نگه داشتن گربه خود را سرگرم با یکی از این درختان

در حالی که من ممکن است برخی از بحث نظرات در مورد گربه ها یک چیز وجود دارد من می توانم با اطمینان گفت: آنها بسی

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

در حالی که من ممکن است برخی از بحث نظرات در مورد گربه ها یک چیز وجود دارد من می توانم با اطمینان گفت: آنها بسیار آسان برای مراقبت از. بر خلاف سگ خود را به همتایان آنها به راحتی سرگرم و نیازی به تعمیر و نگهداری بسیار. یک جعبه بستر و چند اسباب بازی است که واقعا همه شما نیاز است. اما اگر شما می خواهید که همه چیز را به سطح بعدی یک گربه به درخت یک ایده عالی است. گربه درختان مفید برای نگه داشتن گربه خود را سرگرم به طوری که آنها نمی تواند به خود پرده و فرش و مبلمان. آن را نیز اجازه می دهد تا گربه خود را فعال تر شود و حتی در یک فضای کوچکتر. برای کمک به شما در انتخاب مناسب زمین بازی برای گربه خود ما گرد کرده ام تا برخی از بهترین فروش گربه درختان.

برای لوکس گزینه

Yaheetech 58" گربه از درخت

اگر شما احساس می کنید مانند pampering گربه شما این است برای انتخاب شما. این یک سینه های بزرگ دو بالا لوتی با مطرح لبه به ارائه حداکثر راحتی و آرامش تا گربه خود را می توانید همکار از پنجره به بیرون و یا کاوش در اطراف خود قلعه کوچک با سهولت.

برای یک گزینه فوق العاده بلند

رفتن حیوان خانگی باشگاه 72" درخت

اگر شما یک گربه که قطعا ترس از ارتفاع اضافی این درخت بلند گزینه خوبی است. آن را دارای پانزده سطح کمی اسباب بازی موش بازی با و رمپ و پله به کمک آنها صعود به بالا و پایین. گربه شما هرگز اجرا خواهد شد از چیزهایی به انجام است.

برای مردم فقط با یک گربه

AmazonBasics چند سطح گربه در درخت

اگر شما فقط یک گربه این است یک راه عالی برای نگه داشتن آنها را سرگرم و بدون ایجاد بیش از حد از نفوذ در دکور خود را. بژ رنگ آمیزی در می آمیزد و و آن نسبتا کوچک در مقایسه با دیگران است. حتی هنوز هم آن را تا مقدار زیادی از راه هایی برای نگه داشتن گربه خود را سرگرم نگه دارید و آنها را از آسیب رساندن به فرش و مبلمان و پرده و بقیه از خانه خود را.

برای یکی با امام جواد

BEWISHOME درخت گربه

این گربه از درخت است و امام جواد. امام جواد مردم است. گربه خود را می توانید سالن در این محکم و پایدار درخت یا لگد کردن پای خود را و نگاه کردن به ستاره ها. من فقط کمی حسود است.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن