Lea Michele شده است وحشت بازیگران پس از او 12 سال می گویند سابق Castmates

Lea میشل بوده است نه داشتن یک هفته خوب. روز سه شنبه پس از Glee آلوم توییتی در حمایت از زندگی ماده سابق Glee ca

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

Lea میشل بوده است نه داشتن یک هفته خوب.

روز سه شنبه پس از Glee آلوم توییتی در حمایت از زندگی ماده سابق Glee castmate سامانتا Ware به نام او برای نفاق انداختن و فراموش نشدنی قطعه "من اعتقاد دارم که شما همه گفته که اگر شما این فرصت را به شما خواهد 'گه من کلاه گیس!'" چند نوازندگان بسیاری از آنها سیاه حمایت افزار نظر—هر دو با داستان های خود را و برخی از اشاره های Gif. میشل در نهایت به صدور یک عذرخواهی خوبی شبه عذرخواهی, اگر ما صادق بودن و محروم بودن نژادپرست است. اما با اینحال کثیف قصه آمدن نگه دارید.

میشل ارتباط با مردم شده است مملو. در طول Glee's اوج در 2010s, محبوب ترین شخصیت برای یک زن جوان cheerleader بود تموم شد یک پرده, خشن در اطراف لبه های نوع; جنیفر Lawrences و آنا Kendricks جهان شد پر رونق در حالی که لی Micheles و آن Hathaways نشاندار شد نفرت انگیز را امتحان کنید-hards. آن را کمک نمی کند که میشل دور افراد مشهور با شخصیت به نظر می رسید در خط با او عصبی رقابتی شخصیت ریچل بری. حتی زمانی که میشل پسر, شرکت ستاره Cory Monteith, درگذشت ناگهانی به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر, عمومی همدردی شد خاموش در بهترین حالت. و برای سال میشل batted شایعات دور از دشمنی با شرکت ستاره Naya Rivera. در سال 2016 خاطرات متاسفم متاسفمRivera گفت: این شایعات پر از شکوفه شد—اما تایید کرد که دوستی خود را به حال soured در طول فصل گذشته نشان می دهد که شخصیت او را برجسته تر شد. "من فکر می کنم راشل میگم منظورم Lea—نمی مانند های ویژه," او نوشت.

سال بعد با یک صدای جیر جیر افزار باز floodgates. نوازندگان که مشغول به کار با میشل سراسر برادوی و تلویزیون حرفه ای در Ragtime, سرور و نشاط و شهردار همه صحبت کردن. (ریورا شده است یکی از آنها را, اما مقدار زیادی از کاربران توییتر را اجرا کنید با رفتاری که حق با او بود در تمام طول مورد سابق co-star.) بسیاری از زود پاسخ به Ware پست آمد از هنرمندان—اما در نهایت دیگران پیوست نیز هست.

در یک نظر زیر میشل عذرخواهی جورج Canonico بود که یک البدل در برادوی را بهار بیداری در سال 2006 نوشت: "شما چیزی جز یک کابوس برای من و همکار البدل اعضای بازیگران. شما ما را احساس ما تعلق ندارد وجود دارد. من سعی کردم برای سال می تواند به خوبی برای شما فایده ای نداشت. شاید در واقع به جای عذر خواهی از قرار دادن تقصیر را به گردن دیگران 'درک' شما. شما احتمالا فقط حذف این چند."

"و ظاهرا میشل اتهام بد رفتاری می رسد تمام راه برگشت به او توئین تئاتر روز..."

و ظاهرا میشل اتهام بد رفتاری می رسد تمام راه برگشت به او توئین تئاتر روز. مراقبت از خود مربی الیزابت Aldrich به یاد می آورد میشل به عنوان یک پاینت اندازه مستبد در مجموعه ای از موسیقی برادوی Ragtime در اواخر '90s.

"او کاملا افتضاح به من و گروه" Aldrich در توییتر نوشت و اشاره کرد که او میشل البدل. "او demeaned هستند خدمه و تهدید برای مردم اخراج اگر او در هر حال ناراضی. من استفاده می شود به گریه هر شب از ميانگين و دستکاری همه چیز او را انجام دهد. او 12. او وحشتناک است."

یکی دیگر از مجری که در توییتر ادعا کرد که آنها استفاده می شود به زیر در Ragtimeحمایت Aldrich حساب. حتی در آن سن و سال آنها نوشت: میشل "بود meanest شخص من همیشه مواجه می شوند در برادوی است. و که شامل Tony Randall و Roseanne [بر] که من هم با کار (هر دو افتضاح مردم). او یک سرطان در تاریخ بشریت است."

شاید نگران کننده ترین حافظه می آید از trans مدل پلاستیکی شهید که به یاد می آورد میشل فریاد او برای بودن در زنان, حمام, در طول یک مراسم Emmys سال پیش. "من هنوز در این فرآیند از انتقال و نبود 100% به عنوان 'قابل قبول' و سپس" شهید نوشت: در یک Instagram نظر. "من در حمام و شروع به شستن دست من و گفت: ببخشید من به او هنگامی که در تلاش برای رسیدن به صابون و او می رود 'Excuse me?! ببخشید من???? ببخشید شما....شما متوجه شما را در حمام.'"

"من به یاد داشته باشید که از احساس و بسیار زیبا است که روز به پیاده روی در خارج از آن احساس خود آگاهانه و خجالت" شهید نوشته است. او در گسترش تجربه خود را در یک پست جداگانه.

"این است که برای شروع به نفرت و یا انصراف از کسی حرفه ای" شهید نوشته است. "آن را به امید باز کردن چشم مردم به وحشتناک تراجنسی است که وجود دارد اما هیچ کس واقعا در مورد."

حتی همکاران که در دفاع از میشل—سابق Glee شرکت ستاره Heather Morris که بازی بریتنی پیرس و Marti Noxon, که در خدمت به عنوان مشاور تهیه کننده در این سریال برای یک فصل انجام داده اند تا پس از تایید و یا حداقل بنحوی که بله, به طور کلی در او نیست به کار است.

موریس اذعان کرد که او با میشل هم بزرگ نیست: "او ناخوشایند به کار با ؟" او نوشت: در بیانیه ای. "بسیار برای لی به رفتار دیگران با بی احترامی است که او تا زمانی که او به اعتقاد من او باید به نام."

افزار اصلی پست گفت که "پس از سانحه microaggressions" میشل مسخر او ساخته شده او سوال حرفه ای در هالیوود است. اما به او خطاب خشم اطراف میشل موریس تحت فشار قرار دادند در برابر این ایده که میشل نژادپرست است: "اگر چه من نمی توانم اظهار نظر در باورهای خود," او نوشت: "من فکر می کنم ما در حال فرض کنید و شما می دانید چه اتفاقی می افتد زمانی که همه ما فرض کنیم..."

Marti Noxon, که گفت که او به عنوان پاره وقت مشاوره تولید Glee برای یک فصل هرگز به طور مستقیم در دفاع میشل اما در عوض پرسید: چرا هر کسی که صحبت شد در مورد میشل به جای هر یک از دیگر "بد بازیگران" در مجموعه ای که "بودند و نه زنان. مردم در این صنعت می دانند که من صحبت کردن در مورد" او در توییتر نوشت اگر چه وقتی پرسیده شد که او کاهش یافته است به نام.

"من قصد دارم به ترک که به من نر متحدان" Noxon نوشت. "این به نوبه خود."

"به نظر من که زنان برای اولین بار به زیر اتوبوس" Noxon نوشت. "اما بسیاری از مردان دور با قلدر-in-chief. چطور ما اجازه دهید آنها را دور با آن است ؟ شاید به این خاطر که به عنوان طولانی به عنوان آنها کسب, کسی, پول, آنها عبور کند."

بعد همه چیز رو بیشتر گیج کننده به عنوان Noxon حذف شده اولیه توییتهایی و نوشت: "زمانی که من گفت:" بد بازیگران در مرجع به کار من در Glee - من با استفاده از کلمه بازیگر به عنوان در 'افرادی که در زمان بد اعمال.' من با اشاره به کسی که در مجموعه ای به طور خاص است."

Noxon ستایش Glee cast and crew, چه کسی به او گفته بود: "فوق العاده است." "اما زمانی که قلدر مجاز به عمل است که راه - وجود یک فرهنگ است که اجازه می دهد."

در چهارشنبه Glee's Amber Riley که بازی مرسدس بنز جونز ارائه شده ترین در طول و مهم پاسخ به تمام گرد و غبار ،

"من قصد ندارم بگویم که او نژادپرست" رایلی گفت: "که این فرض از آنجا که از آنچه در حال حاضر در جهان و آن اتفاق افتاد نسبت به یک فرد سیاه و سفید."

در یک Instagram مصاحبه زنده رایلی گفت: روزنامه نگار دانیل جوان, "I don't give a shit در مورد این Lea Michele چیز. من واقعا نمی دهد. من نمی. من نمی خواهم به خواسته می شود در مورد آن... مردم اینجا در حال مرگ است. قتل توسط پلیس. ترانس زنان هستند که به قتل در دست مردان است."

"من آرزو می کنم Lea Michele خوب" رایلی اضافه شده است. "من امیدوارم که او شگفت انگیز بارداری. من امیدوارم که او رشد کرده است."

رایلی گفت که میشل رسیده بود و او می خواهم پاسخ داد. "که در آن به پایان می رسد برای من," او گفت:. "من هیچ دشمنی یا بد خواهد شد که در پایان و من می خواهم که بسیار روشن است که زندگی من و آنچه که من صحبت کردن در مورد است که نمی تواند در مورد آن است. این اولین و آخرین باری که من میخوام یه چیزی بگم."

نمایندگان برای Lea Michele کاهش یافته است به نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن