کیریباتی: نرم افزار-چین رئیس جمهور Taneti Maamau برنده انتخاب مجدد پیشنهاد

کیریباتی رهبر Taneti Maamau که مبارزه برای روابط نزدیک تر با پکن پدید آمده پیروز در مسابقه برای ریاست جمهوری ت

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

کیریباتی رهبر Taneti Maamau که مبارزه برای روابط نزدیک تر با پکن پدید آمده پیروز در مسابقه برای ریاست جمهوری تاکید جزیره ملت دیپلماتیک سوئیچ به سمت چین است.

کیریباتی طرفدار پکن جمهور فعلی Taneti Maamau شده است مجددا انتخاب و پس از یک نبرد انتخابات ریاست جمهوری لقب یکی از تهاجمی ترین مبارزات در این جزیره در تاریخ ملت.

Maamau پیروزی بر این کشور دیپلماتیک اخیر سوئیچ از تایوان به چین ،

Maamau برنده 26,053 آرا در مقایسه با رقیب خود Banuera Berina را 17,866 برنده چهار سال مدت است. او موفق به کسب اکثریت آرا در 16 از 23 جزیره حوزه.

"ما در حال تهیه پیش نویس بیانیه ای به تن شکست" مخالفت سخنگوی Rimon Rimon و گفتگو کرد. Maamau مواجه Berina خود را متحد-تبدیل-رقیب که شناخته شده است به دلسوز نسبت به تایوان است.

کیریباتی پارلمان دیده است وفاداری به طور مساوی تقسیم بین نامزدها. Maamau است که انتظار می رود برای شروع به نزدیک شدن به مخالفت قانونگذاران به دست آوردن اکثریت پس از پیروزی.

مرکزی اقیانوس آرام جزیره, ملت, سایت mothballed چینی در فضا ردیابی ایستگاه در اقیانوس روشن به رسمیت شناختن به تایوان در سال 2003. اما در سال گذشته که سوئیچ معکوس شد. این انتخابات در درجه اول مبارزه در چین-تایوان تقسیم با توجه به رئیس جمهور سابق Anote تانگ.

"در درجه اول از آن شده است در مورد تایوان-چین موضوع گفت:" تانگ. "در تجربه من آن را تهاجمی ترین انتخاباتی است که من دیده ام" با اشاره به آن به عنوان یک جنگ مناقصه از سیاست و ستیز ادعا می کند بیش از آنچه در کیریباتی می تواند به دست آوردن از روابط با پکن است.

به ویژه چین داده بود و بیش از 4.2 میلیون دلار به پاکستان برای "امرار معاش پروژه" در طول منجر به رای دولت گفت. اما پکن اصرار دارد که چین نه با دخالت این کشور در امور داخلی.

"چین مایل است برای کار با کیریباتی دولت بر اساس یک اصل چین به منظور ترویج و توسعه مداوم چین و پاکستان روابط برای کمک به رفاه هر دو کشور "مردم" چین وزارت امور خارجه گفت:.

ادامه مطلب: استرالیا به صرف میلیاردها دلار برای مقابله با چین در جزایر اقیانوس آرام

ببینید/msh (ایسنا)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن