یادگیری مهارت های جدید با این کلاس های آنلاین

اگر شما به دنبال یک راه برای اقامت اشغال شده شما می توانید پخت نان و یا انتخاب کنید تا یک سرگرمی جدید, اما بهت

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

اگر شما به دنبال یک راه برای اقامت اشغال شده شما می توانید پخت نان و یا انتخاب کنید تا یک سرگرمی جدید, اما بهتر است, چرا به مدرسه بروند. کلاس های آنلاین هستند یک راه عالی برای یادگیری مهارت های جدید در طول این زمان. اینکه که چگونه می توان یک فنجان قهوه و یا یادگیری چگونه به سرمایه گذاری در سایت های آنلاین مانند Coursera, Skillshare, کلاس آموزش های Udemy, و بیشتر مکان های بزرگ برای شروع به یادگیری و رشد. به کمک ما گرد کرده ام تا برخی از کلاس ها.

برای تبدیل شدن به یک BARISTA

آوردن قهوه خانه

Breville این کلاس خیلی باحاله. در قیمت گنجانده شده است که دو کیسه قهوه Barista کیت و آموزش درس با دو Barista قهرمان جهان است. از آنجا که شما نمی توانید به رفتن به شاپ مورد علاقه خود را چرا یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد کامل فنجان قهوه از دو کارشناسی ارشد?

برای یادگیری به طبخ

فکر می کنم مثل یک آشپز

من فکر می کنم یکی از بزرگترین مسائل در آشپزخانه است و تا آنجا که من فکر می کنم من می دانم آنچه من انجام می دهند بسیاری از زمان من واقعا فقط رایگان-balling آن است. گاهی اوقات که با این نسخهها کار به نفع من دیگر زمان آن به پایان می رسد در فاجعه است. این کلاس یک راه عالی برای درک آنچه که در ذهن یک آشپز و از آنجا که شما در حال پخت و پز در حال حاضر بیشتر, چرا که نه قرار دادن مهارت های خود را تست کنم ؟

برای آموزش نحوه سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در سهام

من خیلی مطمئن نیستم در حال حاضر بهترین زمان برای سرمایه گذاری به عنوان من گرفته نشده هنوز کلاس. اما در حال حاضر این است که قطعا زمان زیادی برای یادگیری به سرمایه گذاری و به یادگیری در مورد وجوه متقابل و ETFs GARRP و بیشتر از چیزهای خوب است.

برای یادگیری چگونه برای نوشتن

دن براون می آموزد پلیسی

در حال حاضر زمان زیادی برای خم کردن که رمان شما شده است گفت: شما قرار بود به نوشتن برای 10 سال گذشته است. چیزی است که واقعا سخت به کامل در نوشتن محوری یک داستان اما Dan Brown, نیویورک تایمز پرفروشترین نویسنده کتاب The Da Vinci Code یک استاد. این کلاس را و شما به خوبی در راه خود را با خود رمان.

برای یادگیری چگونه به دوختن

دوخت 101

این که آیا شما زنگ زده یا فقط هیچ ایده در حال حاضر زمان مناسب برای دوخت. نه تنها شما می توانید خود را پارچه ماسک, شما همچنین می توانید تبدیل شدن به یک تبادل نظر طراح مد. آن را بسیار سرگرم کننده و صادقانه آسان به یادگیری مهارت.

برای یادگیری چگونه برای نگه داشتن همه چیز مرتب

مرتب کردن خانه خود ماری کوندو

نگه داشتن همه چیز مرتب نیست و خیلی از مهارت است آن را به عنوان یک دولت از ذهن است. در حال حاضر زمان زیادی برای تغییر عادات خود را که در آن همه چیز از استاد ماری کوندو. چه کسی می داند که شما ممکن است بیرون آمدن از این کاملا متفاوت فرد است.

برای یادگیری چگونه برای شاد بودن

علم خوب بودن

این ییل البته نه فقط رایگان, مردم, آن را به شما بیش از حد خوشحال. شما شرکت در یک سری از چالش های طراحی شده برای افزایش شادی خود را و ساخت پربارتر عادات. من فکر می کنم در زمانی که همه ما در معرض خطر از گرفتن کمی افسرده و بی فایده در این دوره باید مورد نیاز است.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب