King & اتحادیه و DarkOwl متحد برای ارائه کسری دسترسی به جستجو Darknet داده

DarkOwl LLC دنور مبتنی بر darknet داده های بزرگ امنیت سایبر شرکت و پادشاه و اتحادیه خالق Avalon اینترنتی تجزیه

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

DarkOwl LLC دنور مبتنی بر darknet داده های بزرگ امنیت سایبر شرکت و پادشاه و اتحادیه خالق Avalon اینترنتی تجزیه و تحلیل پلت فرم امروز اعلام کرد که همکاری استراتژیک. DarkOwl ارائه خواهد شد King & اتحادیه Avalon مشتریان با دسترسی به DarkOwl چشم انداز API, بزرگترین پایگاه داده از darknet محتوا.

مشارکت جفت DarkOwl گسترده darknet اطلاعات با پادشاه و اتحادیه آوالون را غنی سازی رابط کاربری آسان و تجسم مجموعه داده را قادر می سازد سریع و دقیق و کارآمد شرکت قرار گرفتن در معرض تقلب و بازیگر اسنادی در پژوهش. Avalon افزایش DarkOwl تجربه های ساده نمایش داده شد به ساده مورد استفاده مبتنی بر پرس و جو تماس و اجازه می دهد تا محققان به غنی سازی داده ها با استفاده از داده های اضافی منابع همکاری با دیگران, پیش نویس متن خاص, گزارش و کراوات به پایان رسید و داده ها به طور مستقیم به امنیت پشته برای اقدام فوری.

زمان است که از ذات هنگامی که در تلاش برای انجام بازیگر اسناد. محققان از جمله اجرای قانون و شرکت هوش تحلیلگران می توانید عمیق و تاریک وب (DDW) پژوهش با استفاده از DarkOwl چشم انداز API و به سرعت متحد تجسم و غنی سازی تهدید هوش در یک فضای کاری با آوالون برای درک بهتر داده ها و روابط. تحلیلگران داده می شود این ابزار برای پیدا کردن خطر بیافتد اطلاعات حساس انجام شرکت های بزرگ قرار گرفتن در معرض جستجوهای کردهاید و یا شناسایی تهدید بازیگران طریق DarkOwl دید, داده, کاهش زمان برای ارسال-نقض پاسخ. Avalon توانایی حفظ و مرجع گذشته تحقیقات می تواند همچنین کمک به شناسایی و از تکرار بازیگران به عنوان تحلیلگران ساخت بر خود کتابخانه های موجود از دانش است.

"چه King & اتحادیه انجام داده است قابل توجه است; آنها متمرکز طیف گسترده ای از منابع داده در یک مجتمع پلت فرم فراهم می کند که محدود به زمان و کسری دسترسی به داده ها را برای مشتریان خود که ممکن است نیاز به این اطلاعات تنها برای گسسته دوره از زمان" گفت: DarkOwl مدیر عامل, علامت Turnage. "ما هیجان زده برای شروع این همکاری منحصر به فرد که در آن ما ادغام خواهد شد ما DarkOwl داده ها را به پلت فرم خود را."

"پادشاه و اتحادیه تلاش برای ارائه تحلیلگران امنیتی با کیفیت بالا هوش تهدید و ابزار و همکاری آنها نیاز دارید و آنها را با هم در یک واحد یکپارچه پلت فرم برای کمک به زندگی خود را ساده تر" گفت: John Cassidy مدیر عامل و بنیانگذار شرکت, King & اتحادیه. "ادغام ما با DarkOwl را افزایش تحلیلگران دسترسی به darknet مطالب ارائه عمق تهدید هوش آنها نیاز به صورت دقیق و کامل تحقیقات است."
برای اطلاعات بیشتر www.kingandunion.com یا www.darkowl.com.
 
 
در مورد پادشاه و اتحادیه
پادشاه و اتحادیه امنیت سایبر شرکت مستقر در اسکندریه., که ساخته شده است و طراحی شده Avalon این صنعت برای اولین بار سایبر تجزیه و تحلیل پلت فرم. Avalon کمک می کند تا ساده تهدید تحقیقات با ارائه هوش و ابزار همکاری و خدمات تحلیلگران امنیتی نیاز در یک بدون درز و یکپارچه فضای کاری. آوالون را فراهم می کند تحلیلگران امنیتی با در دسترس مصرفی و عملی پلت فرم برای استفاده گسترده توسط همه سازمان ها صرف نظر از اندازه و امنیت و قابلیت یا بلوغ.
 
دیدار پادشاه و اتحادیه در kingandunion.com follow us on LinkedIn و یا توییتر و یا ایمیل info@kingandunion.com برای اطلاعات بیشتر.
 
 
در مورد DarkOwl
DarkOwl تاسیس شد در سال 2016 با ماموریت جمع آوری گسترده ترین مجموعه از darknet مطالب موجود در cyber-صنایع دفاع و ساخت که اطلاعات هر دو در دسترس و با ارزش را به مشتریان خود. با توانمند سازی مشتریان خود به چشم در darknet DarkOwl سازمان را قادر می سازد تا به طور کامل خود را درک امنیت و استقرار و شناسایی پتانسیل نقض کاهش آنها را به سرعت و بررسی و حتی دورترین و بیشتر مبهم می رسد از اینترنت است.
 
###
 
تماس با رسانه ها
برای DarkOwl:
کیم Ketchel
مدیر بازاریابی DarkOwl
kim.ketchel@darkowl.com
 
برای King & اتحادیه:
جنیفر Balinski می
حساب مدیر Guyer گروه به نمایندگی از پادشاه و اتحادیه
jennifer.balinski@guyergroup.com
 
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب