کویت بلندی جاست لایحه می تواند نیروی اعداد بزرگ به ترک

یک کویت پیش نویس قانون به دنبال به شدت کاهش کارگران خارجی' تعداد آنها را بر روی لبه. به عنوان اقتصاد دچار تزلز

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

یک کویت پیش نویس قانون به دنبال به شدت کاهش کارگران خارجی' تعداد آنها را بر روی لبه. به عنوان اقتصاد دچار تزلزل در میان coronavirus همه گیر مهاجران که خلیج فارس خانه کشور در خط آتش است.

پس از حرکت از هند به کار در کویت 15 سال پیش Ajith Kumar و همسر و فرزندان خود را آمده اند به تماس کویت چیزی از خانه دوم.

اما یک پیشنهاد اخیر به شدت کاهش تعداد کارگران مهاجر از 70 درصد به 30 درصد از جمعیت این کشور را — که می ایستد در 4.4 میلیون نفر — او را ترک کرده است و بسیاری از مهاجرت دوستان در برزخ و نگران است.

"اگر وجود دارد هیچ گزینه ای دیگر ما را مجبور به بازگشت" کومار گفت: DW.

پس Covid-19 ظهور قیمت نفت باید کاهش یافت و شغل های محلی از بین میره. کویت دولت در حال حاضر با توجه به جدید سهمیه که تقریبا نیمی از آن 920,000 سرخپوستان و 520,000 مصر — دو تا از بزرگترین جوامع مهاجر که مدت طولانی است که بافته شده به کویت جامعه و اقتصاد خارج شده.

احمد المپیک مارسی یک مهندس عمران از مصر شده است که زندگی در کویت برای شش سال از این گفته شده بود کار بسیار کمی از آوریل. "مصریان در اینجا ناراحتم چون آنچه ما در بر داشت پس از coronavirus آمد دولت شروع به ساخت برنامه ای برای کاهش این تعداد از مردم در اینجا" المپیک مارسی گفت: DW. "ما در یک وضعیت بحرانی هر کس باید در نظر گرفته شود در نور از coronavirus را کاهش داده است."

Egyptian passangers form a long queue in an airport departure lounge ahead of a repatriation flight

پیشنهاد طرح می تواند بسیاری از خطوط از مصریان پوشش به ترک

در حالی که کمی شناخته شده در مورد این شکل از طرح پیشنهادی قبل از آن می رود قبل از اینکه مجلس پیش از انتخابات در ماه نوامبر, رسانه های محلی گزارش داد تا 1.5 میلیون مهاجران ترک می تواند تا پایان سال است.

کویت را طرح می تواند به 'فاجعه بار' تاثیر

بسیاری از انتظار نیست که این تغییرات اتفاق می افتد کاملا به سرعت.

"لفظی پیشنهادات تمایل به حرکت بسیار سریع تر از چرخ های بوروکراسی در کویت سیاست است. این درست است به خصوص برای کار اصلاحات" رابرت Mogielnicki ساکن محقق در واشنگتن مبتنی بر عرب حوزه خلیج فارس موسسه گفت: DW. "عمده جمعیتی تحول است که قصد ندارم به اتفاق می افتد بلافاصله."

در حال حاضر در سال 2018 رسانه های محلی گزارش در طرح دولت برای کاهش مهاجرت جمعیت 1.5 میلیون بیش از هفت سال و یک پیشنهاد مشابه بود شناور سال بعد.

"این است که جدید می آید تا در هر حال حاضر و پس از آن در کویت گفتمان عمومی" گفت: علی محمد محقق در سازمان های غیر دولتی Migrant-Rights.org. با سرخپوستان ساخت تا یک چهارم از نیروی کار خصوصی و 70 درصد از شرکت های خصوصی در حال حاضر "در آستانه فروپاشی" اگر آنها به سمت چپ آن خواهد بود "فاجعه بار" محمد گفت:, و اضافه کرد که بسیاری از کویتی نمی خواهید به انجام شغل مهاجران انجام دهد.

A worker wearing a mask polishes a gold coffee pot into a shine

بسیاری از کویتی آماده به انجام کار مهاجران را به گفته علی محمد از Migrant-Rights.org

صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است خلیج فارس اقتصاد خواهد قرارداد به میزان 7.6 درصد در سال جاری و کارشناسان به توصیف زمان حاضر به عنوان یک تاریخی نقطه عطف. خلیج فارس متکی به سقوط درآمد نفت دیگر نمی تواند حفظ پرداخت رفاه برای شهروندان خود و در تلاش هستند تا آنها را با فشار به بخش خصوصی در حالی که مجبور نیروی کار خارجی است.

رئیس مجلس شورای Marzouq al-سایپا گفت: در اوایل این ماه که هر گونه تغییرات باید به تدریج معرفی بدون اشاره به سهمیه خاص از ملیت اما تعداد کم مهاجران ماهر باید قطع شود با توجه به کویت بار.

"همه ما باور داریم آن را به زمان برای اجرای" کومار از هند گفت. "آن را نمی خواهد اتفاق می افتد در یک شات از آن خواهد شد به آرامی به آرامی."

تعصب در حال افزایش است

این طرح همچنین آمده است که به تبعیض علیه خارجی ها در حال افزایش است.

"با توجه به فضای سیاسی در حال حاضر که در آن اقتصاد در شکل بد است مردم به دنبال دیگران را سرزنش می کنند که در خصوص آینده را به چرخه انتخابات" محمد گفت.

در ماه آوریل نیز بازیگر شناخته شده حیات الفهد گفت: خارجی ها باید اخراج شوند و یا ارسال به صحرا در طول coronavirus بحران است. در ماه مه کویت رسانه های اجتماعی تاثیر گذار حمله مصری ها در این کشور گفت: آنها آورده بودند به این کشور را به "خدمت" کویتی و پس از آن ترک.

"ما تو را دیدم [تبعیض] کمی قبل از, اما پس از, تاج, آن, بسیار, بیشتر," المپیک مارسی گفت. "مصریان می ترسند و آنها احساس بد از آنجا که روز به روز ما باید قوانین جدید فقط برای مصر نیست."

Shoppers walk around in masks under bunting with the flag of Kuwait in a market in Kuwait City

اقتصاد در کویت بوده است آمار COVID-19 همه گیر

مهاجران ترک باید بلیط یک طرفه

برخی از تغییرات در حال حاضر در جریان است و بیش از 100000 مهاجران در حال حاضر در سمت چپ با توجه به همه گیر می تواند با توجه به رسانه های محلی.

برای سال کویت شده است به آرامی کاهش تعداد خارجی ها در خدمات عمومی. در اوایل این ماه اعلام کرد مقامات خارجی دیگر خواهد بود استخدام در شرکت ملی نفت. این هفته یک نماینده معرفی یک پیشنهاد به انکار اجازه اقامت برای مهاجران بیش از 60 و در هفته گذشته اعلام کرد که مقامات 40,000 مهاجران به طور موقت در خارج از کشور نیاز به درخواست مجدد برای ویزا.

"هر روز شاید بیش از 2000 مصر را ترک کویت" المپیک مارسی گفت. "شما می توانید با خرید یک بلیط, اما آن را یکی از راه های تنها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن