کرملین را رد می کند 'القائات" در روسی مزدوران بازداشت در بلاروس

پس از بیش از 30 ادعا مزدوران روسی بازداشت شدند در مسکو را رد کرد و ادعا می کند که مردان شد برای بی ثبات کردن ک

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

پس از بیش از 30 ادعا مزدوران روسی بازداشت شدند در مسکو را رد کرد و ادعا می کند که مردان شد برای بی ثبات کردن کشور کوچکتر. کرملین گفت: آنها نمی دانند که چرا این گروه بازداشت شد.

روسیه "چیزی نمی دانند" در مورد اینکه چرا این گروه از 33 روسی اتباع بازداشت شده بود در بلاروس سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت: در روز پنج شنبه.

بلاروس مقامات ادعا کرد که این افراد بخشی از یک مخفی روسی مزدور شرکت واگنر و فرستاده شد برای "بی ثبات کردن وضعیت در طول مبارزات انتخاباتی" به عنوان قدرتمند بلاروس الکساندر لوکاشنکو اجرا می شود خود را برای ششمین دوره. بلاروس در حال حاضر گروه تحقیق ظن "تهیه تروریستی عمل می کند." تا 200 ادعا مزدوران گفته می شود در بلاروس و مقامات در حال حاضر در حال جستجو برای آنها.

ادامه مطلب: بلاروس خواستار پاسخ از مسکو پس از دستگیری روسی 'داعش'

لوکاشنکو احضار سفیر روسیه بیش از این حادثه اما متوقف کوتاه به طور مستقیم سرزنش روسیه است که نزدیک ترین و مهم ترین متحد. او همچنین نمی ارائه جزئیات بیشتر در این گروه را به اتهام دستور کار است. بلاروس محققان بعد اینترفاکس گفت که سیاستمدار مخالف Mikola Statkevich و شوهر, از نامزد ریاست جمهوری Sviatlana Tsikhanouskaya, Ricky Tsikhanouski بودند مورد بررسی قرار گرفته و در کنار مردان برای آماده سازی توده ناآرامی.

ادامه مطلب: نظر: Endgame برای رهبر بلاروس الکساندر لوکاشنکو ؟

چیزی جز 'القائات'

مسکو تنها اظهار نظر در این موضوع در روز پس از حادثه با ولادیمیر پوتین سخنگوی Peskov گفت: روسیه هیچ اطلاعی در مورد هر گونه اقدام غیر قانونی" مرتکب بازداشت مردان است.

"القائات به نظر می رسد که برخی از سازمان ها از روسیه در حال ارسال کسی که [به بلاروس]," Peskov به خبرنگاران گفت:. "این چیزی جز القائات!"

او اضافه کرد که "هر چیزی شبیه به آن است که از سوال" هنگامی که با در نظر گرفتن مینسک و مسکو روابط دوستانه.

"ما امیدواریم که ما می توانید از اطلاعات است که کمک خواهد کرد که کشف این را" Peskov گفت.

ادامه مطلب: رئیس جمهور بلاروس می گوید خارجی بی ثباتی توطئه خنثی

واگنر وجود ندارد با توجه به قانون روسیه

در همین حال اوکراین گفتند که تقاضای استرداد از چند تن از مردان از بلاروس به عنوان برخی از بازداشت شدگان اعتقاد به فعال بوده اند تحت کنترل شورشیان Donbass منطقه در اوکراین است. اگر چه روسیه قانون ندارد اذعان به وجود پیمانکاران نظامی خصوصی, Wagner, داعش گزارش شده در اوکراین و سوریه و سودان و لیبی. آنها تصور می شود مقامات نزدیک به کرملین. برخی از گزارش ها حاکی از آن است که بلاروس گروه ممکن است در راه خود را به سودان اشاره کرد ارز سودان و سودان کارت تلفن قابل مشاهده در این فیلم از خود بازداشت.

بیشتر بخوانید: روسیه گسترش جنگ حضور در لیبی

وقتی پرسیده شد که در مورد این ادعا که بازداشت شده بودند Wagner, مزدوران Peskov پاسخ را با یک سوال از خود است.

"و چه خصوصی پیمانکار نظامی واگنر از او پرسید: خبرنگاران. "در روسیه وجود دارد این است که قانونی چنین چیزی به عنوان یک نظامی خصوصی پیمانکار است."

وقتی پرسیده شد که اگر این شرکت فعال بوده و با وجود وضعیت حقوقی آن Peskov کرد و گفت: "هیچ اطلاعاتی در مورد هر نظامی شرکت است."

dj/msh (Reuters, AP, AFP, اینترفاکس)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب