Kendall Jenner سیاه زندگی موضوع تبلیغ پپسی باعث می شود آن Inglorious بازگشت

معلوم می شود که Kendall Jenner به پایان نمی نژادپرستی. برکت قلب او تلاش کرد. او را دیدم آنها همه آسیایی, مرد ب

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

معلوم می شود که Kendall Jenner به پایان نمی نژادپرستی. برکت قلب او تلاش کرد.

او را دیدم آنها همه آسیایی, مرد بازی ویولن سل در پشت بام, زن در حجاب خوراکی عکس های قومی متنوع brunchers های خنده گرفتن به خیابان ها راهپیمایی و با داشتن زمان زندگی خود را در اعتراض...خوب به علت این است که علاوه بر نقطه است. Black Lives Matter ما فکر می کنم ؟ به هر حال ببینید که چقدر سرگرم کننده!

او ممکن است در وسط یک عکس اما جهان جالبترین مارس beckoning است. او برگ struts به جلو بسته و فقط زمانی که آن را مانند به نظر می رسد همه چیز ممکن است کج خلق به عنوان او می آید پس از یک سرباز پیاده از استرن رو پلیس/killjoys او یک ایده است. او به دست یکی یک قوطی پپسی.

خشونت پلیس? متضاد روابط با اجرای قانون ؟ این قرار بود بیش از. پلیس پذیرفته شده می تواند. او که طعم شیرین شربت ذرت پوشش خود تا گلو در آن همه تند-حباب چسبناک ، او لبخند زد. آن بود و بس! جمعیت را تشویق می کردند! مقاومت انجام شده!

در سال 2017 میلادی—یک چیز عجیب و غریب بدل از wokeness سیاسی و سیاه زندگی ماده حرکت—ساخته شده مردم اینقدر عصبانی در آن زمان همه آنها می تواند انجام دهد نه گه در یک کلاه گیس.

پس از آن بود فورا pilloried برای آن خودنمایی تن-ناشنوایی که پپسی کشیده آگهی بلافاصله. Jenner عذرخواهی کرد در نشان دادن واقعیت و جهان, به نظر می رسید در نقل مکان کرد به آینده مضحک افراد مشهور جنجال و نام تجاری است که زمان حال آمده بود لغو شد.

اما تبلیغ reannounced خود را به روال این هفته مانند پر سر و صدا صدای یک نوشابه می تواند درب ظاهر باز در آرام کتابخانه. آن را در خدمت به عنوان یک یادآوری از چه دور از جریان اصلی فرهنگ است که از واقعیت اعتراضات و مسائل سیستمیک و مطمئن شوید که به عنوان یک بیت از یک کمدی حواس پرتی.

مردم در رسانه های اجتماعی فکر در بذله گویی که در آن Jenner و پپسی می شده است در سراسر کشور تظاهرات و خشونت آمیز صورت آف با پلیس است. نباید حوادث 10 روز گذشته بوده است او قرمز-سفید-و-آبی swirled (persian) بت سیگنال?

معترضان شروع به ارسال عکس ها و فیلم های خود را در تلاش برای ارائه پپسی به افسران آشکار در عمل مطلق دیوانگی از ژست. آنها نگاه کاملا دیوانه راهپیمایی تا ماموران ضد شورش دنده ضرب وشتم اطراف آنها دستهایشان با نوشابه. تصاویر خنده دار اما ترسناک است.

"آنها نفرت نوشابه. Fuck the police," reza یک نظر بر روی ویدیو از کسی که در تلاش برای کارگزار صلح از طریق آشامیدنی.

که مردم هنوز در حال صحبت کردن در مورد این سه سال تبلیغ نیست فقط به خاطر وقایع کنونی را در معرض چقدر nakedly احمق آن را واقعا بود. این دلیل است که این همه چیز—حتی یک Kendall Jenner تبلیغ پپسی از 2017—آیا مهم است.

وجود این بدبینی از یک نام تجاری با توجه به بسیج از خشم و خواسته های عدالت اجتماعی و سپس به طور غریزی استراتژیسازی چگونه به سرمایه گذاری در سیاسی انرژی است. به جای آنکه در سمت راست از تاریخچه سوال شد: چگونه ما تبدیل شدن به نام تجاری در ارتباط با vibes مثبت از این لحظه در تاریخ ؟ چگونه ما تبدیل به انتخاب نوشیدنی های گازدار از مقاومت ؟

به عنوان علامت های تجاری بی شماری ارسال پیام های همبستگی دم از یک کلمه سوپ, سیاه, زندگی, ماده, کلمات قصار, ما هنوز هم از چپ به تعجب می کنم که نیت خوبی که از بهر تعهد که به دنبال بازار به یک جنبش که در واقع در حال حرکت به اقدام و انجام کار. کسی چک کنید چه پپسی شده است در واقع انجام در میان این همه ؟

وجود دارد romanticization خالی حرکات فانتزی احساسی که رسانه های اجتماعی پست های مربع های سیاه و سفید در Instagram و یا درخواست برای رسیدن به یک دست یا یک می تواند—به کسانی که با شما اختلاف نظر دارند این است که تمام آن طول می کشد تا زخم التیام یابد. این تصور غلط است که مسالمت آمیز و غیر خشونت آمیز تظاهرات نه به معنای مردم در طرف دیگر ناراحت کننده—و جهل را از این واقعیت است که ناراحتی خود لازم است.

نیز وجود دارد مغالطه از آن تصاویر. تبلیغ ترویج این ایده که معترض است و یا باید در یک پارتی; من شما را باعث شود شما را به پپسی—و سرگرم کننده! و آنچه در مورد اوجی تصویر ؟ امتیاز درگیر در یک زن راه رفتن به طور مستقیم به یک افسر پلیس و بدون ترس برای خود ایمنی هنگامی که یک سیاه نشان دهنده انجام همان چیزی که ممکن است دستگیر شده اند و یا حتی حمله کردند.

زمانی که بازیگر Keke Palmer, فقط به استفاده از یک مثال در مواجهه و آغاز گفت و گو با مسلح جمعیت اجرای آن با آگاهی از این خطر است که حمل. سازمان دیده بان هر یک از بی شماری در سراسر رسانه های اجتماعی از خط مقدم مسالمت آمیز معترضان مورد ضرب و شتم فلفل اسپری اشک آور و تانک و گلوله را با گلوله های لاستیکی بدون آغاز خشونت است.

این فاجعه از یک تبلیغ پپسی تا تبدیل به یکی از مهم ترین قطعه از تجارت و فرهنگ مشهور, از این زمان برای هر تصور غلط را نشان می دهد و هر واقعیت آن را نمی کند.

برای او بخشی Jenner به نظر می رسد که تکامل تفکر او در مورد این مسائل.

روز سه شنبه او ارسال شده از یک چرخ فلک از عکس های مربوط به زندگی ماده همراه با یک طولانی, عنوان, گفت: در بخشی از "من هرگز شخصا درک ترس و درد است که جامعه از طریق روزانه اما من می دانم که هیچ کس باید برای زندگی در سایه ترس مداوم. من اذعان سفید من امتیاز و وعده من ادامه خواهد داد به خودم آموزش در مورد چگونه من می تواند کمک کند. مواج بر روی سیستم عامل نمی تواند باشد که همه ما را به منظور تعمیر سیستم ما نیاز به عمل کردن رسانه های اجتماعی است."

روز بعد او ارسال شده اطلاعاتی در مورد انتخابات مقدماتی و ساخته شده یک تماس برای پیروان به بیرون بروید و رای واقعی قوطی پپسی را تغییر دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن