیاز دارید که زمان خصوصی به عنوان یک خانواده... من فقط ممنون که وقت با آنها و آسایش آنها را کمی اجازه دهید آنها را می دانیم که به اعتقاد من با تمام قلب من است که من می دانم که در آن Regis است و من می دانم که او را با."

Gifford گفت که او و Philbin مورد بحث ایمان و زندگی پس از مرگ چندین بار در طول سال—و که در آن مکالمات Philbin "بسیار کنجکاو بود مثل همیشه. گوش. ما همیشه احترام یکدیگر و نظرات بسیار. شما می دانید در تمام سال ما با هم ما هرگز تا به حال یک کلمه عبور."

قبل از Gifford به پایان رسید او ظاهر سابق خود را امروز co-لنگر هدی قطب نما پرسید که چه او را از دست ندهید بیشتر در مورد Philbin. Gifford صدای ترک خورده به عنوان او پاسخ داد: "همه چیز."

"من فقط خیلی سپاسگزار خداوند به من داد که در آخر زمان" Gifford گفت. "و پس از آن بود ارزش, چون هنگامی که من صحبت به شادی روزی که متوجه شدم درست بعد از او گذشت او گفت: "همه او تا به حال نمی خندید در یک زمان طولانی." بعد از ظهر سه ناهار بود هفته پیش Gifford به یاد می آورد شادی او گفته شد: "آخرین باری که من شنیده ام او را باز هم بخندی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب