Kayleigh McEnany شدت چرخش تهمت مایل Ghislaine ماکسول خوبی

پس عملا نادیده گرفتن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عجیب آرزوی یک متهم جنسی کاسب "خوب" فاکس نیوز در ن

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

پس عملا نادیده گرفتن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عجیب آرزوی یک متهم جنسی کاسب "خوب" فاکس نیوز در نهایت مطرح موضوع صبح روز پنجشنبه در مصاحبه با سفید, خانه مطبوعات, منشی, Kayleigh McEnany.

در حالی که احیای روزانه خود را coronavirus جلسات در تلاش برای معکوس خود را تضعیف مقبولیت در گیر مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته شده بود در روز سه شنبه اگر او احساس دیرین جفری اپستاین کاردانی Ghislaine Maxwell خواهد "به نوبه خود در مردان قدرتمند" پس از دستگیری او.

"من نمی دانم, من واقعا نمی شده است و پس از آن بیش از حد" رئیس جمهور پاسخ داد. "من فقط آرزو می کنم او به خوبی باشم. من او را ملاقات کرد چندین بار در طول سال به خصوص از آنجایی که من زندگی می کردند در پالم بیچ و من حدس می زنم آنها زندگی می کردند در پالم بیچ. اما من آرزو می کنم او به خوبی هر آنچه در آن است."

بیش از 24 ساعت بعد روباه لنگر Bret Baier به ارمغان آورد تا رئیس جمهور را به خوبی خواسته های به McEnany اشاره کرد که چگونه ماکسول شد متهم با جذب و سوء استفاده جنسی دختران زیر سن قانونی.

"که گاهی برخی از ابرو, Kayleigh," Baier اضافه شده است.

"آنچه رئیس جمهور بود ذکر است که آخرین کسی که متهم شده بود در این مورد به پایان رسید تا مرده در یک سلول زندان و رئیس جمهور می خواهد عدالت به خدمت برای قربانیان در این مورد و او ترجیح میدهد در این بازی در یک دادگاه" McEnany پاسخ داد: ارجاع اپستاین را آشکار زندان-سلول خودکشی.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن هیچ اشاره ای اپستاین و یا شرایط اطراف خود مرگ یا بازداشت در زندان است.

پس از McEnany تایید او صحبت کرده و به رئیس جمهور در مورد Maxwell اظهارات Baier اشاره کرد که "بسیاری از مردم می گفتند آن را فقط به نظر می رسید پاسخ عجیب و غریب," باعث سخنگوی برای مشخص مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک قهرمانانه رقم در رابطه با اپستاین.

"این رئیس جمهور است و رئیس جمهور که ممنوع جفری اپستاین از آمدن به Mar-a-لاگو" او بانگ زد. "این رئیس جمهور بود که همیشه در بالای این, پیش از این با اشاره به این ممنوعیت این مرد از اموال خود را قبل از این مورد بود و حتی در حال بازی کردن در یک دادگاه قانونی است."

قبل از آشکار سقوط با اپستاین در سال 2004 که به نظر می رسد شده اند به بیش از یک املاک و مستغلات رقابت مغلوب ساختن پیشی جستن آویزان اجتماعی با اواخر سرمایه برای سال. به تازگی به عنوان سال 2002 مغلوب ساختن پیشی جستن به نام اپستین "یک پسر فوق العاده" که او تا به حال شناخته شده برای 15 سال است. دو نفر از آنها را انداخت یک سال 1992 در Mar-a-لاگو است که شامل یک لیست مهمان از اپستاین تهمت و 28 "تقویم دختران است."

پس مغلوب ساختن پیشی جستن newsmaking ماکسول نیز خواسته است که افزایش ابرو در سراسر رسانه ها و تحت پوشش قرار گرفتند گسترده در دیگر شبکه فاکس نیوز, رفت و به نزدیکی های رادیویی سکوت خود را در نظرات.

قبل از Baier سوال تنها ذکر است در فاکس ظاهر می شود لیبرال دانشمند جسیکا Tarlov سرعت تزریق به خوبی آرزوهای خود را به یک پانل بحث و گفتگو.

و در رسانه های اجتماعی, فاکس نیوز, خبرنگار-at-large Geraldo ریورا—یک دوست نزدیک رئیس جمهور—را به توییتر برای تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن "شجاع" برای مایل ماکسول بهترین. که آمد بر روی پاشنه از ریورا lambasting یک قاضی برای انکار ماکسول وثیقه ادعا قاضی بود "chickening" و غارنوردی به یک بیدار "اراذل و اوباش."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب