LA CASA DE PAPEL P5 - دزدی به پایان می آید

امروز Netflix اعلام کرده است که 5 و نهایی بخشی از La Casa De Papel که بسیار پیش بینی دزدی به پایان خواهد آمد.

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

امروز Netflix اعلام کرده است که 5 و نهایی بخشی از La Casa De Papel که بسیار پیش بینی دزدی به پایان خواهد آمد. آن است که ایجاد شده توسط Alex پینا و تولید شده توسط ونکوور رسانه ها برای Netflix بکشد.

بخش 5 شامل 10 قسمت و شروع تولید در 3 اوت.

خالق و تهیه کننده اجرایی الکس پینا گفت: "ما به صرف تقریبا یک سال فکر کردن در مورد چگونه به شکستن باند. چگونه برای قرار دادن استاد بر روی طناب. چگونه برای رسیدن به شرایطی که در حال برگشت ناپذیر برای بسیاری از شخصیت های. نتیجه این است که بخش پنجم La Casa de Papel. جنگ خود می رسد افراطی ترین و وحشیانه, سطح, اما آن را نیز حماسی ترین و هیجان انگیز فصل".

سری ستاره ورسولا Coberó (توکیو), Álvaro Morte (استاد) Itziar Ituño (لیسبون), پدرو آلونسو (برلین) میگوئل Herrán (ریو), Jaime Lorente (دنور) استر Acebo (استکهلم) انریکه آرک (Arturo), Darko Bets (هلسینکی), Hovik Keuchkerian (بوگوتا), لوکا Peros (مارسی), Belén کوستا (مانیل), Fernando Cayo (کرنل تمیو), Rodrigo de la Serna (پالرمو), Najwa Nimri (بازرس سیرا), y خوزه مانوئل Poga (Gandía) و بسیاری دیگر.

Miguel Ángel سیلوستر (آسمان Rojo حس 8) و پاتریک Criado (گویا نامزد جایزه برای La gran familia española, Vivir sin permiso) را تایید کرد عنوان جدید اضافه شده به گروه بازیگران.

Jesús Colmenar به عنوان تهیه کننده اجرایی و الکس پینا به عنوان تهیه کننده اجرایی و Showrunner. Cristina López Ferraz خواهد شد بازگشت به عنوان مدیر تولید و تهیه کننده اجرایی. خاویر گومز سانتاندر (سر نویسنده), Migue Amodeo (مدیر فیلمبرداری) و استر Martínez-Lobato نیز شرکت های تولید کننده.

La Casa De Papel قسمت 5 خواهد بود کارگردان جخوزس Colmenar, Koldo سرا و Álex Rodrigo.

در مورد Netflix بکشد:

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی خدمات با 193 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب