اسناد نشان می دهد DNC برنامه های برای 'Reimagined' کنوانسیون

اعتبار به نصف کاهش دهد. زوم-سبک زمینه به اندازه یک زمین تنیس است. جشن اتومبیل-بوق. و بیشتر از آن حتی نمی خواهد

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

اعتبار به نصف کاهش دهد. زوم-سبک زمینه به اندازه یک زمین تنیس است. جشن اتومبیل-بوق. و بیشتر از آن حتی نمی خواهد در این شهرستان میزبان.

این کمیته ملی حزب دموکرات در حال حاضر برنامه ای برای این کنوانسیون در چهار هفته با توجه به ده صفحه پیش نمایش طرح کلی برای این رویداد به دست آمده توسط The Daily Beast. برنامه های مشخص شده را برای استفاده داخلی تنها ویژگی دیجیتال تفاسیر از شرکت کنندگان کنوانسیون نشسته در دور جداول و جدا شده را مشاهده کنید از طریق پارتیشن یک "کنوانسیون در سراسر آمریکا" صحبت صف است که هر دو به طور چشمگیری کوتاه تر در طول و بسیار بلند پروازانه تر در مقیاس و یک برنامه است که بر سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن حزب presumptive نامزد به یک درجه به ندرت دیده می شود در ملی کنوانسیون های سیاسی.

"2020 دموکراتیک ملی کنوانسیون است که دوباره تصور برای ارتباط با رای دهندگان از سراسر آمریکا با استفاده از ماهواره ای رویدادهای از نوسان متحده که مرتبط به کار کنوانسیون طبقه در میلواکی" عرشه می خواند با هدف تعیین موقعیت بایدن "به عنوان رهبر این لحظه به رهبری آمریکا برای خروج از بحران ما را با هم و ساخت نسبت به یک کودک قوی تر و بهتر از آمریکا است."

به عنوان انتظار می رود کنوانسیون آغاز می شود که در اوت 20, مقدار برای خروج رادیکال از حزب سنتی کنوانسیون برنامه ریزی با تاکید بر دیجیتال مشارکت نمایندگان سخنرانان و شرکت کنندگان. برگزار شد در میان coronavirus همه گیر است که طرح میتوانست دموکراتیک مقدماتی از ماه مارس کنوانسیون را در درجه اول سخنرانان از ویژگی های ویدئو و تصاویر مخابره در خارج از ویسکانسین میلواکی را مرکز و تا حد زیادی از خارج از دولت است.

با توجه به این طرح در حالی که کنوانسیون را از ویژگی های "عمده برنامهای عناصر" هر شب از کنوانسیون یک یا بیشتر از "اصلی" سخنرانان هر شب به آدرس ملت از ناشناس "پیام مبتنی بر محل" در نوسان متحده در سراسر کشور است.

فعلی تخته سنگ از سخنرانان با توجه به کسانی که آشنا با DNC برنامه ریزی شامل سابق بانوی اول میشل اوباما و ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز صحبت در کنوانسیون اولین شب دکتر جیل بایدن ارائه سخنرانی در شب دوم این که نامش ذکر نشده در حال اجرا همسر صحبت کردن در شب سوم و در نهایت بایدن پذیرش سخنرانی در شب نهایی کنوانسیون. از کسانی که تنها بایدن در حال حاضر انتظار می رود صحبت از کنوانسیون دولت در میلواکی است.

در میان دیگران بنا به گزارش مجموعه به صحبت می کنند عبارتند از: کالیفرنیا ، جان Kasich از اوهایو به احتمال زیاد در اولین شب از کنوانسیون با دیگر "تعجب" سخنرانان نیز هست.

برای معدود کسانی که در سایت در میلواکی تفاسیر کنوانسیون مرحله نشان می دهد مجموعه ای reimagined برای زوم سن 64-پنل صفحه نمایش برای نمایندگان مقامات و آمریکایی ها از کلید جمعیت برای شرکت در رول-تماس با رای دادن.

رول تماس بگیرید در حال حاضر مجموعه را از راه دور و پخش از "یاد شده و یا پیام های مبتنی بر مکان در 57 کشورها و مناطق در سراسر امریکا" روی عرشه می خواند با شروع از ادموند Pettus پل در آلاباما سایت "یکشنبه خونین" در اعتراض به تبعیض نژادی در سال 1965. در علاوه بر این به حزب نمایندگان و عالی رتبه حزب دموکرات رول تماس با رای نیز خواهد بود به گزارش "انواع صداها" با نمونه هایی از جمله یک خیال یک Teamster و اولین پاسخ دهندگان.

رول تماس با رای گیری خواهد شد و نتیجه گیری با یک "جشن بزرگ لحظه" با توجه به عرشه شامل یک عمل موسیقی و آتش بازی و و "مردم در اتومبیل خود را در بوق و چراغ چشمک زن."

DNC را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر.

با وجود این کوتاه زمان پخش و کنترل از راه دور-پخش برنامه های DNC است که هنوز ساخت عمده جمع آوری کمک های مردمی برای slimmed پایین کنوانسیون است که بودجه از $20 میلیون—در مقایسه با $86 میلیون کنوانسیون در فیلادلفیا چهار سال پیش.

حتی با کوچکتر خود, pricetag, جمع آوری اعانه برای یک رویداد عظیم است که تقریبا به طور کامل دیجیتال ثابت شده است روی حیله و تزویر برای DNC. در حالت عادی کنوانسیون اهدا کنندگان عمده می توانید انتظار یک اسباب بازی مخمل خواب دار, سوئیت در نزدیکی مرکز از عمل با حوادث منحصر به فرد و فرصت های شبکه با احتمال زیاد رهبران دولت بعدی. اما قدرت پردازش برش عمده بررسی کنوانسیون ملی دموکرات کمیته نیست و در این بازی سال—مالش شانه به شانه بودن تقریبا مخالف اجتماعی فاصله و با یک ماه تا باز شب DNCC است که هنوز هم به دنبال بالا بردن شمالی از 8 میلیون دلار برای این کنوانسیون با توجه به دموکراتیک دهنده که خواسته شده است به پا زدن برای این رویداد.

با وجود کاهش بودجه و اعتبار چند جنبه از این کنوانسیون را ادامه خواهد داد به عنوان آنها را در حالت عادی از انتخابات سال است. هر شب از کنوانسیون ویژگی های یک بطور میهنی theme—"ایالات متحده آمریکا" برای اولین بار "آینده ای برای همه" برای سومین شب—و کنوانسیون برنامه هنوز هم با هدف برجسته کردن مسائل در بالای دموکراتیک نگرانی از جمله نژادی, عدالت, اسلحه, خشونت, سلامت, مراقبت از, رای گیری, حقوق و محیط زیست است.

اما این رویداد هنوز هم نامطلوب مقایسه با کسب و کار به عنوان معمول—البته باریک پایین—کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه را به جای هفته بعد در جکسون ویل فلوریدا است که محلی انتخاب اوباما نگران است که این حزب بزرگترین جشن از چرخه انتخابات به مقدار یک ستاره نکردم superspreader رویداد.

کنوانسیون دموکراتیک در ضمن پخش خواهد شد برای صرف دو تا سه ساعت در هر شب به جای معمول شش ساعت سخنرانی-مراسم با تاکید بر از پیش ضبط شده بخش که DNC می گوید در عرشه اجازه خواهد داد که آن را به نگه داشتن پیام های تنگ و یکپارچه" بیشتر از یک مینی فیلم از "یک سری از سخنرانی های طولانی."

برنامه نویسی در حال حاضر مجموعه ای به بیشتر نامزد محور از اخیر کنوانسیون که به طور معمول عقب نگه تاکید بر نامزد تا شب بسته شدن. پتانسیل لحظات این کنوانسیون با توجه به عرشه شامل کلیپ های بایدن در طول سال با یک "فریم کلیپ" در نظر گرفته شده برای برجسته کردن موضوع از شب. وجود دارد خواهد بود در مجموع از پنج زندگینامه ویدئوها در مورد معاون رئیس جمهور سابق و همچنین قبل از ضبط بخش—اساسا تبلیغات—ویژگی بایدن "پس صمیمی unscripted و به طور بالقوه دشوار مکالمات" با رای دهندگان در مورد آینده کشور است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در همین حال را تا حد زیادی توان تنزل به بینابینی "کنتراست" ویدئوها مبادا کنوانسیون تبدیل به یک شب درد دل در برابر رئیس جمهور است. "زمان صرف بهتر صحبت کردن در مورد آنچه آمریکا 'می تواند' تحت تجربه و ثابت رهبری" معاون سابق رئیس جمهور با توجه به DNC طرح.

"با جدید 'مجازی' فرمت بینندگان بعید به لحن در شب بعد از شب به شنیدن تهمت ضربه" عرشه اعلام کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن