Kelly Ripa است بی سر و صدا ضبط زنده با کلی و رایان' از یک جزیره کارائیب

به عنوان hidey سوراخ بروید کارائیب است نه یک بد. و زندگی این مستند در میان کریستال آب بدون هر کسی توجه است و ح

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

به عنوان hidey سوراخ بروید کارائیب است نه یک بد. و زندگی این مستند در میان کریستال آب بدون هر کسی توجه است و حتی بیشتر چشمگیر است که شما در طول روز تلویزیون لنگر رادیو و تلویزیون از "خانه" در هر روز است.

آن را در حال حاضر آشکار شده است که Kelly Ripa شده است برای انجام دقیقا همان است که او و شریک زندگی خود را علامت گذاری consuelos, و سه فرزند شده اند quarantining در کارائیب در میان coronavirus گیر یک وضعیت آنها تصمیم گرفت برای به اشتراک گذاشتن با بینندگان.

"خانواده در یک سفر در کارائیب زمانی که گفت به پناهگاه در محل و تصمیم به ماندن قرار داده" یک منبع گفت: مردم.

Ripa ظاهرا مورد بحث و تصمیم خود را برای ماندن در بهشت جزیره در طول یک مجازی townhall هفته گذشته با ABC کارکنان تعدیل توسط شنی Kenyon.

"ما در حال برنامه ریزی یک سفر برای خانواده ما و قرار بود آن را به تمام اعضای خانواده ما البته" Ripa گفت: با توجه به یک منبع در تاون هال که رله اطلاعات به مردم. "و ما می رسند و سه روز بعد کل جهان تغییر کرده واقعا. منظورم این است که همه چیز را تعطیل; دولت تعطیل; کشور ما تعطیل. من نفرت را به استفاده از کلمه گیر کرده بودیم. ما تصمیم به ماندن که در آن ما شد."

Ripa اضافه شده است که آن را "ناراحت کننده" است که هر دو پدر و مادر او قادر به پیوستن به آنها را.

"این قرار بود دو هفته سفر ما به زخم رفتن حق بازگشت به کار. رایان و من هم تصمیم گرفت که بهتر بود برای انجام این نشان می دهد چرا که ما فقط احساس می کردم... با همه چیز است که رفتن در در جهان است که شاید برخی از حالت عادی فقط انجام آنچه ما به طور معمول انجام دهید حتی اگر آن را مانند در شرایط بسیار غیر معمول می تواند بهترین چیز برای ما است."

Ripa ادامه داد: "من فکر می کنم آن بوده است و مزایای زیادی برای ما به یکدیگر به مشاهده ما مخاطبان و فقط به شنیدن برایان چپمن صدا در گوش من مدیر ما اولین چیزی که در صبح است. آن را فقط عادی همه چیز را به عنوان غیر طبیعی آن را به عنوان است."

گذاری consuelos, و Ripa شده اند محتاط به طور فعال با به رخ کشیدن در مورد محل سکونت خود را در هفته های اخیر; اگر چه Instagram او دو هفته پیش به او نشان داد بوسیدن گذاری consuelos, در ساحل.

دختر خود لولا نیز ارسال شده یک عکس از آنها فرود در کارائیب در Instagram داستان با عنوان "صفحه اصلی" صفحه: شش گزارش و اضافه کرد که Ripa و خانواده به دنبال "خود را حفظ قرنطینه مقصد آرام است."

Ripa شده است از راه دور فیلمبرداری قسمت از ABC Live with Kelly و رایان از اواخر مارس به عنوان نشان می دهد شهر نیویورک استودیو بوده است تعطیل شد. Seacrest است که در خانه اش در لس آنجلس

منتقدان در رسانه های اجتماعی در حال حاضر شکایت که Ripa باید روشن شده است در مورد مکان فیزیکی است.

وجود دارد, اما مشکل در بهشت. در ماه آوریل Ripa شد گریان زمانی که او صحبت می کرد در مورد چالش های حفظ روابط با فرزندان او در سن 22 و 18 و 17 در قرنطینه کرد و گفت: "من قصد ندارم به دروغ باشه ؟ من قصد دارم به شما اجازه می در بر یک راز کوچک است. من در حال حاضر صحبت کردن به دو تا از سه تا از بچه ها در حال حاضر. من صحبت کردن به دو نفر از آنها."

هر کس احساس متاسفم برای او که شاید آنها نمی خواهد که به حال او افزود که نه زبان حال وقوع بود در یک جزیره کارائیب.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن