Laverne Cox مبارزه برای ترانس زندگی مردم: ما باید عدالت "حق لعنتی در حال حاضر'

"من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم زندگی می کنند در یک جهان که در آن اطلاعرسانی خواهد بود جشن گرفته می شود و یا

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

"من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم زندگی می کنند در یک جهان که در آن اطلاعرسانی خواهد بود جشن گرفته می شود و یا خاموش کردن صفحه نمایش" Laverne Cox می گوید: در این مستند جدید افشابه عنوان تصاویر از مجموعه تلویزیونی شامل ترانس بازیگران مانند سرخوشی و فیلم هایی از این فیلم فوق العاده موn که ستاره دار ترانس بازیگر Daniela وگا در حال شرکت در مراسم اسکار فلش های روی صفحه.

"من هرگز فکر نمی کردم این رسانه را متوقف درخواست وحشتناک سوالات..." او همچنان به عنوان فیلم که برای اولین بار روز شنبه در Netflix کاهش به اپرا وینفری سرزده و توهین آمیز مصاحبه با ترانس مدل لیا تی در سال 2011: "چگونه می توانم به شما مخفی کردن آلت تناسلی خود را?" کاکس و سپس پس از اتمام جمله "...و شروع به درمان ما با احترام" به عنوان فیلم از وینفری بسیار منادی مصاحبه با چند hyphenate خالق nilan نقش آشکار چه چیزهایی تکامل یافته اند.

"در حال حاضر نگاه کنید که تا چه حد ما آمده ایم" او می گوید: به عنوان بازیگران مطرحنشان می دهد اولین بار شامل یک گروه از ترانس زنان از رنگ به عنوان آگهی نشان داده شده است. "برای مدت زمان بسیار طولانی, راه های که در آن ما ارائه شده است که بر روی صفحه نمایش نشان داده اند که ما واقعی نیست پیشنهاد ما بیمار روانی است که ما وجود ندارد. در عین حال من اینجا هستم. در عین حال در اینجا ما هستند. و ما همیشه اینجا بوده است."

یک زمان بی سابقه ای دید, افشای, که Cox اجرایی تولید تواریخ تاریخچه کامل از ترانس نمایندگی بر روی صفحه نمایش—قدمت برخی از اولین تصاویر متحرک در سال 1901, با, خاموش, فیلم کوتاه قدیمی, خدمتکار, داشتن عکس او را گرفتهو کالبدشکافی راه است که در آن توهین و خطرناک تصاویر نهفته اند چگونه جامعه می بیند اطلاعرسانی و چگونه آنها خود را.

آن را نیز به ارمغان می آورد به تمرکز شدید ضرورت فعلی ما لحظه ای آشکار تناقض از نمایندگی.

در زمانی که ترانس مردم در نهایت در کنترل خود داستان سرایی را نشان می دهد و مانند مطرح, میلیاردو سرخوشی سیگنال یک لحظه حوضه های ترانس مردم هنوز قتل در نامتناسب نرخ.

وجود یک دیوان عالی کشور مورد انتظار است که می تواند آن را قانونی برای کارفرمایان به تبعیض و آتش همجنسگرایان+ افراد به دلیل هویت خود را. (به روز رسانی: دادگاه روز شنبه در حمایت از همجنسگرایان+ جامعه.)

وزیر آموزش و پرورش بتسی Devos است که با استفاده از بودجه فدرال برای برگزاری به باج می گوید که نمی ممنوعیت تغییر جنسیت ورزشکاران دانش آموز. قطعه های بی شماری از قانون معرفی شده اند جرم نما حمام استفاده و قانونی محرومیت از مراقبت های بهداشتی.

موفق ترین در جهان نویسنده است که علنا حمایت خطرناک transphobic شد.

دو روز پس از جورج فلوید کشته شد مینیاپولیس افسر پلیس جورج چوین یک نما مردی به نام تونی McDade ضرب گلوله کشته شد توسط پلیس در تالاهاسی—هنوز نام او شده است تا حد زیادی حذف شده از جهانی Black Lives Matter خشم.

در روز کاکس پس از صحبت به The Daily Beast, مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نهایی مقررات ساخت آن را قانونی به انکار اطلاعرسانی بهداشت و درمان و بیمه بهداشت و درمان و دو سیاه, ترانس زنان—در اولاد رياح میلتون و دومینیک "Rem'mie" Fells—بودند با خشونت به قتل رسید.

"این محیط است که اطلاعرسانی موجود هستند و در حال حاضر" کاکس می گوید روزانه وحش.

محیط زیست به گونه ای است که هر سؤال از راه هایی که در آن فرهنگ ما را رد کرده است جامعه عزت و راه است که در آن تکامل یافته است که می تواند به موقع. اما افشای's اولین بار در طول غرور ماه در Juneteenth—و در میان یک unignorable حساب به عنوان ایالات متحده در برابر آن سیستمیک نژادپرستی—قابل توجه است.

"افشا شد و قطعا با این امید به یک دنیای جدید در ذهن" مدیر سام Feder می گوید. "یکی که عمیقا متصل به این لحظه است."

پرسید: چگونه او شده است دست زدن به هفته گذشته کاکس اجازه می دهد تا یک زحمت کشیده آه stammering یک بیت او به عنوان لیست کردن همه چیز: اضطراب بیش از همه گیر تنهایی از قرنطینه جورج فلوید قتل تونی McDade قتل های تصویری از Iyanna دیور, سیاه ترانس زن مورد حمله اراذل و اوباش.

"این ضربه در بالای تروما," او می گوید. "من واقعا در تلاش برای پاسخگویی به این لحظه. آن را یک فرصت برای ما در نگاه به این بی عدالتی و می گویند ما نیاز به ایجاد یک تغییر است و ما باید آن را درست لعنتی در حال حاضر."

افشای این است که هیچ اگر نه جامع است. این نمودار نمونه از ترانس نمایندگی قدمت 120 سال chronicling نه فقط کل تاریخ ترانس نمایندگی در رسانه ها اما بسیاری از انواع مختلف.

این فقط معروف موارد Jeffersons, سکوت بره هاو Orange Is the New Black. این D. W. Griffith در سپیده دم از سینمای خود را. این استثماری قسمت از جری اسپرینگر نمایش یا Maury. این است چگونه ترانس مشهور شد در مصاحبه با Arsenio Hall, Phil Donohue یا کیتی کوریک در بحث نشان می دهد. آن را از آنچه در آن به معنی برای دیدن ترانس مردم که بدن مرده را در قسمت از قانون و نظمبه عنوان لب به لب از شوخی در Soapdishیا حتی مرکزی به معروف قسمت از آهنگ Looney.

افشای بررسی نه تنها چگونه این تصاویر به شکل جامعه اما چگونه ترانس افراد مشغول به کار در این صنعت را دیدم خود را. مستند ویژگی های مصاحبه از ترانس هالیوود پیشگامان مانند Chaz, بونو, Candis fantasy author و Jazzmun و همچنین به عنوان بازیگر-فعالان که بخشی از امروز عمده لحظه ترانس دید در صفحه نمایش از جمله کاکس حس 8's جیمی کلیتون و خانم فلچر's جن ریچاردز.

این ریچاردز که contextualizes اثر است که پیچانده شده دید تعجب که چگونه او احساس که اگر او تا به حال هرگز دیده می شود هر یک از آن trans نمایندگی در رسانه ها.

"از یک طرف من ممکن است تا کنون درونی اند که حس بودن هیولا داشتن ترس از افشای, از دیدن خودم به عنوان چیزی شنیع و به عنوان یک punchline و به عنوان یک شوخی" او می گوید: در این فیلم است. "من ممکن است قادر به رفتن به یک تاریخ را با یک مرد بدون داشتن تصویر مردان استفراغ. در سمت تلنگر, من حتی می دانم که من trans اگر من تا به حال هرگز دیده می شود هر تصویر از جنس واریانس بر روی صفحه نمایش؟"

کاکس به یاد زمانی که او جوان تر بود و تماشا تلنگر ویلسون نشان می دهدکه گاهی اوقات از ویژگی های ویلسون در کشیدن به عنوان بازیگر و قسمت Jeffersons که در آن جورج می آموزد دوست خود است trans. او خم شد و در گوش احتیاط را چگونه خانواده اش بود و واکنش. اما شخصیت او را دیدم شد موضوع مسخره. که نمی ورق را رو کردن با او چگونه دیدم خودش: یک جوان مذهبی هوشمند و با استعداد بچه که بود مرتب به موفقیت.

به عنوان او مسن تر کاکس توجه نزدیک پرداخت می شود زمانی که ترانس افراد مشهور به نظر می رسد در بحث نشان می دهد. او مجذوب هنگامی که او را دیدم نما مدل کارولین Cossey بود که این موضوع از مصاحبه با Arsenio Hall, اما او هنوز هم نمی دیدن خودش در او.

"من از آمدن به شرایط خودم نیست در مورد رسانه," او می گوید. "آن را در مورد ملاقات با زندگی واقعی ترانس مردم است. چیزی که زندگی من را تغییر داد."

"اما پس از آن من را دیده اند بسیاری از پیام ها و ملاقات بسیاری از افرادی که دیده ام من در تلویزیون و است که تغییر زندگی خود را," او همچنان ادامه دارد. "و من به همین دلیل بسیاری از مردم ظاهرا باید دگرگون و یا به دوستان و خانواده خود را به عنوان trans. افرادی که به زندگی در خفا برای سال می گویند آنها دیگر زندگی در خفا چون من تا به حال حضور در رسانه ها. که قدرتمند است به من. رسانه قدرتمند است. من قطعا می تواند گواهی دادن به آن است."

اگر وجود دارد به طور کلی دانش توصیفاتی که از ترانس جامعه در صفحه نمایش شده اند در طول تاریخ تحقیر و توهین آمیز افشای curates که مشکل سابقه شگفت انگیز اثر است.

وجود دارد Dressed to Kill, Beyond the Valley of the Dolls, ترور قطار, سکوت بره ها, روانی, و هر تعداد از آلفرد هیچکاک فیلم—فقط به نام انتخاب نمونه—که به تصویر کشیده ترانس مردم به عنوان psychopaths, قاتلان, و, تبادل, آموزش مردم است که آنها می ترسید. بازی گریه's تصویر از یک ترانس فرد کاهش می یابد به آن بزرگ مرکزی "راز" نشان می دهد که ناشی از ترانس شخصیت عاشق شدن از نظر جسمی بیمار آغاز روند ترانس افشای در سینما تحریک یک استفراغ ،

هر تعداد از مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده ترانس زنان به طور انحصاری به عنوان روسپی اما بدون زمینه اجتماعی دلایل ترانس زنان تحت فشار قرار دادند به کار می کنند. پلیس procedurals تداوم ترانس قربانی روایت به طور مداوم نشان ترانس مردم به عنوان قتل اجساد در حالی که به ظاهر هر پزشکی درام در تلویزیون پخش یک داستان است که در آن یک ترانس فرد در اثر یک بیماری مربوط به هورمون درمانی و یا بیولوژیکی سیستم تولید مثل.

هنگامی که وجود دارد دست و پا چلفتی نمایندگی مانند رنگ پریده کمدی پیچ و تاب و در اوج Soapdish و یا تکان دهنده توهین آمیز subplot از Ace Ventura: Pet Detective, ما ممکن است در حال حاضر اخراج آنها را به عنوان از زمان اشتباه, اما آنها عمیق و عاطفی اثرات ترانس مردم است. حتی زمانی که یک داستان است که با ظرافت به کار گرفته شده و بر اساس یک داستان واقعی به عنوان آن را در یک فیلم مانند Boys don't Cryآن کمبود در هالیوود مضر است در راه خود را. "پس از من تو را دیدم که فیلم بودم: 'Oh my God i'm gonna die,'" کاکس می گوید.

"این یک فرصت برای ما در نگاه به این بی عدالتی و می گویند ما نیاز به ایجاد یک تغییر است و ما باید آن را درست لعنتی در حال حاضر."

Laverne Cox

با داشتن این نمونه های ارائه شده در یک بار است ناراحت کننده تجربه لازم برای بیننده. تصور کنید پس از آن, چگونه ناخوشایند—اگر دوباره لازم است—آن را به آنها را دوباره برای ترانس افراد درگیر در این فیلم است. وجود نمایندگی کاکس بسیار منزجر که او تقریبا در از دست دادن برای کلمات هنگامی که بحث در مورد آنها. برای مثال چگونه سریال Nip/Tuck به تصویر کشیده, فامکه یانسن, ترانس شخصیت.

"این سخت بود برای بحث در مورد و مشکل دست و پنجه نرم کردن با که مایل به در یک فضا از گفتن حقیقت و آینده از محل عشق" کاکس می گوید: اجازه آرام بخندید. "و من در کسب و کار. بنابراین من گفتم: "من امیدوارم که این شخص نیست دیوانه در من چون من گفتن بود".

اما ناراحتی نقطه است. "ما باید به حساب که با" او می گوید. "ما نمی توانیم فقط در انکار در مورد آن و پس از آن فقط به جلو حرکت می کند. بله این دردناک است اما از طریق درد ما می تواند در طرف دیگر."

به عنوان مدیر افشای, Feder شد تا حد زیادی مسئول برای غواصی عمیق به تحقیق از منفی تضمینی و تا به حال سعی کردم به دور از احساسات یافت اما آن را غیر ممکن است.

"من نگه داشته و فقط در حال یادآور شد و خشم و صدمه دیده که چگونه همه چیز در همه, این نمایندگی, نقاط بازگشت به disavowing که ترانس مردم می گویند که" او می گوید. "فقط مصرف دور ترانس مردم آژانس و قدرت. که فقط بی وقفه دردناک و خسته کننده است. به طور همزمان در هنگام دیدن این همه با هم در این زمینه به شما چگونه متوجه مضحک و ساده و احمق این سکته مغزی هستند. و آن را فقط بر تنبلی و فقدان تخیل در بخشی از سازندگان که غیر قابل توجیه است."

افشای's جدول زمانی اجرا می شود تا به مدرن و روز. این بدان معناست که یک جشن به عنوان ژست بازیگر گلپر راس می گوید: "به شدت" از ترانس هنرمندان و فعالان مسلط صنعت امروز است.

این معنی در نظر گرفتن غرور در برخواهد داشتدر غیر دودویی بازیگر آسیا کیت دیلون در میلیاردهادر شکارچی Schafer در شادی و سرخوشیدر transmasculine نمایندگی در نهایت شروع به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش در کاکس ارتفاع به عمده هالیوود قدرت بازیکن. به این معنی تصدیق کرد که تکامل. رایان مورفی که مسئول آن Nip/Tuck اشتباه است در حال حاضر این مرد را در برخواهد داشت.

اما آن را نیز به معنی در نظر گرفتن سهام از آنچه که موفقیت و که دید به این معنی زمانی که صفحه نمایش خاموش واقعیت است که هنوز هم پس دلخراش. "بیشتر اعتماد به نفس جامعه و دستاوردهای پس از آن ما را بیشتر در معرض خطر" حس 8 ستاره جیمی کلیتون می گوید. در یک طرف وجود دارد در نهایت امید است. از سوی دیگر هنوز هم وجود دارد ترس است.

دوگانگی تکرار مورخ سوزان Stryker: "چرا از آن است که ترانس مسائل را تبدیل به جلو و مرکز در فرهنگ جنگ?" برای مثال هری پاتر نویسنده J. K. Rowling اخیر transphobic اظهارات.

به عنوان روزانه وحش هفته گذشته گزارش کاکس در پاسخ به یک سوال در مورد رولینگ انداز با انتخاب به جای یک نقطه بزرگتر در مورد تقسیم مردم به حاشیه رانده شده است: "'تقسیم و تسخیر' روش سوراخ سوراخ شدن حقوق زنان در برابر حقوق ترانس مردم شده است یک ابزار بسیار موثر برای تقسیم مردم به حاشیه رانده شده," او گفت:. "پس آنچه که ما شاهد آن هستیم در آن لحظه [با کی رولینگ]... این است که ما در حال ایجاد حفره جوامع به حاشیه رانده شده در برابر هر یک از دیگر."

کاکس و ترانس خواهر و برادر هشدار می دهند در برابر دیدن هر نوع پیشرفت به عنوان یک خط پایان هنگامی که مبارزه به عنوان مهم به عنوان آن را تا به حال بوده است. او در مورد "زیبا ترانس مردمی" که با موفقیت در حال حاضر, اما به عنوان مجاورت به یک داستان در مورد یک شب زنده داری با حضور او سال گذشته زمانی که دو, سیاه, ترانس زنان به قتل رسیدند در همان هفته.

"خدا من خیلی احساسی" او می گوید: مبارزه با اشک به عنوان او صحبت می کند. "این چیزی است که ما فیلم تلاش می کند به دست و پنجه نرم کردن با این تناقض دید. که ما به طور بالقوه بیشتر هدف قرار داده چون ما بیشتر قابل مشاهده است. و بنابراین پس از آن نیاز به عدالت نیاز برای املاک عدالت و درک و قلب و ذهن به تغییر به طوری که وجود یک ترانس کسی هزینه نمی کند کسی به واکنش نشان می دهند در راه است که که ترانس فرد ممکن است از دست دادن زندگی خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن