کیم جونگ سازمان ملل متحد افسردگی تهمت

کره شمالی روز جمعه اعلام کرد که آن را دیدم دلیل کمی برای حفظ "روابط شخصی بین ما مقام معظم رهبری" در عبارت دیگر

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

کره شمالی روز جمعه اعلام کرد که آن را دیدم دلیل کمی برای حفظ "روابط شخصی بین ما مقام معظم رهبری" در عبارت دیگر کیم جونگ سازمان ملل متحد و "رئیس جمهور آمریکا."

"کیم لذت می برد رایگان برای دو سال. "

بیانیه صادر شده توسط وزیر امور خارجه Ri پسر Gwon در دومین سالگرد تاریخی مغلوب ساختن پیشی جستن-کیم اجلاس سران در سنگاپور آمد بلافاصله پس از شمالی تهدید آمریکا با "وحشتناک" چیزهایی اشاره کرد و آن را مختل نوامبر انتخابات است.

علاوه بر پیونگ یانگ در همان زمان راه اندازی لفظی سد در برابر دوستانه کره جنوبی, دولت, رئیس جمهور, ماه Jae-in و قطع ارتباطات با سئول است.

پس از چند ماه آرام کیم جونگ سازمان ملل متحد است با شروع دور جدیدی از اقدامات تحریک آمیز. چرا ؟

یک توضیح این است که کیم نگران است مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که با جدیت تحریم ها برای بیش از دو سال نشانه آن است که در مورد به فشار. اواخر ماه گذشته وزارت دادگستری ایالات متحده به دست آمده کیفرخواست از 28 کره شمالی و پنج چینی افراد در حال اجرا برای پول شویی عملیات در چین و روسیه و لیبی و تایلند است.

به عنوان بروس Bechtol از Angelo State University در تگزاس گفت: روزانه وحش این اتهامات تا کنون داشته اند اثر کمی بر پیونگ یانگ گسترده قاچاق عملیات اما گام بعدی جریمه سفت و یا تحریم در بازجویی از احزاب می تواند برش عمیق به شمال را غیرقانونی پول سازی فعالیت های. Bechtol نویسنده اخیرا از کره شمالی نظامی گسترش در خاورمیانه و آفریقامی گوید: این خارجی فعالیت های گسترده و مهم برای بودجه خانواده کیم قانون است.

در هر صورت کاهش تحریم ها بسیار مهم است در حال حاضر به دلیل coronavirus تقریبا قطعا مجبور به کره شمالی اقتصاد به انقباض آن را به عنوان انجام شده در کشور همسایه چین است.

این بیماری در آمد در خصوص زمان بد از آنجا که کیم به ویژه آسیب پذیر به رکود. وجود دارد سریع-افزایش انتظارات در شمال.

"اگر وجود دارد هر گونه سازگار تم به پیونگ یانگ اقدامات در روزهای اخیر آن را به قصد ایجاد 'دشمنان است.'"

کیم جونگ سازمان ملل متحد بارها وعده رفاه و مردم انتظار او برای تحویل به خصوص در پی سه نفر با مشخصات بالا ملاقات با رئیس جمهور تهمت و چهار با ماه Jae-در. رفاه حال بستگی دارد در اندازه بزرگ بر لغو ملل و ایالات متحده موانع برای تجارت و سرمایه گذاری است. "عمده شکست برای کیم جونگ سازمان ملل متحد است که تحریم نشده اند برداشته شده است" David Maxwell از بنیاد دفاع از دموکراسی به من گفت.

کیم تا به حال لذت می برد رایگان برای دو سال. کره شمالی مستبد بود و به سرعت در حال توسعه سلاح های هسته ای و موشک های بالستیک و رنج می برند نیست تحریم های جدید فشار است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در این دوره صادر آفتابی اظهارات که شمال نیست ژست یک "تهدید هسته ای" به آمریکا به دلیل شخصی خود را در ارتباط با کیم. کیم نگه داشته و توهم رفتن با ارسال آنچه که رئیس جمهور آمریکا به نام "زیبا نامه" به کاخ سفید است.

به عنوان ماکسول که در خدمت پنج تورهای وظیفه در کره جنوبی با ارتش ایالات متحده گفت: Daily Beast, وزیر خارجه انفجار را نشان می دهد رژیم "دیگر قدردانی رئیس جمهور تهمت های غیر متعارف تجربی بالا به پایین pen-pal دیپلماسی است."

آمریکا دیپلماسی à la تهمت بود نه موثر در گرفتن کره شمالی به رها کردن سلاح های خطرناک—واشنگتن اظهار داشت: هدف—اما رهبر ایالات متحده بود با اینحال دلسردکننده یک رژیم است که همیشه نیاز به یک دشمن خارجی.

"سه نسل از خانواده خود حکومت کرده اند بدبخت دولت با نگه داشتن مردم فقیر و بنابراین در هیچ موقعیتی به شورش. "

اگر وجود دارد هر گونه سازگار تم به پیونگ یانگ اقدامات در روزهای اخیر آن را به قصد ایجاد "دشمنان." روز شنبه, کیم یو جونگ, به طور فزاینده ای قدرتمند از کره شمالی supremo تهدید اقدام نظامی علیه سئول خواستار جنوب به عنوان او در روز سه شنبه یک "دشمن است." کلمه ای که قابل توجه است زیرا ماه پس از افتتاح در سال 2017 شده است ترویج سیاست که بسیار دوستانه به کیم قانون است.

تناقض پیونگ یانگ است و به نظر می رسد با راحت ترین تندرو "محافظه کار" دولت در جنوب. کیم رژیم از سوی دیگر تا به حال مشکل برخورد با این دو کاملا دوستانه "ترقی خواهان" کیم دائه یونگ و Roh Moo-hyun.

پیونگ یانگ می ترسید کیم "آفتاب" و Roh را "صلح و رفاه" سیاست اساسا به عنوان تهدید. همانطور که کره شمالی watcher Selig هریسون پس از ذکر این استراتژی در چشم کره شمالی هنوز به عنوان تلاش در براندازی بودند اما "خطرناک تر" از آنجا که آنها "زیرکانه تر است."

"کیم نیاز برای بقای رژیم هر دو دشمنان خارجی و خارجی به صورت نقدی. گرفتن یک تضعیف امکان به دست آوردن دیگر."

به طور مشابه, کیم جونگ سازمان ملل متحد احتمالا بازدید مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک تهدید مرگبار به ویژه هنگامی که رئیس جمهور آمریکا به او نشان داد چهار دقیقه ویدیو در سنگاپور از آینده ای مرفه واشنگتن می خواستم برای جمهوری دموکراتیک خلق کره به عنوان شمال تماس خود را. سه نسل از خانواده خود حکومت کرده اند بدبخت دولت با نگه داشتن مردم فقیر و بنابراین در هیچ موقعیتی به شورش.

وزیر خارجه بیانیه بدنام کردن این روابط شخصی با مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده توسط نسبتا سطح پایین رسمی ترک اتاق را برای بیشتر سران به راه رفتن آن را به عقب. کیم احتمالا فکر می کند که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال اجرا برای انتخابات مجدد خواهد شد که او را به آنچه که او می خواهد برای جلوگیری از شکست در روابط.

که ممکن است overplaying دست خود چیزی کیم آیا در هانوی در فوریه سال گذشته زمانی که او سعی کرد آنچه ماکسول تماس های کره شمالی را "طولانی باهم" گرفتن تقریبا کامل تحریم ها برای از دست دادن کمی از سلاح های خود را برنامه.

خوشبختانه برای رهبر کره شمالی را مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مایل به صحبت کردن با او را در هر زمان به عنوان وزارت امور خارجه پیشنهاد کرد در نظرات به Yonhap News Agency روز پنج شنبه. متاسفانه برای کیم اما مغلوب ساختن پیشی جستن شده است تمایل به امتیازات اساسی چیزی به ویژه آشکار در شکست هانوی مذاکرات

کیم می توانید در ادامه به تلاش برای ارعاب مغلوب ساختن پیشی جستن—"هماهنگ خشم" است چه دونالد کرک درستی خواستار آن—اما اگر او نتواند او را مجبور آسیب دیده لینک با تنها قدرت است که می تواند او را به آنچه که او نیاز دارد.

کیم احتمالا متوجه می شود او را در یک ثابت. او نیاز دارد برای رژیم بقای هر دو دشمنان خارجی و خارجی به صورت نقدی. گرفتن یک تضعیف امکان به دست آوردن دیگر.

خطر شکستن شخصی روابط با آمریکا رهبر است در معرض خطر بالا برای کیم و روشن است که کره شمالی در این لحظه است که برگزاری هر گونه کارت های بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب