کیم جونگ سازمان ملل متحد در نهایت اذعان می کند Coronavirus است که در کره شمالی

کره شمالی به تازگی اعلام کرد نخستین مورد از COVID-19, استفراغ کردن, سرزنش بیشتر به راحتی در یک پناهنده که در ح

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

کره شمالی به تازگی اعلام کرد نخستین مورد از COVID-19, استفراغ کردن, سرزنش بیشتر به راحتی در یک پناهنده که در حال فرار به کره جنوبی و سپس دوباره پناهنده به شمال ظاهرا آوردن اشکال با او.

این چرخش که کره شمالی وزارت امور خارجه رسانه KCNA است قرار دادن در این مورد پس از جلسه دفتر سیاسی حزب کارگران که در آن کیم جونگ سازمان ملل متحد خود را ساخته نادر ظاهر که آیا او وجود دارد در فرد و یا "عملا" بر روی صفحه نمایش روشن بود.

اما بدون شک وجود دارد, از بحران فضای اطراف این نشست از شدت همه گیر شده است که دچار شمال برای ماه—با وجود این رژیم امتناع از اذعان چه خبر است. همچنین ضمنی در غیر منتظره ای دقیق KCNA اعزام منتشر شده در Rodong Sinmunحزب کاغذ بود نیاز به حفاظت از کیم تصویر به عنوان یک رهبر قوی قادر به مقابله با این بحران است.

کیم به طور کلی به سادگی به نام "رهبر" گزارش شده است KCNA به نشان "یک وضعیت بحرانی که در آن باطل ویروس می توان گفت که وارد این کشور است."

نقل قول در KCNA بودند نسبت داده شده به طور مستقیم به کیم و آن را خاص اگر او شخصا آنها را ساخته و یا به سادگی آنها را تایید. در همان زمان او در گزارش به دست گرفته اند و چه KCNA به نام "پیشگیرانه اندازه گیری کاملا مسدود Kaesong شهر" درست در بالای منطقه غیرنظامی در حدود 40 کیلومتری شمال سئول ، که در آن پناهنده ممکن است عبور از خط احتمالا با شنا در سراسر Imjin رودخانه که جریان آن را از شمال به جنوب.

هرگز قبلا اتحاد شمال تا آنجا که اشاره در هر COVID-19 موارد حتی در حالی که اعلام یک سری از اقدامات احتیاطی ابتدا با بستن مرزهای خود با چین در ماه های ژانویه و محدودیت شدید اعمال شده در این جنبش دانست.

این پناهنده داستان گفت: Robert کالینز یک تحلیلگر اطلاعاتی برای فرماندهی آمریکا در کره "به کیم رژیم قابل قبول ببخشید که چگونه عفونت ویروس آغاز شده است." کالینز است که در کتاب های متعددی نوشته شده و مطالعات در کره شمالی مسائل ذکر شده در گزارش از مناطق "قرار داده و تحت سخت انزوا" در کره شمالی—"در مورد تنها روش کیم رژیم در مهار هر گونه گسترش ویروس."

"این پناهنده داستان 'به کیم رژیم قابل قبول ببخشید که چگونه عفونت ویروس آغاز شده است.'"

در جلسه دفتر سیاسی که در گزارش KCNA اذعان بحران رسوب توسط یک بیماری همه گیر از ابعاد حماسی—کشور چهره اقتصادی و مواد غذایی بی ثباتی تشدید ایالات متحده و سازمان ملل تحریم که آن را بسیار دشوار است برای شمال برای حمل در حالت عادی تجارت و بازرگانی با وجود کمک از چین است. داشتن قبلا انکار کرد که هر کسی که تا به حال پایین آمدن با بیماری و رسانه های دولتی تا به حال به استرس کیم حضور به عنوان رئیس حزب زمانی که اعلام coronavirus مورد بحرانی به گسترش این کلمه بد پس از ماه رسمی مبهم و تاریک کردن و انکار این بیماری است.

تن از KCNA گزارش نشان می دهد که نیاز به تقویت کیم رهبری در زمانی که اعتماد به نفس در توانایی های خود را برای کنترل این بیماری همه گیر است و بدیهی است که در شک و تردید.

اغلب از دید هفته در یک زمان پس از شروع coronavirus در ژانویه کیم دوباره اخیرا در بازدید از یک مزرعه پرورش مرغ در آن او نامیده می شود برای افزایش تولید و چند روز قبل به بیمارستان در حال ساخت در پیونگ یانگ. در بیمارستان او گزارش berated مدیران و کارگران برای رفتن بیش از حد آهسته قطعا نشانه ای از نیاز فوری برای بهبود گسترده از تجهیزات پزشکی از جمله بسیاری از تخت. در هر دو بازدیدکننده داشته است هنوز روشن نیست که دقیقا زمانی که او تا به حال شده است وجود دارد, اما او را سالم نگاه اگر اضافه وزن حداقل به قاضی از عکس های منتشر شده توسط KCNA.

کیم گزارش ظاهر در دفتر سیاسی خود را داشت و مهم در هفته -- یک فرصت برای تقویت اعتماد به نفس در میان یک بیماری همه گیر است که به نظر می رسد فراتر از توانایی شمالی تجهیزات پزشکی برای مبارزه با. به طور قابل توجهی کره شمالی رسانه های دولتی بود مراقب باشید به پین تقصیر را به گردن هر کسی زندگی در شمال اما در یک تنهاست پناهنده شده به نظر می رسد مسئول کل شیوع.

Kim خود اشاره نمی کند پناهنده اما KCNA باز در گزارش خود با اعلام "اضطراری رویداد اتفاق افتاده در Kaesong شهرستان که در آن یک فراری که رفت به جنوب سه سال پیش یک نفر که مشکوک به آلوده شده اند باطل ویروس بازگشت و در جولای 19 پس از به طور غیر قانونی از مرز عبور کند."

این تنها اشاره ای به پناهنده تا آخرین پاراگراف در آن جلسه دفتر سیاسی "sternly گرفت تا این موضوع از شل گارد عملکرد در خط مقدم در منطقه مربوط به منطقه ای که در آن باند به جنوب رخ داده است." این دفتر سیاسی وعده داده شده "مجازات شدید: برای "واحد نظامی مسئول فراری پرونده است."

کره جنوبی رهبری نظامی است به همان اندازه در مورد چگونه یک پناهنده ساخته اند می تواند آن را به عقب به سمت شمال. رسمی با جنوبی ستاد مشترک رتبه احتمال گزارش پناهنده بازگشت به کره شمالی به عنوان "بالا" و گفت که نظامی بود "به دنبال راه های دقیق" از خود عبور. او با اعتقاد بر اینکه 24 سال تحت بررسی برای تجاوز به یک زن پناهنده.

در ضمن کیم نشان داده است: "اضطراب خود را در مورد مرگ و میر" گفت: Lee Sung-yoon استاد در دانشکده فلچر دانشگاه تافتز در "عجله برای تقویت خواهر خود اعتبار" -- است که نقش کیم یو جونگ که محکوم جداشدگان به عنوان "mongrels" و اعتقاد بر این است که تا حد زیادی مسئول برای تصمیم به منفجر کردن شمال و جنوب دفتر رابط ساخته شده در کره جنوبی هزینه در Kaesong.

"خود سیستم بهداشت و درمان بود به شدت رو به وخامت گذاشته و در طول دشوار مارس از اواسط سال 1990 قحطی."

"چگونه راحت یک روایت به سرزنش یک "دو رگه" برای آوردن coronavirus به بهشت روی زمین" گفت: Lee. "در حال حاضر کیم می تواند ادعا می کنند که با وجود این تهدید از توده عفونت او به عمل به سرعت و قاطعانه با قفل کردن Kaesong شهر به منظور توجيه گسترش یافته است."

کره شمالی کشف و ضبط شده است در این مورد با نشاط که خیانت شدید فشارهای رژیم در مورد ثبات آن حتی توانایی خود را به عملکرد در طول بیماری همه گیر. آن را به عنوان اگر آنها به شدت مورد نیاز فقط یک مورد برای انتقال سرزنش به خارج نفوذ و تأیید نقش "رهبر" در زمانی که او شده است تا حد زیادی دور از انظار عمومی.

کیم گزارش شد که گفت: دوباره بدون نقل قول نسبت داده شده به طور مستقیم به او "است که هر کس نیاز دارد به صورت به واقعیت اضطراری" و "اعتراض به همه برای غلبه بر این بیماری همه گیر در حال حاضر بحران نه از دست دادن تمرکز فکر و عمل تمرین مسئولیت و ارادت به آن وفادار و درست به رهبری حزب و کمیته مرکزی بودن بسیج و نزدیک در پشت آن به طوری که به دفاع از رفاه مردم و امنیت کشور بدون شکست است."

پشت این کلمات سنگین است گسترده سوء ظن است که این بیماری همه گیر ممکن است تا به حال بیشتر تاثیر مخربی بر کره شمالی نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر قطعا از کره جنوبی که عمل کرده است بصورتی پایدار و محکم آن را تحت کنترل در حالی که انتشار روزانه تعداد موارد جدید.

"COVID-19 قطعا تاثیر بسیار منفی بر کره شمالی بدون در نظر گرفتن چگونه بسیاری از مردم مرده بودند و یا بیمار" گفت: Choi Jin-wook مدیر سابق موسسه کره برای وحدت ملی. آنها به "تعطیل مرز با چین برای هفت ماه"—به معنی "هیچ غذایی و هیچ روزانه کالاهای تولید شده."

هیچ کس شک و تردید شمال به سیستم پزشکی است که ناتوان از برخورد موثر با این بیماری همه گیر.

"خود را به سیستم بهداشت و درمان بود به شدت رو به وخامت گذاشته و در طول دشوار مارس از اواسط سال 1990 قحطی گفت:" رابرت کالینز با اشاره به دوره که در آن به عنوان بسیاری به عنوان دو میلیون کره شمالی بر این باور هستند که باید از گرسنگی مرده یا بیماری است. "پزشکان به این بیماران که باید آنها را خرید دارو در بازار سیاه است. چند استطاعت هر چیز قابل توجهی در آن خط است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب