KlearNow را افزایش می دهد $16M سری یک سرمایه گذاری به ساده $60B ترخیص کالا از گمرک گمرک صنعت

SANTA CLARA, CA (مه 1st, 2020) - KlearNow جهانی AI-رانده 100% دیجیتال ترخیص کالا از گمرک گمرک پلت فرم امروز اع

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

SANTA CLARA, CA (مه 1st, 2020) - KlearNow جهانی AI-رانده 100% دیجیتال ترخیص کالا از گمرک گمرک پلت فرم امروز اعلام کرد که بسته شدن از 16 میلیون دلار در سری بودجه به رهبری GreatPoint سرمایه گذاری اضافی مشارکت از Autotech سرمایه گذاری Argean سرمایه و Monta Vista سرمایه است. این سرمایه استفاده خواهد شد به رشد از لحاظ جغرافیایی افزایش KlearNow محصول برای پوشش به طور فزاینده پیچیده صادرات و واردات عمودی و حساس به زمان حمل و نقل.
 
نیاز به دسترسی از راه دور و کار از خانه قابلیت تبدیل به استاندارد جدید جهانی تجارت شرکت های, در حالی که امروز ترخیص کالا از فرآیند باقی می ماند به شدت دستی. نتایج مستعد خطا منجر به افزایش هزینه های وارد کننده و ایجاد تاخیر در زنجیره تامین.
 
KlearNow دیجیتال ترخیص کالا از گمرک گمرک پلت فرم را قادر می سازد واردکنندگان کارگزاران گمرک و حمل و نقل به ادغام یکپارچه با آداب و رسوم محلی مقامات برای انجام کسب و کار بر روی یک پلت فرم های دیجیتال از راه دور و در زمان واقعی است. با استفاده از هوش مصنوعی به طور خودکار این فرایند پلت فرم حذف خطاها و کاهش زمان برای از بین بردن آداب و رسوم از ساعت به دقیقه.

"این یک فرصت قابل توجهی برای تبدیل یک کهنه صنعت است که کلیدی برای تجارت جهانی" گفت: Ashok Krishnamurthi شریک مدیریت در GreatPoint سرمایه گذاری. "KlearNow ایجاد کرده است خود را به عنوان یک وعده disrupter در صنعت خود را با یک فوتی و فوری و روشن و متفاوت ارزش گزاره که وجود ندارد در بازار امروز است."
 
KlearNow را اگنوستیک می دهد پلت فرم وارد یک راه برای متمرکز کردن تمام محموله از طریق یک پورتال در حالی که از دریافت end-to-end دید از جمله شفافیت کامل از طریق گمرک ترخیص کالا از گمرک روند. علاوه بر حمل حمل و نقل در تمام سطوح سازمانی باید گوشی ارزش قابل توجهی برای کسب و کار خود را که قبلا در دسترس است.

"ما تحت تاثیر قرار گرفته با آنچه تا کنون به دست آورد و ايمان ارزش است که KlearNow می تواند به خودرو و حمل و نقل زمینی در بازار" گفت: Daniel هافر مدیر عامل در Autotech سرمایه گذاری یک شرکت که سرمایه گذاران شامل برخی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل.
 
"ما بسیار هیجان زده به همکاری با این دور از سرمایه گذاران گفت:" سام Tyagi, موسس و مدیر عامل شرکت KlearNow. "ما به دنبال شرکت های که ارائه بیش از فقط بودجه با درگیر سبک رهبری یک شبکه گسترده و سابقه کمک به پرتفوی شرکت و رشد و در مقیاس بی سابقه نرخ. ما مشتاقانه منتظر به کار با این سرمایه گذاران که ما انقلابی ترخیص کالا از گمرک گمرک, صنعت," او اضافه شده است.
 
در طول این بی سابقه ای در برابر کارگزاران آداب و رسوم در حال پیدا کردن آن دشوار است برای سفر به دفاتر مرکزی و مدیریت فیزیکی مدارک برای تحقق این مهم گام در تدارکات بین المللی از مکان های از راه دور. در علاوه بر این به کاهش این چالش ها KlearNow دیجیتال پلت فرم شناسایی و منتقل مشتریان جدید به طور مستقیم به کارگزاران برای جهانی ترخیص کالا از گمرک گمرک ارائه انعطاف پذیری بیشتر و پایدار فرصت های رشد.
 
به حمایت بیشتر از بحران کاهش تلاش های KlearNow به تازگی تسریع خود FDA ماژول برای روشن شدن بسیار مورد نیاز تجهیزات پزشکی است و به طور موقت ارائه رایگان ترخیص کالا از گمرک برای سازمان های غیر انتفاعی که در حال وارد کردن ماسک های دست عفونی و هواکش. غیر انتفاعی می توانید ایمیل covid19 Covid19@klearnow.com برای اطلاعات بیشتر.
 
"KlearNow شده است یک شریک بزرگ برای سال گذشته و ارائه UFlex با مقدار مورد نیاز دید و سهولت ترخیص کالا از گمرک برای همه ما مواد خام است. به تازگی ما تصمیم به repurpose ما تسهیلات و ساخت فوری PPE لوازم مورد نیاز جامعه پزشکی و KlearNow پلت فرم پا تا به ما کمک می کند واردات مواد خام لازم را به سرعت و کارآمد.," گفت: Anantshree Chaturvedi, معاون رئیس و مدیر عامل شرکت UFlex است که تولید جهانی رهبر در بسته بندی های انعطاف پذیر مواد و فیلم.
 
"عنوان اصلی سرمایه گذار است که این انکوباتور ایده از مفهوم تا راه اندازی محصول ما هیجان زده است که KlearNow به دست آوردن سریع پذیرش مشتری خواهد شد و در سطح جهانی و پوسته پوسته شدن آن عملیات گفت:" Sandeep Vij شریک مدیریت از Argean سرمایه است. "KlearNow نیز ارائه می دهد کارگزاران جدید و بسیار مورد نیاز شخصی حفاظت فناوری' به عنوان پلت فرم نه تنها باعث افزایش عملکرد خود را اما مهم تر از آنها می تواند در حال حاضر انجام کسب و کار با خیال راحت و از راه دور تنها نیاز به دسترسی به دستگاه های شخصی خود به آداب و رسوم روشن برای مشتریان خود" Vij اضافه شده است.
 
پس از این دور از سرمایه گذاری GreatPoint سرمایه گذاری شریک مدیریت Ashok Krishnamurthi ملحق خواهد شد KlearNow هیئت مدیره با دانیل هافر از Autotech سرمایه گذاری پیوستن به عنوان یک هیئت مدیره ناظر.
 
در مورد KlearNow:
KlearNow است, ترخیص کالا از گمرک گمرک پلت فرم ساخته شده برای امروز وارد حمل و نقل حمل و کارگزاران آداب و رسوم. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی با ابر مبتنی بر پلت فرم همکاران ما می تواند در حال حاضر انجام کسب و کار در کاهش هزینه ها با شفافیت کامل. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد KlearNow لطفا www.klearnow.com .
 
رسانه های تماس:
میشل Riber
michelle.riber@klearnow.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب