قزاقستان راز و رمز ذات الریه به احتمال زیاد coronavirus: که

چین سفارت به شهروندان خود هشدار داد از عجیب و غریب پنومونی کشنده تر از coronavirus كردن در شوروی سابق جمهوری.

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

چین سفارت به شهروندان خود هشدار داد از عجیب و غریب پنومونی کشنده تر از coronavirus كردن در شوروی سابق جمهوری. پیشرو در سلامت رئیس فکر می کند می تواند وجود داشته باشد مسائل اطراف تست برای COVID-19.

غیر قابل توضیح شیوع پنومونی در قزاقستان است به احتمال زیاد به رمان coronavirus یک سازمان بهداشت جهانی (WHO) بالا گفت: اواخر روز جمعه.

مدیر اجرایی که بهداشت و درمان اضطراری برنامه, Michael Ryan گفت آنلاین جلسه از ژنو که او.فکر می کند این موارد "فقط تشخیص داده شده اند و به درستی."

مسیر رو به بالا COVID-19 در کشور را حمایت از این رایان اضافه شده است.

ادامه مطلب: که کارشناسان به چین برای مقدمه ای برای coronavirus پروب

روز پنجشنبه سفارت چین در قزاقستان هشدار داد شهروندان خود را از یک کشنده ناشناس فشار پنومونی بعد از "قابل توجه" افزایش موارد در ماه ژوئن.

در ابتدا بیانیه منتشر شده از طریق رسانه های اجتماعی خود را WeChat کانال با اشاره به "قزاقستان پنومونی" قبل از عبارت "به غیر COVID ذات الریه."

قزاقستان را رد کرد و ادعا می کند به عنوان "خبر جعلی."

آسیای مرکزی کشور وارد شده بیش از 56,000 موارد با 264 مرگ و میر. آن دولت تحمیل دوم مستند این هفته به منظور تلاش برای متوقف کردن گسترش ویروس.

مشکل با تست

رایان گفت که در حال همکاری با مقامات این کشور به نقد و بررسی اشعه ایکس و نقطه الگوهای پنومونی موارد به دیدن اگر آنها سازگار با COVID-19.

سلامت بدن است که به دنبال در تست واقعی و با کیفیت از آزمایش برای اطمینان حاصل شود که وجود دارد نبوده است منفی کاذب تست های او اضافه شده است.

در حالی که انتظار بسیاری از موارد به اشتباه COVID-19 بدن بود "نگه داشتن ذهن باز."

ادامه مطلب: خطرات ناشی از کوروناویروس ذرات معلق در هوا هستند دست کم گرفت

این شیوع پنومونی در قزاقستان باعث شده بود 1,772 مرگ و میر در نیمه اول سال 2020 و "628 در ماه ژوئن به تنهایی" با توجه به سفارت چین.

دولت news agency <url> گزارش شده بود سنبله در موارد پنومونی در ماه ژوئن در بیش از دو برابر نسبت به مدت مشابه در سال 2019.

مواردی که COVID-19 علائم حاضر بودند اما بیماران آزمایش منفی بوده است به عنوان طبقه بندی شده پنومونی گفت: کشور و وزارت بهداشت در بیانیه ای افزود که این آبشار که در دستورالعمل.

kmm/mm (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن