Lana Del Rey سوگند او نبود ناله در مورد سیاه خوانندگان موفقیت های کثیف Instagram پست

Lana Del Rey به برخی از سوالات برای منتقدان موسیقی—اما با توجه به راه او قاب آنها را در یک اخیر Instagram پست

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

Lana Del Rey به برخی از سوالات برای منتقدان موسیقی—اما با توجه به راه او قاب آنها را در یک اخیر Instagram پست او به احتمال زیاد برای دریافت مقدار زیادی بیشتر ایمیل نفرت از پاسخ. این نورمن لعنتی راکول خواننده می خواهد بداند که چرا برخی از خوانندگان می توانند با نمودار با کار در مورد ناقص روابط جنسی در حالی که منتقدان را متهم به کار خود, به خصوص او را زودتر آلبوم از glamorizing سوء استفاده. این معلوم نیست اما چرا هنرمندان او نام برای اثبات نقطه تقریبا به طور انحصاری از رنگ و جزئیات در حال حاضر ایالات ارتش از طرفداران موسیقی در برابر او در رسانه های اجتماعی.

"سوال برای فرهنگ" Del Rey نوشت: صبح روز پنج شنبه. "در حال حاضر که دوجا گربه آریانا [گراند] Camila [Cabello], Cardi, B, Kehlani و Nicki Minaj و بیانسه تا به حال تعداد آنهایی که با آهنگ های مورد حال سکسی, پوشیدن, بدون, لباس, گاییدن, فریب داد, و غیره - می تواند به من لطفا بازگشت به آواز خواندن در مورد تجسم احساس زیبا بودن را دوست دارم حتی اگر رابطه کامل نیست و یا برای پول و یا هر آنچه که می خواهید -بدون مصلوب شدن و یا گفتن این که من glamorizing سوء استفاده?????? [sic]"

"من خسته ام زن نویسندگان و alt خوانندگان و گفت که من glamorize سوء استفاده زمانی که در واقعیت من فقط پر زرق و برق شخص آواز در مورد واقعیت آنچه همه ما در حال حاضر شاهد هستند بسیار شایع روابط سوء استفاده در سراسر جهان" دل ری ادامه داد و اضافه کرد که او فکر می کند آن را "احساساتی" است که راه او را دقیق خود را توصیف او "تسلیم یا منفعل نقش در روابط گذشته اغلب مردم می گویند من مجموعه زنان به صدها سال."

"اجازه دهید این روشن" Del Rey اضافه شده است. "من یک فمینیست - اما وجود دارد به یک محل در فمینیسم برای زنان که نگاه و عمل مانند من - نوع زن که می گوید هیچ اما مردان شنیدن بله - این نوع از زنانی که میله میله بیرحمانه بودن خود را معتبر ظریف selves, نوع از زنانی که داستان های خود را و صدای گرفته و دور از آنها قوی تر از زنان و یا با مردان که نفرت از زنان است."

برخی در رسانه های اجتماعی به زودی پس از Del Rey به اشتراک گذاشته پس از آن به نظر می رسید به عنوان اینکه Del Rey است sulking بیش از سخت برنده موفقیت زنان از رنگ به دست آمده در این صنعت است.

ساعت پس از اولیه پست Del Rey خطاب به برخی از مقاومت در پاسخ.

"روشن می شود چون من knowwwwww شما عشق به پیچ و تاب همه چیز" او نوشت: "من لعنتی عاشق این خواننده و من آنها را می دانیم. #همین دلیل است که من به ذکر آنها. من همچنین می خواهم به برخی از همان آزادی بیان بدون قضاوت از هیستری. شما بروید وجود دارد."

"راه" او افزود: "خوانندگان که به آنها اشاره کردم من از خوانندگان مورد علاقه بنابراین اگر شما می خواهید امتحان کنید و یک استخوان به انتخاب کردن که مثل شما همیشه فراموش شود مهمان من آن تغییر نمی کند این واقعیت است که من تا به حال این فرصت را برای بیان آنچه که من می خواستم برای بیان بدون اینکه به طور کامل نابود و اگر شما می خواهید می گویند که تا به چیزی برای انجام با نژاد که به نظر شما اما این چیزی است که من می گفت."

دقیقه بعد Del Rey ادامه داد: "فرض. این غم انگیز است آن را در مورد یک WOC موضوع زمانی که من صحبت کردن در مورد خوانندگان مورد علاقه. من می تواند به معنای واقعی کلمه گفت: هر کسی اما من برداشت مورد علاقه من لعنتی مردم است. و این است که مشکل امروز جامعه نیست و همه چیز در مورد آنچه شما می خواهید آن را به. این دقیقا نقطه ای از نوشته های من—وجود دارد برخی از زنان که فرهنگ نمی می خواهید به صدای آن را نمی ممکن است به مسابقه من نمی دانم آنچه در آن است به انجام. من اهمیتی نمی کنه اما همیشه همیشه همیشه همیشه bro - call me نژادپرستانه است که به دلیل مزخرف."

"و من آخرین و نهایی توجه داشته باشید در همه چیز" او نوشت: در یک چهارم از نظر "زمانی که من گفت: افرادی که مثل من نگاه من به معنای افرادی که نمی نگاه قوی و یا لزوما هوشمند و یا مانند آنها در کنترل و غیره. آن را در مورد دفاع ظریف تر شخصیت را برای سفید کاری - با تشکر برای کارن نظرات تاهو. V مفید است."

در پایان از او در پست اصلی Del Rey قول داد برای دریافت بیشتر از این در آینده کتاب شعر و به احتمال زیاد نیز در آلبوم جدید خود است که او گفت: منتشر خواهد شد سپتامبر 5. گفتمان به سختی می تواند صبر کنید.

این مقاله به روز شده است که شامل Del Rey پاسخ ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن