Kimber اسنایدر تنظیم شده است به پرده آموزشی کودکان کتاب "ماجراهای پیچک و Kimber" در سال 2020 گوادالاخارا نمایشگاه بینالمللی کتاب

بر اساس یک داستان واقعی این کتاب تصویری کودکان توضیح می دهد چگونه با پشتکار و زمان تسویه حساب با اوتیسم و یک د

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

بر اساس یک داستان واقعی این کتاب تصویری کودکان توضیح می دهد چگونه با پشتکار و زمان تسویه حساب با اوتیسم و یک دختر بچه در حال تبدیل شدن به بهترین دوستان است. پیچک و Kimber را سفر بسته بندی شده با یادآوری ارزش های خوب به عنوان آن نشان می دهد کودکان بهترین رویکرد آنها باید برای مراقبت از حیوانات است. این همچنین نشان می دهد که این می تواند به نظر می رسد را برای همیشه در حال انتظار برای چیزی است که شما می خواهید, اما آن را به ارزش آن است.
 
Kimber آرزوی به حیوان خانگی خود را بسیار شبیه به خواهر و برادر بزرگتر مایک. می شود او را آرزو می کنم یک روز. پیچک کور با کمی خم forelegs در یک طرف می افتد به زندگی خود را. Kimber برخوردار تسویه حساب به نظر می رسد در مورد او و او هر روز.
 
قطعا یک درمان برای والدین و کودکان به طور یکسان است. تجربه خود را در نظر اخلاقی و آموزشی مثبت و نشاط کار Kimber ماری اسنایدر با حمایت از او کتاب "ماجراهای پیچک و Kimber" او به عنوان ارائه آن در این تاریخ 28 نوامبر تا 7 دسامبر 2020 در آینده 2020 گوادالاخارا نمایشگاه بین المللی کتاب و یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.
 
دوستداران کتاب همچنین می توانید از Kimber اسنایدر وب سایت www.kimbersnyder.com و دیدن آخرین به روز رسانی و کار.
 
 
ماجراهای پیچک و Kimber
نویسنده | Kimber ماری اسنایدر
ناشر | iUniverse.com
| تاریخ انتشار 20 ژوئن 2019
نوع | کتاب کودکان
ISBN-13 | 978-1532075001
شومیز قیمت | $ 16.99
 
درباره نویسنده
 
Kimber ماری اسنایدر فارغ التحصیل با مدرک لیسانس در پرستاری از سنگ لغزنده دانشگاه. در حال حاضر یک مادر بزرگ او تا به حال ابدی محبت از اسب و سوارکاری آنها. اسنایدر در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار ثبت شده و زندگی در این کشور در نزدیکی فرانکلین در پنسیلوانیا با چهار اسب هفت جوجه و دو Yorkies. "ماجراهای پیچک و Kimber" است که اولین کتاب او.
 
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن