کوشنر جزئیات خود ایده برای استفاده از مخفی روسیه Comms

پسر رئيس جمهور در قانون و دستیار جارد کوشنر پیشنهاد داشتن مغلوب ساختن پیشی جستن آینده مشاور امنیت ملی با استفا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

پسر رئيس جمهور در قانون و دستیار جارد کوشنر پیشنهاد داشتن مغلوب ساختن پیشی جستن آینده مشاور امنیت ملی با استفاده از ارتباطات امن در سفارت روسیه برای برقراری ارتباط با ژنرال با توجه به تازگی منتشر شده و رونوشت از خانه کمیته اطلاعات.

پیشنهاد ساخته شده در طول یک ماه دسامبر سال 2016 ملاقات با مایکل فلین و پس از آن-سفیر روسیه سرگئی Kislyak شد و در نهایت nixed توسط سفیر روسیه با توجه به کوشنر.

کوشنر پیشنهاد بازگشت به کانال با کرملین شده است به طور گسترده ای گزارش شده اما این اولین بار است که مفصل در ضبط حساب او را از این حادثه. واشنگتن پست گزارش شده در مارس 2017 که Kislyak رله پیشنهاد به مافوق خود در مسکو در آن زمان است.

کوشنر قاب این پیشنهاد به عنوان یک راه بی ضرر برای توسعه همکاری های نزدیک تر با روسیه در سوریه گفت: سفیر روسیه تا به حال تاسف به او در مدت کوتاهی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 انتخاباتی برنده است که روس ها معتقد بودند "آمریکا استراتژی در سوریه بود کمی غلط."

در دیدار با فلین و Kislyak, کوشنر گفت: "سفیر "پیشنهاد کرد که—که—که وجود دارد—که آنها می خواهم به شما می دانید نظامی خود را در چشم انداز در آن خواسته می شود اگر یک راه امن برای انجام این کار است."

دانستن وجود نداشت امن در خط انتقال در نیویورک, او گفت:, "من گفت: نگاه ما می توانیم با استفاده از ارتباطات خود را? ... او گفت: ما نباید انجام دهیم."

"سپس ما نقل مکان کرد و تصمیم گرفت که اگر وجود نداشت یک راه است که آنها راحت رله برای ما که اطلاعات پس از آن ما می خواهم صبر کنید تا بعد از ما بودند—پس از تحلیف و انجام آن از طریق عادی دوره" کوشنر گفت.

"او تا به حال اطلاعات او می خواست به ما بدهد. آنها نمی تواند پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن اطلاعات است. من پیشنهاد یک ایده که همه ما پس از آن منعقد شد یک ایده خوب نیست. هیچ چیز اشتباه با دادن یک ایده است که اشتباه است چون شما می دانید اگر شما چیزی است که اشتباه است, پس از آن که چیزی است که شما را به نگاه," او گفت:.

کوشنر ادعا وجود دارد هیچ چیز نابکار در مورد پیشنهاد خود را. او صرفا یک "کسب و کار مرد گفت:" محققان. "من پیشنهاد یک راه یا دیگری. من — ما — شما می دانید آنچه شما انجام در جلسات هنگامی که شما در حال تلاش برای حل یک مشکل است که شما اشفتگی فکری موقتی شرایط تا مردم پرتاب کردن ایده های مختلف."

پرسید که تهمت تیم می خواستم برای جلوگیری از شنیدن این ارتباطات او شانه ای بالا انداخت یک پیشنهاد است که از آن می شده اند و دولت ایالات متحده.

"این می توانست به نگه داشتن آن را از چینی ها. آن شده است می تواند به نگه داشتن آن را از هر کس دیگری که گوش به تماس," او گفت:. کوشنر افزود او تا به حال هیچ مدرکی برای حمایت از چنین فرض.

او انکار کرد که این پیشنهاد در نظر گرفته شده اجازه می دهد تا "نابکار مشاهده مکالمات" و ادعا کرد که او تنها پیشنهاد استفاده از یک مرکز برای ارتباطات زیرا او می دانست که از هیچ راه دیگر.

"من فرض کنیم که اگر ما تا به حال یک راه—اگر ما تا به حال چیزی که در دسترس بود به ما که ژنرال فلین می دانستند و از او می خواهم که گفت: من این پیشنهاد برای چیزی که در دسترس ما است که من می دانم قادر به دریافت اطلاعات. از آنجا که او نمی باید یک راه برای به دست آوردن اطلاعات است که او می دانست که من که قرار بود به درخواست سفیر روسیه اگر او می دانست هر چیزی در دولت ما بود که مناسب برای او را به انتقال اطلاعات به."

یک 2015 توافق بین مسکو و واشنگتن را ایجاد یک کانال ارتباطی —به اصطلاح "deconfliction کانال"میان دو طرف بر روی زمین در سوریه یک واقعیت است که به نظر می رسد فلین باید آگاه شده است در زمان.

کوشنر توسعه به مقامات روسیه نیز ظاهرا پایان با پیشنهاد بازگشت به کانال. با توجه به رونوشت او همچنین در دیدار با رئیس ایالات متحده-تحریم بانک روسی در Kislyak ابتکار در دسامبر 2016.

"منظورم این است که آن را خنده دار مردم از من خواست پس از آنها گفت: آیا شما می دانید که بانک خود را تحت تحریم شده؟" کوشنر گفته محققان از دیدار با سرگئی Gorkov از Vnesheconombank.

Kislyak قول داده بود که Gorkov می تواند "بینش بیشتری را به آنچه پوتین افکار در یک پتانسیل جدید رابطه" کوشنر گفت.

او گفت: موضوع تحریم های ایالات متحده هرگز آمد و پس از صحبت با Gorkov "شما را از فکر خود بانک بهترین بانک در جهان است."

"بنابراین او به وضوح فروش چه کار بزرگی انجام می شد. و من فکر می کنم او ذکر شده که آنها را تامین مالی المپیک که واقعا تا چه حد از آن است."

فلین که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه ستوده به عنوان "جنگجو" گیج برخی از مقامات پنتاگون در دوران کوتاه سلطنت به عنوان مشاور امنیت ملی خود را با فشار به گسترش ارتباطات نظامی با روسیه در سوریه است. به عنوان هیولایی روزانه که قبلا گزارش شده فلین ابرو مطرح شده در میان برخی از مقامات با یک پیشنهاد به تیم با روسیه در سوریه در راه است که در واقع به احتمال زیاد نقض دفاع مفاد نوار که چنین همکاری نزدیک.

متن جزئیات michael janda خود پذیرش در پیشنهاد backchannel منتشر شد در همان روز دپارتمان عدالت موجب خشم با حرکت به رها کردن پرونده فلین

در حالی که هر دو کوشنر و کاخ سفید باید عنوان اهمیت 2016 بازگشت به کانال پیشنهاد روسیه آن بود که نه تنها زمان است که تیم مغلوب ساختن پیشی جستن سعی در دور زدن سنتی کانال های ارتباطی برای تعامل با مقامات روسی.

Trumpworld خودی و بلک واتر بنیانگذار اریک پرنس مشابه سعی در راه اندازی یک جایگزین کانال در اوایل سال 2017 دیدار با رئیس جمهوری روسیه و ثروت صندوق. شاهزاده ادعا کرد که این دو اتفاق افتاده است فقط به دیدار با یکی از چندین آشکارا نادرست اظهارات در مورد گرفتن با هم. خانه هوش کمیته ارجاع شاهزاده به وزارت دادگستری به صورت بالقوه تحت تعقیب کیفری سال گذشته است.

کوشنر بخشی گفت: کمیته او تا به حال هیچ دانش" از هر گونه جلسات است.

-- نوح Shachtman کمک گزارش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب