Kayleigh McEnany فراخوانی Jussie Smollett به دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن بابا والاس حمله

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany روز دوشنبه توجیه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن tweet به دروغ

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany روز دوشنبه توجیه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن tweet به دروغ متهم سیاه راننده نسکار بابا والاس از یک جنایت نفرت "جعل" با استناد به Jussie Smollett به ادعای رئیس جمهور صرفا ساخت یک "گسترده تر نقطه" در مورد عجله به قضاوت بدون حقایق است.

پس از اختصاص مقدار زیادی از چهارم جولای آخر هفته سخنرانی به stoking فرهنگ-جنگ نارضایتی رئیس جمهور از کار اخراج کردن یک صدای انفجار در نسکار تنها تمام وقت, سیاه, راننده با وجود والاس در اخبار برای هفته ها.

"اتحاد @BubbaWallace عذرخواهی به همه کسانی که NASCAR drivers & مقامات که آمد به کمک او ایستاده بود کنار او بازی می کردند و حاضر به فدا کردن همه چیز برای او تنها برای پیدا کردن که همه چیز فقط یکی دیگر از جعل? که & Flag تصمیم باعث شده است که پایین ترین رتبه بندی تا کنون!" مغلوب ساختن پیشی جستن blared همچنین کوبیدن مسابقه لیگ برای ممنوعیت مؤتلفه پرچم.

ماه گذشته اف بی آی مورد بررسی قرار طناب دار بود که حلق آویز در والاس گاراژ و مشخص شد هدف از یک جنایت نفرت و اشاره کرد که آن را به حال شده است وجود دارد از سال گذشته است. عکس های پدید آمده بعد از آن به وضوح نشان طناب بود که طناب دار در ضمن و نسکار اعلام کرد آن را قادر به پیدا کردن هر گونه دیگر گاراژ می کشد و از مد افتاده است که راه.

مصاحبه McEnany در فاکس نیوز" آمریکا Newsroom, co-لنگر ساندرا اسمیت به ارمغان آورد تا رئیس جمهور را توییت کرد که در آن طناب دار بود "هرگز مصمم به جعل" در حالی که تعجب با صدای بلند اگر آن را "مفید" برای مغلوب ساختن پیشی جستن به بعد از والاس و او را متهم بودن پشت یک "جعل."

"پس نسکار خواهد توجه خود را در بیانیه ای می گوید که این گاراژ طناب وجود دارد پس در پاییز گذشته" McEnany پاسخ داد. "و آنها نیز گفت: قطعی اف بی آی تحقیقات مشخص شد آن بود که هیچ جرم و جنایت نفرت در مقابل بابا [بود که] متعهد است."

"رئیس جمهور این است که ساخت گسترده تر نقطه ای که این عجله برای قضاوت قبل از حقایق هستند, قابل قبول نیست," او ادامه داد. "ما آن را دیدم با کاوینگتن کودکان و نوجوانان و دیدم آن با Jussie Smollett, و در حال حاضر ما شاهد آن در این مورد است."

اسمیت برای او شروع به پریدن کرد به اشاره است که بسیاری می گویند: "این مقایسه ناعادلانه بود," با توجه به Smollett گفته صحنه یک جنایت نفرت در برابر خود را در حالی که والاس نبود درگیر در گزارش طناب دار موجود در گاراژ خود را و مطلع شد در مورد آن توسط نسکار رهبری است.

"او واقعا معتقد است که آنچه در آن بود" اسمیت اضافه ارجاع والاس بعد از اظهارات اشاره به این که طناب از مد افتاده بود به طناب دار.

"خوب, دفتر تحقیقات فدرال نمی ماند که ارزیابی" کاخ سفید flack پاسخ داد. "رئیس جمهور صرفا اشاره به این که ما باید اجازه دهید حقایق آمده قبل از ما با عجله به قضاوت و هیچ جرم و جنایت نفرت علیه بابا والاس به عنوان تعیین شده توسط FBI و همانطور که اشاره شد در نسکار بیانیه است."

"ما آن را ترک وجود دارد و ما رو به" اسمیت به این نتیجه رسیدند بسته بندی کردن بخش.

فاکس نیوز لنگر در ضمن آدرس نیست رئیس جمهور با ابراز پشتیبانی برای نژادپرستانه مؤتلفه پرچم خود را صدای جیر جیر و یا ادعای نادرست او را که در نسکار رتبه بندی در حال راه پس از ممنوعیت پرچم خود را از نژادها. (Fox Sports اشاره کرد که در لیگ TV رتبه بندی در واقع تا هشت درصد پس از مسابقه از سر گرفته شد در این بهار.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب