KLM امنیت تامین مالی از یورو 3.4 میلیارد دلار برای آب و هوا COVID-19 بحران

کی ال ام اعلام کرد که آن را امن برای تامین مالی کل مبلغ 3.4 میلیارد یورو. COVID-19 باعث شده است که حمل و نقل ه

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

کی ال ام اعلام کرد که آن را امن برای تامین مالی کل مبلغ 3.4 میلیارد یورو.

COVID-19 باعث شده است که حمل و نقل هوایی به تقریبا به وقفه در سراسر جهان در ماه های اخیر. این بیماری همه گیر است بی سابقه ای تاثیر بر KLM گروه فعالیت های. به منظور مقابله با این دوره دشوار و برای تضمین آینده شرکت KLM در حال حاضر گرفته شده تعداد زیادی از اقدامات برای حفظ نقدینگی در مدت کوتاهی پس از وقوع. با این وجود KLM نیازهای تامین مالی اضافی در دوره های آینده. این است که موضوع فشرده بحث با هلندی دولت و بانک ها در ماه های اخیر.

"با توجه به COVID-19 KLM در حال حاضر در یک بحران بی سابقه ای. تامین مالی بسته است و لازم است برای حفظ طولانی و دشوار است از بهبود در دوره های آینده. این یک گام بسیار مهم است و من قدردانی من به نمایندگی از همه KLM همکاران به هلندی دولت و بانک ها برای اعتماد به نفس خود را در سازمان ما و آینده ما. با تامین مالی بسته KLM می توانید در ادامه به تحقق آن مهم اجتماعی نقش مهمی در بهبود اقتصادی و توسعه پایدار. در دوره های آینده ما خواهد شد کار بر روی بازسازی مسیر شبکه و از سوی دیگر در توسعه طرح تغییر ساختار و گسترده شرایط است که باید تحميل شده بر روی بسته بندی." KLM مدیر عامل پیتر Elbers

تامین مالی و تضمین می کند که KLM می توانید در ادامه فعالیت خود و موقعیت شرکت تقویت شده است نسبت به آینده است. شرایط تحمیل شده توسط هلندی دولت در تامین مالی بسته مربوط به کل KLM گروه و شامل شرایط و ضوابط استخدام تمام KLM گروه کارکنان متغیر پاداش مدیریت و مدیریت تجدید ساختار سود, حکومت, شبکه, با کیفیت, پایداری و liveability.

پس مراقب باشید بحث را با هر دو هلندی دولت و بانک KLM موافقت کرده است که در ساختار یک بسته مالی برای اطمینان از نقدینگی. تامین مالی بسته و شرایطی که تحت آن این بسته ارائه شده توسط دولت هلندی به موضوع مجلس تصویب در هلند. تامین مالی بسته نیز باید تایید شده توسط کمیسیون اروپا تحت موقت چارچوب برای کمک به دولت اقدامات معرفی شده در زمینه COVID-19.

پس از این تصویب شده است به دست آمده KLM خواهد مشورت با اتحادیه های کارگری به کار کردن و جزئیات را با هم در این شرایط که دولت تحمیل بر اشتغال شرایط KLM کارکنان.

تامین مالی بسته شامل:

  • 90% دولت تضمین گردان تسهیلات اعتباری از 2.4 میلیارد یورو با بلوغ از 5 سال است. تسهیلات اعطا شده توسط بانک 11 که سه هلندی بانک و هشت بانک های خارجی.
  • مستقیم دولت وام از 1 میلیارد یورو با بلوغ از 5.5 سال. وام های ارائه شده توسط هلندی دولت را به تابع گردان تسهیلات اعتباری.

پس از اتمام فرایند پارلمانی اولین یورو 665 میلیون نقشه کشی جدید گردان تسهیلات اعتباری استفاده خواهد شد به بازپرداخت و خاتمه موجود گردان تسهیلات اعتباری کشیده شده در 19 مارس سال 2020 است. در آن زمان KLM نیز برداشت بهمان مقدار (277 میلیون یورو) از مستقیم دولت وام. پیگیری برداشت تحت هر دو گردان تسهیلات اعتباری و مستقیم وام دولت هستند و تنها ممکن است اگر شرایط خاصی اعمال شده توسط دولت برآورده شده است.

KLM بنابراین تدوین یک طرح تغییر ساختار است که مطابق با این شرایط و تعیین مسیر برای پست-COVID-19 بازیابی. این طرح همچنین با هدف بررسی KLM در حال حاضر فعالیت ها و انطباق با KLM به تغییر واقعیت اقتصادی است.

اطلاعات بیشتر در مورد تامین مالی بسته

گردان تسهیلات اعتباری

  • یک گردان تسهیلات اعتباری از یورو 2.4 میلیارد دلار اعطا شده توسط بانک 11 که سه هلندی بانک و هشت بانک های بین المللی.
  • ویژگی های اصلی عبارتند از:
    1. 90% تضمین اعطا شده توسط دولت هلندی
    2. بلوغ از 5 سال
    3. کوپن در نرخ سالانه برابر با EURIBOR (floored صفر) به علاوه یک حاشیه 1.35%
    4. هزینه تضمین اعطا شده توسط دولت هلندی برابر 0.50% در سال 1, 1.00% در سال 2 و 3 و 2.00% پس از سال 3

مستقیم دولت وام

  • مستقیم وام مدت از یورو 1.0 میلیارد دلار اعطا شده توسط دولت هلندی به KLM.
  • ویژگی های اصلی عبارتند از:
    1. بلوغ از 5.5 سال
    2. کوپن قابل پرداخت سالانه در نرخ برابر با EURIBOR 12 ماه (floored صفر) به علاوه یک حاشیه 6.25% برای سال 1, 6.75% برای سال 2 و 3 و 7.75% برای سال 4 و 5
    3. تبعیت جدید گردان تسهیلات اعتباری

گردان تسهیلات اعتباری و وام مستقیم کشیده خواهد شد بر اساس بهمان نسبت. KLM اولین نقشه کشی جدید گردان تسهیلات اعتباری استفاده خواهد شد به بازپرداخت و خاتمه موجود گردان تسهیلات اعتباری کشیده شده در 19 مارس سال 2020 برای یک مقدار از 665 میلیون یورو است. در آن زمان KLM نیز برداشت بهمان مقدار از مستقیم دولت وام. پیگیری برداشت تحت هر دو گردان تسهیلات اعتباری و مستقیم وام دولت هستند و تنها ممکن است اگر شرایط خاصی اعمال شده توسط دولت برآورده شده است.

این همزمان گردان تسهیلات اعتباری هماهنگ بود توسط سه بانک هلندی: ABN نشستند و Rabobank. KLM دریافت مشاوره مالی از Rabobank و مشاوره حقوقی از آلن و Overy LLP.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب