لارس Hedenborg را "مقیاس و یا می میرند!" - دانلود رایگان فردا (5/25/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار لارس Hedenborg جدید کتاب "مقیاس و یا می میرند!: رسیدن به آزادی واقعی در امل

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار لارس Hedenborg جدید کتاب "مقیاس و یا می میرند!: رسیدن به آزادی واقعی در املاک و مستغلات خود را کسب و کار و زندگی خود را بدون حسرت." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در مه 25th.
 
"مقیاس و یا می میرند!" یک آجیل و پیچ و مهره راهنمای ساخت املاک و مستغلات کسب و کار است که به شما می دهد زمان واقعی و آزادی پول. بر اساس زندگی واقعی سفر توسط خود نویسنده این کتاب را میسازد خوب, بد و زشت از ایجاد یک کسب و کار از زمین تا. متوقف کردن یک برده به کسب و کار خود را و شروع به ساختمان آن را به راه راست بنابراین شما می توانید جلوگیری از پشیمانی در زندگی است.

"مقیاس و یا می میرند!" توسط لارس Hedenborg رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (5/25/2020 – 5/29/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B0876HFWD9.

"مقیاس و یا می میرند!" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"لارس Hedenborg می شود حق به مشکل اساسی برای فروشندگان املاک و مستغلات و برای دیگران در کمیسیون مالی مبتنی بر خدمات فروش. او به وضوح می گذارد مشکل زمان محدود مدل که در آن درآمد است که نزدیک به ساعت ، او در ادامه توضیح می دهد که دقیقا چه چیزی باید اتفاق می افتد به از طریق شکستن این محدودیت ها و ساخت یک شیوه زندگی که در آن درآمد تا حد زیادی گسترش می یابد و تعادل زندگی است دوباره بازسازی شد. حتی مهمتر از این مدل کمک می کند تا ایجاد یک تیم از افرادی که سود به عنوان به خوبی. به دور از یک استثماری مدل آن است که یک مدل که در آن همه شرکت کنندگان بهره مند شوند در هر دو درآمد و زندگی تعادل است. یکی از بهترین کتاب های بسیاری از من خوانده ام در مورد این موضوع!" – پیتر لایروبی

"من دوست دارم که او ندارد و فقط به شما بگویم آنچه شما نیاز به انجام این کار, او نشان می دهد شما چگونه به آن را انجام دهد. لارس همچنین دارای یک سابقه. او ساخته شده است کسب و کار خود و او به کمک دیگران بی شماری ساخت آنها نیز هست." – Jerry W.

 
برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

لارس میزبان از کسب و کار آزادی پادکست و بنیانگذار املاک و مستغلات B-مدرسه فراهم می کند که آموزش و مربیگری برای بالا تولید عوامل املاک و مستغلات و رهبران تیم به دنبال ساخت پایدار سیستم های مبتنی بر کسب و کار. لارس' حرفه ای در املاک و مستغلات آغاز شد و در مارس 2007 زمانی که او در سمت چپ او کار شرکت های بزرگ. در سال اول او hustled به 71 فروش بود اما کار 70+ هفته ساعت خروج خود را در زندگی خانوادگی رنج می برند. این انگیزه لارس به مقیاس خود را املاک و مستغلات کسب و کار پس از آن می تواند اجرا بدون او. امروز لارس تیم به فروش می رساند و صدها نفر از خانه های یک سال و او با این نسخهها کار فقط یک روز در هفته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن