کداک و Uteco بسیار هیجان زده به اعلام حمل و نقل از سوم یاقوت کبود EVO M را فشار دهید برای دیجیتال انعطاف پذیر بسته بندی چاپ

سوم UTECO یاقوت کبود EVO M را فشار دهید برای تولید بسته بندی های انعطاف پذیر شروع سفر خود را به مشتری چند روز

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

سوم UTECO یاقوت کبود EVO M را فشار دهید برای تولید بسته بندی های انعطاف پذیر شروع سفر خود را به مشتری چند روز پس از عبور از کارخانه پذیرش آزمون. این جوهر افشان وب مطبوعاتی است که به مقصد برای یک شرکت در شمال امریکا که در آن از آن خواهد شد مورد استفاده برای برنامه های کاربردی که نیاز به مقدار زیادی از کوتاه اجرا مشاغل. دیگر یاقوت کبود EVO M پرس در حال حاضر و در حال اجرا با موفقیت بسیار در بسته بندی های انعطاف پذیر پرینتر در ایتالیا و ژاپن.

یاقوت کبود EVO M مطبوعات توسعه داده شد به طور مشترک توسط Uteco و کداک. اواسط وب سایت دیجیتال را فشار دهید اجازه می دهد تا انعطاف پذیر بسته بندی پرینتر مهاجرت از مشاغل سنتی فرآیندهای چاپ دیجیتال و دستیابی به نتایج با کیفیت بالا همراه با فوق العاده, زمان makeready و صرفه جویی در هزینه. استفاده از کداک جریان مداوم فن آوری جوهر افشان و کم هزینه آب بر اساس جوهر رنگدانه از کداک دیجیتال مطبوعات ارائه عالی CMYK کیفیت چاپ بر روی انواع فیلم های پلاستیکی مواد و مقالات. یاقوت کبود EVO M پشتیبانی از حداکثر web عرض 650 میلی متر و عرض چاپ 620 میلی متر است. با تولید با سرعت بیش از 150 متر در هر دقیقه از آن است که سریع تر از دیگر راه حل های دیجیتال برای بسترهای انعطاف پذیر.

مشتری جدید را انتخاب یاقوت کبود EVO M را فشار دهید به دلیل آن ارائه می دهد بهترین سیکل هر اواسط وب سایت دیجیتال و مطبوعات را قادر می سازد بیشتر مقرون به صرفه تولید حجم 20000 متر مربع در مقایسه با آنالوگ فرآیندهای. یکی دیگر از مزایای کلیدی یاقوت کبود EVO M از مشتری از نقطه نظر است که آن را بهبود می بخشد وقت خود را به بازار فوق العاده. در حالی که تولید با استفاده معمولی آنالوگ پروسه به طور معمول طول می کشد دو هفته یا بیشتر تخمین زده می شود که شغل خواهد شد در اطراف جدید جوهر افشان مطبوعات در عنوان کمی تا دو روز.

"این آخرین موفقیت فروش شواهد روشن است که یاقوت کبود EVO پرس های کداک با سرعت بالا جوهر افشان مستمر و آب بر اساس جوهر تکنولوژی همه را تبدیل به یکی از راه حل های پیشرو در سراسر جهان به صورت دیجیتال انعطاف پذیر بسته بندی و چاپ" گفت: شیدا Vandagriff معاون ارشد رئیس جمهور, چاپ, Eastman Kodak Company.

آلدو Peretti, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Uteco گروه افزود: "ما خوشحال هستیم که که ما یاقوت کبود EVO M را فشار دهید به زودی در عمل های مختلف در بسته بندی های انعطاف پذیر برنامه های کاربردی در سه قاره. آن را فراهم می کند یک راه موثر برای بسته بندی پرینتر و مبدل به دیدار با صاحبان نام تجاری' افزایش نیاز برای سریع و مقرون به صرفه و با کیفیت بالا تولید کوتاه و متوسط اجرا می شود."

در مورد کداک
کداک یک شرکت فن آوری جهانی با تمرکز بر چاپ و پیشرفته مواد و مواد شیمیایی. ما با ارائه پیشرو در صنعت سخت افزار و نرم افزار و مواد مصرفی و خدمات در درجه اول برای مشتریان تجاری, چاپ, بسته بندی, چاپ و نشر, تولید و سرگرمی. ما متعهد به حفاظت از محیط زیست و مداوم رهبری در حال توسعه راه حل های پایدار. ما مجموعه گسترده ای از محصولات برتر و پشتیبانی پاسخگو و در سطح جهانی R&D را Kodak راه حل های سرمایه گذاری هوشمند برای مشتریان به دنبال بهبود سودآوری و رشد. برای اطلاعات بیشتر در کداک ما در kodak.com

در مورد Uteco
Uteco گروه پیشرو تولید کننده و تامین کننده تجهیزات در زمینه بسته بندی های انعطاف پذیر که شامل فلكسجربهك نسخه قابل, گراور سازی نوردی پوشش و لمینیت و با تکنولوژی بالا ماشین آلات خاص با تنظیمات. تاسیس در سال 1985 Uteco تبدیل آبگرم رشد کرده است برای تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده ایتالیایی از فلكسجربهك نسخه قابل پرس. نوآوری همواره یک کلید نقطه در Uteco گروه نه تنها در طراحی و ایجاد پیشرو تجهیزات بلکه با توانایی خیاط ماشین آلات به نیازهای خاص مبدل در هر گوشه ای از جهان. طراحان و تولید مدیران به طور مداوم به دنبال ایده های جدید و فرآیندهای تولید به بیش از انتظارات مشتری. برای اطلاعات بیشتر در Uteco ما در uteco.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن