موسیقی لاتین صنعت مبتکر خوان باز منصوب به عنوان رئیس جدید ADA لاتین بخش

Warner Music Group را ادا در سراسر جهان اعلام کرد راه اندازی ادا لاتین مستقر در میامی و به رهبری چاشنی موسیقی

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

Warner Music Group را ادا در سراسر جهان اعلام کرد راه اندازی ادا لاتین مستقر در میامی و به رهبری چاشنی موسیقی اجرایی و تغییر enabler خوان باز. به عنوان مدیر عامل جدید جهانی بخش باز خواهد شد نظارت لاتین ایالات متحده و آمریکای لاتین و اسپانیا و پرتغال, گزارش, به ایلیا Seton رئیس جمهور مستقل موسیقی و خالق خدمات در Warner Music Group.

"تاثیر جهانی سنگ بنای آدا; ما مستقل است که می تواند در مقیاس. رهبر در آمریکای لاتین است که ماموریت بحرانی برای ارائه در این وعده گفت:" Seton. "همانطور که ما همچنان به گسترش و اتصال شبکه های ما قابلیت ها و خدمات در سطح جهانی خوان انتصاب و تیم و فهرست او است ساختمان نشان دهنده یک نقطه عطف بزرگ. یک مدیر خود او خلاق و اعتبار به عنوان یک شریک واقعی برای هنرمندان و بازاریابی فراست بی نظیر است, داشتن شده است یک مدیر اجرایی در برخی از بزرگترین بازیکنان در منطقه است."

"من مفتخرم که به عنوان پیشرو در آدا لاتین بخش و هیجان کار با ایلیا و تیم فوق العاده در خدمت هنرمندان ما و همکاران در ایبریا و فراتر از آن" گفت: Paz. "به عنوان کسی که با یک پس زمینه کارآفرینی است که لمس تمام جنبه های کسب و کار موسیقی من کشیده شد به آدا موقعیت منحصر به فرد در این صنعت است. وجود دارد پس فرصت را به خصوص در این منطقه و محلی هنری جامعه را بهره مند از داشتن یک مدافع قوی و شریک به در تکیه می کنند."

راه اندازی یک تقسیم بر اهمیت این منطقه در ادا بین المللی پا به نمایندگی از رشد سریع بخش از کسب و کار شرکت. این حرکت همچنین جمع آدا تاکید بر جاه طلبی های جهانی با محلی تخصص داشتن تاسیس محلی با حضور در ده ها تن از بازارها از جمله به تازگی اعلام کرد گسترش تیم خود را در بنلوکس و مشارکت با امثال هند Ziiki رسانه ها و آفریقای Africori در بالا موجود رهبری در سرزمین های مانند انگلستان و آلمان و کانادا و استرالیا.

باز پیوست ادا در ماه ژوئن و در حال حاضر ساختمان از تیم خود را در میامی و در سراسر منطقه است. به عنوان او شروع می شود در حال توسعه محلی فهرستی از هنرمندان, برچسب ها و شرکای باز خواهد تکیه بر مجموعه ای از مزایا را برای توزیع و ترویج موسیقی در سطح بین المللی از طریق هر دو ادا و موسیقی وارنر را در شبکه جهانی است.

یک چاشنی صنعت دامپزشک باز قبلا به رهبری, بازاریابی دیجیتال, لاتین-ایبریا منطقه و ایالات متحده در آمریکای لاتین برچسب Sony Music. وجود او محوری در موفقیت پروژه ها به صورت ستاره مانند رومئو سانتوس, ریکی مارتین, Marc Anthony, انریکه ایگلسیاس, Maluma و Nicky Jam. قبل از او پیشگام راه اندازی بازاریابی دیجیتال و بینش مصرف کننده بخش در EMI آمریکای لاتین, کار در کنار هنرمندان مانند David Guetta, کتی پری, Juan Luis Guerra و Pablo Alboran. باز به دست یک هنرمند موفق مدیریت حرفه ای و همچنین نقش کلیدی در توسعه و تحسین بین المللی از هنرمندان مانند Bomba Estéreo موسیو Periné, Javiera منا, Eduardo کبرا, Superlitio و اخیرا اسیایی Básico. باز دارای مدرک کارشناسی ارشد در کسب و کار موسیقی از دانشگاه وست مینستر در لندن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن