Kyle Busch برنده در شارلوت

تویوتا رانندگان شمارش 10s بالا در چهار نژاد نسکار خود را به اتمام مسابقات در شارلوت موتور جاده سریع السیر در

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

تویوتا رانندگان شمارش 10s بالا در چهار نژاد

نسکار خود را به اتمام مسابقات در شارلوت موتور جاده سریع السیر در پنج شنبه شب با باران–تاخیر در جام نسکار سری (NCS) رویداد. تویوتا رانندگان به دست آورده نه بالا 10 پس از اتمام در چهار مسابقه از جمله پیروزی در نسکار Xfinity سری (NXS) توسط Kyle Busch.

نسکار

Busch خود را به دست آورده 97 حرفه ای NXS مسابقه پیروزی در شارلوت در روز دوشنبه. این سری تمام وقت برنده مسابقه led 94 دور (203) در شماره 54 مافوق مسیر به اولین NXS پیروزی این فصل است. هریسون برتون گسترش خود را خط خط از بالا به 10 نتایج به هفت قدمت آن به فصل آخر در حیاط در نوامبر سال 2019.

"من فکر می کردم انتخاب خارج شد و به راه راست اما بدیهی است که نبود" گفت: بوش پس از مسابقه است. "آن دسته از بچه ها قرار داده تا یک نهنگ از مبارزه امشب در ری استارت. من واقعا جای تعجب است که من حدس می زنم من نمی که در آن خوب دیگر. خیلی باحال بود به نمره یک پیروزی در اینجا در شارلوت مثل همیشه."

در جام نسکار سری رقابت سه کمری روروک مخصوص بچه ها به پایان رسید در بالا 10 در روز یکشنبه Coca-Cola 600 – طولانی ترین مسابقه سال. Busch چهارم به پایان رسید و مارتین Truex جونیور ثبت نام ششم-محل نتیجه در حالی که فنجان سریال rookie کریستوفر بل به گل اول خود را بالا 10 در این مجموعه با یک نهم-پایان محل. Truex led 97 دور (از 405) در روز یکشنبه مسابقه.

"در میانه مرحله از مسابقه من فکر کردم ما واقعا سریع گفت:" Busch یکشنبه شب. "من احساس می کنم که ما تا به حال M&M قرمز سفید و آبی کمری و فرار به جلو و رو به عقب به جلو از داشتن برای رفتن به عقب. اما ما با قرار دادن لاستیک بر روی آن و آن را هرگز پس از آن از حدود دامان 280 یا 290. ما خوش شانس بودند به سرقت یک مکان پنجم را از آن امروز است و ما باید برای بازگشت به کار و کشف کردن برخی از چیزهایی که ما را به چیزهای بهتر است."

دوم NCS مسابقه دادند تا پنج شنبه شب به علت آب و هوا و دنی Hamlin به پایان رسید دونده تا به مسابقه برنده تعقیب الیوت.

"گودال خدمه فقط انجام یک کار فوق العاده چیدن یک دسته از نقاط" گفت: Hamlin زیر پنج شنبه مسابقه. "ما کل فدرال اکسپرس تیم آماده یک ماشین خوب است. هر بار که ما دوباره به یک مسیر مسابقه برای بار دوم نتایج ما واقعا خوب است. ما در حال ساخت خوب تنظیمات. من تا به حال واقعا خوب کمری فقط نیاز به یک کمی بهتر در کوتاه مدت وجود دارد."

Truex نیز به دست آورده بالا-10 نتیجه پس از پایان نهمین روز پنج شنبه شب مارک چهارم خود را بالا 10 فصل است.

نسکار نگاه RV & خارج از منزل, کامیون سری به عمل بازگشت در شارلوت در روز سه شنبه با بوش (دوم) و آستین هیل (نهم) درآمد بالا-10 پس از اتمام برای تویوتا. تپه همچنان به رهبری نقطه جدول رده بندی.

"ما واقعا تا به حال واقعا خوب ایالات اجاره تویوتا توندرا" گفت: تپه. "ما از کار اخراج کردن وجود دارد از جایگاه پنجم و در زمان سرب در دامان یک. ما رهبری برای در حالی که کمی. به اجرا رفت و ما رو کمی وجود دارد. وجود دارد در پایان ما به پایان رسید تا سوراخ سوراخ کردن توالی. ما حفره دار با کایل (Busch). کایل بود قادر به گرفتن وجود دارد و پایان دوم, و من فقط می تواند از طریق دریافت دامان ترافیک مانند او می تواند. من واقعا سست در دامان ترافیک. بسیاری شل تر پس از آن زمانی که من تا به حال هوای پاک. که نوع تفاوت ساز در تلاش برای بازگشت وجود دارد در داخل بالا پنج."

Tundras ترکیب منجر به 53 دور (134) در سری بازگشت به مسابقه با تپه پیشرو 26 دور و Busch قدم زدن در این زمینه برای 25 مدارهای.

چه بعدی

نسکار عمل همچنان با دو مسیر کوتاه نژادها در Bristol Motor Speedway در روز یکشنبه و دوشنبه. این جام نسکار سری تنظیم شده است به اجرا در سهشنبه, مارس 31 در 3:30 p. m. ET در FS1 و نسکار Xfinity سری رقابت در جمعه, ژوئن 1 در 7 p. m. ET در FS1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب