Laverne Cox محکوم J. K. رولینگ 'عمیقا مشکل ساز' Transphobic درد دل

"من فکر می کنم ما می توانیم گوگل 'Laverne Cox" و ببینید که چگونه اغلب من در پاسخ به افراد می گوید:" بازیگر و ف

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

"من فکر می کنم ما می توانیم گوگل 'Laverne Cox" و ببینید که چگونه اغلب من در پاسخ به افراد می گوید:" بازیگر و فعال Laverne Cox که مستند جدید در ترانس دید افشای هفته آينده عرضه خواهد شد در Netflix بکشد.

فرد او با اشاره به در این مثال این است که هری پاتر خالق J. K. Rowling که اخیر سری خطرناکی transphobic بیانیه که تحت عناوین و قاطعانه محکوم ترانس فعالان و متحدان.

"من دوست دارم افراد است. من دوست دارم مردم من عشق انسان" کاکس می گوید روزانه وحش. "اما من انتقادی از ایدئولوژی است. و من انتقادی از سیستم از ظلم و ستم. و هنگامی که من فکر می کنم در مورد نظر شما که اشاره من فکر می کنم در مورد چگونه قدرت کار می کند. قدرت آثار در بخش های تقسیم و غلبه."

افشای بررسی, در میان چیزهای دیگر کنتراست امروز تاریخی trans دید در رسانه ها در برابر این قانون است که تهدید ترانس حقوق و تشویق ظهور ضد ترانس خشونت است. بحث ما با کاکس در مورد رولینگ نظرات مطرح می شود در رابطه با قدرتمند نقل قول در ابتدا از افشای از ترانس مورخ سوزان Stryker: "چرا از آن است که ترانس مسائل را تبدیل به جلو و مرکز در فرهنگ جنگ?"

ما خواسته کاکس در مورد رولینگ کلمات و همچنین بار از انتظار به عنوان یک ترانس, عمومی شکل به صحبت کردن در هر زمان وجود دارد اخبار چرخه اطراف اظهارات مانند رولینگ. او با استفاده از این فرصت برای صحبت در مورد مسئله گسترده تر از قدرت تعادل و خطرات در بازی.

این تقسیم و تسخیر' روش سوراخ سوراخ شدن حقوق زنان در برابر حقوق ترانس مردم شده است یک ابزار بسیار موثر برای تقسیم مردم به حاشیه رانده شده," او گفت:. "پس آنچه که ما شاهد آن هستیم در آن لحظه [با کی رولینگ]...این است که ما در حال ایجاد حفره جوامع به حاشیه رانده شده در برابر هر یک از دیگر."

"این 'تقسیم و تسخیر' روش سوراخ سوراخ شدن حقوق زنان در برابر حقوق ترانس مردم شده است یک ابزار بسیار موثر برای تقسیم مردم به حاشیه رانده شده."

Laverne Cox

"من فکر می کنم اگر ما هوشمند هستند که اطلاعرسانی به مردم از رنگ به عنوان زنان ما را ببینید که این چیزها به شدت مشکل ساز است که این چیزها را فراموش می کنید ما نزدیک به عدالت است که ما باید برای همه" او همچنان ادامه دارد.

"این چیزی است که من فکر می کنم در مورد زمانی که من فکر می کنم در مورد لحظات مانند این که" او آمده با اشاره به رولینگ اظهارات. "چگونه ما کار هوشیارانه اجازه می دهد تا خودمان را به چاله چاله در برابر دیگری به حاشیه رانده شده جامعه? من می خواهم برای ادامه با عشق نسبت به هر کس و سپس انتقاد از راه های که در آن قدرت به دنبال تقسیم و تسخیر."

رولینگ دامن زده چشمگیر خشم و انزجار در این هفته هنگامی که او منتشر شده یک سری از transphobic توییتهایی. در میان چیزهای دیگر او را مسخره استفاده از غیر جنسیتی زبان و اصرار داشت که "پاک کردن مفهوم جنسیت حذف توانایی های بسیاری به طور معنی داری بحث در مورد زندگی خود را."

او سپس سمان این نمایش در یک بعدی 3,600-کلمه مقاله که روزانه وحش لورا Bradley نوشت: "تلاش برای توصیف او به عنوان دیدگاه فمینیسم" اما در واقعیت این است که "یک لفظی آشغال آتش—تقریبا جامع مجموعه ای از متعصب dogwhistles که قرار ترانس افراد در معرض خطر در هر روز است."

به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات را در سراسر جهان دهندگان حق پوشاند سیاه, ترانس زندگی ماده به تظاهرات' message افزایش آگاهی از نحوه ترانس جامعه است که به طور نامتناسبی در معرض خشونت و خشونت پلیس.

فقط در زمان جورج فلوید قتل تونی McDade که سیاه است و فراجنسیتی کشته شد توسط پلیس در تالاهاسی. که رولینگ را انتخاب کنید در این زمان به معتقدان به چنین تحریک مضر انداز است نامعقول.

اعضای مختلف از هری پاتر سینمایی جهان از جمله دانیل رادکلیف, اما واتسون و Eddie Redmayne را محکوم رولینگ مقاله و توییت و مشاهیر پیوست یک جنبش به پست خود در توییتر خوردها "ترانس زنان زنان هستند. ترانس مردان مرد هستند. غیر دودویی مردم غیر دودویی."

بیشتر از مکالمه ما با کاکس و افشای مدیر سام Feder منتشر خواهد شد در هفته آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب