'Lady A' آنیتا سفید نمی خواهد اجازه دهید Lady Antebellum به نام او

کشور گروه که قبلا شناخته شده به عنوان Lady Antebellum ممکن است را ساخته اند یک نمایش بزرگ کار با آنیتا سفید بر

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

کشور گروه که قبلا شناخته شده به عنوان Lady Antebellum ممکن است را ساخته اند یک نمایش بزرگ کار با آنیتا سفید برای رسیدن به توافق بیش از که می شود به استفاده از نام "Lady A"—به عنوان خواننده بلوز قرار داده و آن را پس از گروه شکایت خود, "من فکر می کنم آنها همیشه می دانستم که آنها از چه قراره انجام دهد."

زمانی که آنها برای اولین بار خود را ریخته نژادپرستانه نام Lady Antebellum یک نمایش بزرگ از آنها به عنوان آن را در بیانیه خود در ماه گذشته "committ[ing] به بررسی ما فردی و جمعی تاثیر و ایجاد تغییرات لازم به عمل antiracism." اعتراض برای زندگی گروه ادعا کرد که آنها فقط می خواهم نمیفهمد که نام خود شد نژادپرستانه—با وجود قبلی مصاحبه که به نظر می رسید نشان می دهد در غیر این صورت. این مشکل ؟ سفید شده بود که با استفاده از نام مورد به عنوان نام مرحله او برای نزدیک به دو دهه قبل از کشور ساز و برگ و حتی وجود داشته است.

"اگر شما می خواهید به عنوان یک مدافع و یا یک متحد به شما کمک کند کسانی که شما در حال سرکوب" سفید گفت: کرکس در مصاحبه اخیر. "و که ممکن است نیاز شما را به چیزی چون من نمی خواهید پاک شود."

سفید برای اولین بار انجام شده تحت نام مرحله او در سال 1987. کشور گروه اول تشکیل در سال 2006 تجاری "بانوی" در سال 2010 بر این اساس است که بسیاری از طرفداران خود را با استفاده از آن به عنوان یک نام مستعار برای آنها. به عنوان کرکس نت سفید تا به حال هرگز یک مدیریت ماشین پشت سر او به توصیه است که او ممکن است نیاز به عایق بندی نام تجاری خود را از یک کشور بر اساس قانون در مقابل سواحل. با اینحال این گروه دعوی فریم است که به عنوان سفید گسل.

پس از از اعضای گروه هیلاری اسکات بارها و بارها به نام سفید کننده وی اشاره کرد در یک سنگ نورد op-ed, بلوز, خواننده توافق با او صحبت کنم. در تلفن اسکات بلافاصله شروع به گریه و گفت که این گروه هرگز به معنای انجام هر گونه آسیب. "از من خواسته در مورد تغییر نام به یک و به او گفت که آن را هنوز هم دارای همان مفهوم نژادپرستانه پس از آن فقط مخفف" سفید نوشت. "شما چگونه تغییر است که من می خواهم پرسید و او جواب داد: هرگز."

هنگامی که سفید برای اولین بار ملاقات با گروه روز پس از آنها می خواهم تغییر نام خود او گفته کرکس اعضای گروه بارها و بارها nagged او را به ضربه محکم و ناگهانی یک عکس با آنها را به عنوان مدرک برای رسانه های اجتماعی خود را به همکاری. آنها حتی تن به تن این ایده از ضبط یک آهنگ با هم و فیلمبرداری روند مستند-سبک.

اما هنگامی که آنها را به جزئیات مذاکره بیش از این به نام همه چیز شروع به خراب شدن.

"اولین قرارداد آنها فرستاده [در ژوئن 30] تا به حال هیچ ماده سفید" گفت: کرکس. "این را گفت که ما را به همزیستی و آنها را با استفاده از بهترین تلاش خود را برای کمک به من در رسانه اجتماعی سیستم عامل Amazon, iTunes, که همه. اما به چه معنا است؟"

سفید پیشنهاد کرد که این گروه می تواند کمی نیشگون گرفتن و کشیدن moniker خود—چیزی شبیه جوجه یک گروه است. "اما آنها نمی خواهند به انجام این کار است."

در نهایت سفید و وکلای ساخته شده سخت بپرسید: اگر آنها می خواستند نام آنها می تواند آن را برای خرید 10 میلیون دلار. سفید برنامه ریزی برای استفاده از 5 میلیون دلار برای بازسازی خود را با نام تجاری و برای اهدای نیمی دیگر به سازمان های خیریه مختلف.

"من می تواند کمک به جامعه من, من می تواند کمک به کلیسای من من می تواند کمک به دیگر هنرمندان" سفید نوشت: در سنگ نورد. "و که دیگر 5 میلیون دلار قرار بود برای رفتن به سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را به کمک دیگر هنرمندان با این مبارزه است."

بدیهی است این گروه نمی نیش می زنند. و در حال حاضر سفید آماده برای مبارزه با.

"پنج میلیون دلار است و هیچ چیز, و من در واقع ارزش بیشتر از آن است که صرف نظر از آنچه آنها فکر می کنم" او گفت: کرکس. "اما در اینجا ما دوباره با یکی دیگر از فرد سفید در تلاش برای گرفتن چیزی از یک فرد حتی اگر آنها می گویند که آنها در حال تلاش برای کمک به."

"همه من همیشه می خواستم به نگه داشتن نام من در blues نوع انجام آنچه من," او نوشت: در سنگ نورد. "من باید به خم شدن به [گروه] را چرا که آنها پول است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن