کلی Loeffler جمع آوری کمک های مالی کمیته جایزه را برای ناشنوایی تن

به عنوان سناتور. کلی Loeffler (R-GA) اعلام او exoneration از اتهامات تجارت خودی او را به طور همزمان ایجاد یک ک

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

به عنوان سناتور. کلی Loeffler (R-GA) اعلام او exoneration از اتهامات تجارت خودی او را به طور همزمان ایجاد یک کمپین جمع آوری کمک های سیستم است که تصور مبارزات انتخاباتی خود را به عنوان یک وال استریت سبک فرصت های سرمایه گذاری.

گرجستان جمهوریخواه ارائه شده است اهدا کنندگان و جمع آوری اعانه به نفع بسته به حمایت از او در انتخابات مجدد را پیشنهاد داد. کسانی که بسته آمده است در سه ردیف: سرمایه گذار سهامدار و عضو هیئت مدیره.

که با توجه به جمع آوری کمک های مردمی بروشور به دست آمده توسط The Daily Beast, که همچنین جزئیات هر یک از مزایای که اهدا کنندگان انتظار می رود از عضویت در آنچه Loeffler انتخاباتی اشاره به عنوان یک "شرکت سرمایه گذار برنامه" و لقب خود را "شورای اجرایی."

این معمول است برای مبارزات انتخاباتی به جایزه چنین honorifics به بالا خود را اهدا و جمع آوری اعانه. اما این نظر که Loeffler, کمپین انتخاب کرده است برای آن محکم دهنده آفرین در حال حاضر حمل و برخی از اضافی سیاسی چمدان. هر چند وزارت دادگستری تصمیم به رها کردن تحقیقات خود را به Loeffler بیش از او و شوهرش معاملات سهام قبل از coronavirus همه گیر باعث شد تا بازار به سقوط این سال که زمان و حجم از معاملات شده است albatross در اطراف گردن او دوباره در انتخابات تلاش

با توجه به بروشور تخمگذاری سطوح مختلف از "شورای اجرایی" عضویت یک فرد باید اهدای 1500 دلار و یک عمل سیاسی کمیته باید به $5,000 اگر آنها واجد شرایط برای "سرمایه گذاران" عنوان شده است. متناوبا آنها را بالا می برد 15.000 دلار برای مبارزات انتخاباتی. برای رسیدن به "سهامداران" وضعیت یک فرد باید به $2,800 و تایید شده باید به 7500 دلار و یا افزایش 30.000 دلار برای مبارزات انتخاباتی. بالا ردیف "عضو هیئت مدیره" محفوظ است برای حداکثر کردن اهدا کنندگان—$5,600 برای افراد و 10000 $برای پکس—و یا کسانی که افزایش 50.000 دلار برای مبارزات انتخاباتی.

کمک های مالی آمده با دسترسی است. همه اجرایی اعضای شورای دسترسی به فصلنامه صبحانه و ماهانه کنفرانس تلفنی با این کمپین با توجه به بروشور و همچنین به عنوان یک تشکر از شما رویداد برای اهدا کنندگان. سهامداران و اعضای هیئت مدیره نیز دعوت به تایید عقب نشینی و بیشتر منحصر به فرد سه ماهه دریافت. و اعضای هیئت مدیره به تنهایی به رفتن به کمپین حزب تعطیلات در ماه دسامبر و "دیگر رویدادهای خاص در طول سال."

یکی از کسانی که دیگر رویدادهای برنامه ریزی شده است برای این ماه های سپتامبر و خواهد شد از ویژگی های Loeffler و به-می شود-اعلام کرد: "مهمان ویژه." این رویداد برگزار خواهد شد پس از 18 سوراخ گلف در یک اهدا کننده عقب نشینی در, تونی, دریا, جزیره, ساحل, باشگاه, در, گرجستان, coast, با توجه به یک کپی از دعوت به دست آمده توسط The Daily Beast.

که عقب نشینی خواهد شد هزینه های فرد اهدا $2,800 و PACs $5,000 برای حضور در, با مشارکت بهره را Loeffler پیروزی کمیته مشترک جمع آوری کمک های مردمی حساب بهره Loeffler انتخاباتی و رهبری تایید شده. اما تنها شورای اجرایی اعضای هیئت مدیره دسترسی به منحصر به فرد "نوزدهم سوراخ" رویداد.

Loeffler است که به طور آهسته از این اهدا کننده قدرت پردازش با وجود اینکه در حال حاضر قرض داده 10 میلیون دلار به مبارزات انتخاباتی. سنا ثروتمندترین عضو او گفت: او را شخصا صرف دو بار که برای پیروزی انتخاب مجدد در نوامبر است.

وظیفه شد به طور قابل توجهی سخت تر در ماه مارس زمانی که دیلی بیست گزارش داد که Loeffler و همسرش بورس نیویورک رئیس جف Sprecher, تا به حال به فروش می رسد میلیون ها دلار در سهام در هفته پس از Loeffler با حضور در یک بسته-درب مجلس سنا در جلسه توجیهی در رمان coronavirus.

Loeffler به شدت و به طور مداوم رد کرده است که او با استفاده از هر گونه اطلاعات جمع آوری شده از طریق وظایف رسمی را به اطلاع او معاملات سهام که او می گوید انجام می شود به طور کامل توسط یک شخص ثالث, مشاور سرمایه گذاری.

Loeffler و Sprecher این توافق در مارس به انحلال خود را فردی منابع سهام به منظور سر بحث. آنها همچنین بیش از تبدیل اسناد مربوط به آن سهام فروش به دفتر تحقیقات فدرال به عنوان آن را جستوجو کرد insider trading اتهامات علیه چندین سناتور. وزارت دادگستری اعلام کرد در ماه گذشته بود که آن را رها تحقیقات خود را به Loeffler در حالی که در ادامه به نگاه به اتهامات مشابه وارد در سن. ریچارد با مته سوراخ کردن (R-N. C.)

از آن پس Loeffler کرده است پیروزمندانه اعلام کرد مجموع vindication حمله به منتقدان و رسانه ها—از جمله Daily Beast—در اظهارات به مطبوعات و در یک مجموعه تلویزیونی, تبلیغات در تلاش برای تقویت سیاسی ایستاده است.

Loeffler مواجه است در یک انتخابات ویژه در ماه نوامبر در برابر بیست و مخالفان از هر دو طرف با توانمند ترین چالش آینده از حزب جمهوری خواه در کنگره Doug Collins. این تازه ترین نظرسنجیانجام شده در ماه گذشته نشان داد Loeffler انتهایی نیست فقط Collins بلکه دو حزب دموکرات که در "جنگل-سبک" مسابقه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب