کلیان کانوی خجالت زده فاکس میزبان Ainsley Earhardt برای آوردن بارون تهمت

اگر یکی از Trumpland حکومت است که هر کس می داند در مورد آن را ندارد حتی ذکر نام بارون مغلوب ساختن پیشی جستن. ظ

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

اگر یکی از Trumpland حکومت است که هر کس می داند در مورد آن را ندارد حتی ذکر نام بارون مغلوب ساختن پیشی جستن. ظاهرا Fox & Friends , میزبان, Ainsley Earhardt این یادداشت می کنید.

با همه چیز در رفتن در کشور در حال حاضر Earhardt استفاده از او یک سوال برای کاخ سفید مشاور کلیان کانوی صبح روز چهارشنبه به سوال در مورد مبهم صدای جیر جیر از میزبان شبکه غذایی هالووین پخت قهرمانی.

"پس کلیان آن را یک چیز به انتقاد از رئيس جمهور, اما آن یک چیز دیگر به انتقاد از او یا بعد از او فرزندان" Earhardt آغاز شد. "و این چیزی است که اتفاق افتاده است. این پسر جان Henson, من استفاده می شود به فکر می کنم او خیلی خنده دار در بحث سوپ, اما بسیار نا امید در آنچه که او در توییتی بیش از آخر هفته."

پس از اشاره کرد که صدای جیر جیر که رفت به هنسون 30,000 پیروان شده است حذف Earhardt قرار داده و آن را بر روی صفحه نمایش و خواندن آن با صدای بلند: "من امیدوارم که بارون می شود به صرف امروز با هر کس به پدر خود است."

Melania Trump سخنگوی استفانی گریشام در حال حاضر خطاب به "جنجال" کامل دو روز پیش گفت: در یک بیانیه "متاسفانه ما همچنان به دیدن نامناسب و غیر حساس نظرات در مورد رئیس جمهور ، همانطور که با هر دولت یک کودک صغیر باید حد و اجازه رشد تا بدون هیچ قضاوت و یا نفرت از غریبه ها و رسانه ها."

"من ممکن است بخشی شرکت کمی حتی با ذکر این و نامگذاری آن مرد که ارسال صدای جیر جیر از آنجا که من فکر می کنم شما یک پلت فرم" کانوی در پاسخ به Earhardt شروع به پیچ و تاب خوردن.

"من فکر کردم که در مورد بیش از حد" Earhardt شروع به پریدن کرد در خاراندن دست و بازوی او "اما این اخبار است."

"بچه ها در حال خاموش محدودیت" کانوی جامعی بازگشت. "من حتی نمی دانم که او چه کسی بود و در حال حاضر مردم انجام دهد." او در ادامه گفت که همه کودکان از سیاستمداران باید درمان شود مانند "Fabergé تخم مرغ" تکرار "آنها به خارج از محدوده شما آنها را لمس نمی, شما نمی بحث در مورد آنها. من احساس می کنم به شدت در مورد آن است."

سپس با هیچ حس طنز در مورد توییتر-وسواس رئیس کانوی گفت: "مردم به نوعی بر این باورند که اگر آنها فقط می توانید آن را می گویند آنها باید. باید وجود داشته باشد هیچ unexpressed فکر و یا صدای جیر جیر از سمت چپ در امریکا است. مردمی شما می توانید unexpressed افکار چپ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن