"نگه داشتن زندگی خود را" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 7/3/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Garth Hassel جدید کتاب "زندگی خود را نگه دارید: طرح آخر بازی خود را به طوری

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Garth Hassel جدید کتاب "زندگی خود را نگه دارید: طرح آخر بازی خود را به طوری عزیزان اقامت عزیزان." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 29th.

شما می دانید شما نیاز به برنامه ریزی بازنشستگی خود را. و املاک خود را. چگونه در مورد کیفیت خود را از زندگی ؟ و هنگامی که شما در حال آسیب پذیرترین شأن و منزلت خود را? که چه آخر بازی خود را? چگونه می توانم به شما آن را همه با هم و نگه داشتن آن با هم در حال حاضر به فراتر از خود را آخرین نفس ؟ راه خود را همیشه.

شاید شما در حال حاضر یک پرستار به شما پدر و مادر پیری. شاید شما پدر و مادر پیری. شاید شما هر دو یا نگران شما خواهد بود. شما می دانید بیش از حد بسیاری از مردم گیر در موقعیت های دشوار با خانواده, درام, احساس وحشت و نگرانی و تخلیه مالی. باید وجود داشته باشد یک راه بهتر این است که هنوز هم یک راه عشق به زندگی می کنند.
  
"نگه داشتن زندگی خود را" یک مسیر بی انتها به دنبال پس از خود را برای اولین بار بعد از بازنشستگی شما اطمینان می دهم بچه های خود و نزدیک ترین عزیزان که آنها می تواند به شما عشق خود را و نگه داشتن زندگی خود را.

"زندگی خود را نگه دارید" این است که چگونه به گشت و گذار نقره سونامی بدون غرق شدن است. این اعتماد به نفس:

  • حفظ هماهنگی در درون خود خانواده
  • جلوگیری از تبدیل شدن به یک قربانی سوء استفاده سالمند
  • پیدا کردن مشاوران که مطابقت خود را شخصی و مالی سبک
  • آماده سازی برای امکان نیاز به مراقبت دراز مدت
  • کاهش استرس با ساخت تصمیم گیری های دشوار قبل از تبدیل شدن آنها به بحران
  • کاهش ریسک های مالی
  • جلوگیری از 7 حماسه اشتباهات است که میلیون ها نفر از مردم رنج می برند
    • در روابط خود با عزیزان و
    • در روابط خود را با پول است.

منابع آنلاین به شما کمک کند با ایجاد پیشرفت نسبت به برنامه ریزی خود را endgame. اگر شما جدی در مورد دستیابی به این پیشرفت شما می توانید با تکمیل فرم ارزیابی آنلاین پس از اتمام کتاب. سپس نویسنده به شما ارائه می دهد (تا زمانی که تقاضا بیشتر از او می تواند اداره کند) شخصی برنامه عمل است که شما را در مسیر درست.

"زندگی خود را نگه دارید" توسط Garth Hassel رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/29/2020 – 7/3/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B0899CTP81.

"نگه داشتن زندگی خود را" اتحاد 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم می گویند:

"من تحت تاثیر قرار در مقدار خوبی تحقیق زمان و تلاش است که رفت و به نوشتن این کتاب. آن را به خوبی سازمان یافته و ابزار بسیار مفید برای مالی endgame برنامه ریزی است. من توصیه می کنم این کتاب را به همه... این یک منبع بزرگ برای این نزدیکی هست." – لین

"من می تواند مربوط به این مطالب را تا آنجا که پسر عموی من تا به حال به یک سرپرست برای سال برای مادرش. او همچنین از دست برادرش (من دیگر پسر عموی) بود که در حمایت از خانواده از نظر مالی. آن یک ظرف غذا بود. اما من آرزو می کنم هر دو عموزاده تا به حال این کتاب را بخوانید, قبل از او در گذشت." – دکتر مهدوی Atousa

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

شوهر, پدر, و, مهندس, تبدیل, مشاور Garth کشف شده که طول که در آن او می رود به کارشناسان با یکدیگر برای حل یک فرد مشکلات متناسب با عمق ارتباط خود با آن شخص.

این تا حدودی یک نتیجه از خود گذشتگی برای همسر خود. Garth ملاقات بازی خود را در دبیرستان. او با صبر و حوصله در انتظار پیشنهاد خود را تا زمانی که او آمد از طریق در حالی که آنها در مدرسه فارغ التحصیل. برای متعاقب آن دهه Garth کار این بود که چیزهای تند و زننده ذوب در بوته به طوری که تبدیل مواد نمی تواند عرق کنه. در ضمن Garth را مراقبت از خود را به بیماری زده بود که در این کوره که ذوب قلب خود را. یک معجزه به نوبه خود از وقایع آورده شفا پنج فرزند و یک قلب برای تجهیز دیگران به آماده شدن برای خروج احتمالی مراقبت شرایطی که ذوب می تواند خانواده ها و رویاهای دوران بازنشستگی.

خبره در دراز مدت مراقبت® و درآمد بازنشستگی گواهی حرفه ای®, Garth معتقد است که عقل از تیم های که به دست آورد نتایج قابل توجه خود را در طول بیست سال مهندسی حرفه ای اعمال می شود به همان اندازه به برنامه ریزی برای حفظ کنترل خود را از طریق آسیب پذیر ترین فصل زندگی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن