آموزش Bartend در یکی از بهترین میله

Christy پاپ شیر و عسل زاج در حال حاضر در شعبه کوچک نشان می دهد تا برای تریاژ. من فکر می کردم با دست زدن به همه

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

Christy پاپ شیر و عسل زاج در حال حاضر در شعبه کوچک نشان می دهد تا برای تریاژ. من فکر می کردم با دست زدن به همه چیز اما این اتاق می گوید در غیر این صورت. من پشت در سفارشات از دست داده اند و تعداد بعدی چه کسی و چه کسانی که در waitlist و در حال حاضر من wafting eau de gingembre.

به عنوان کریستی کمک می کند تا من این چرخ در مسیر بازگشت من کورتنی دختر من دوستیابی (ما نه به حال بحث من خواستار او دوست دختر من) ارسال شده در نوار. ما شده ایم در وین Handman بازیگری کلاس با هم برای یک سال و در حال سقوط بود برای او پیچیده توسط این واقعیت است که او تا به حال یک پسر که او نیز در کلاس ما. من گاهی اوقات شاهد او ترشرویی و شفاهی ناهنجار هنگامی که ما بیش از نورد به P. J. کارنی را میخانه ایرلندی, در پنجاه و هفتم و هفتم به صورت تمام Jamesons. یک شب هنگامی که او در کلاس کورتنی و من خودمان را squished تا در برابر یک دیوار در نوار و من به او گفتم او سزاوار بهتر است و او موافقت کرد و ما را بوسید. بنابراین من به دنبال او را در آپارتمان خود را به او بگویید که چگونه آن خواهد بود.

"من در حال حاضر می دانستم که asshole," او گفت:. "من می تواند خواندن رفتار بیش از حد شما می دانید." و به جای مشت زدن به من او پانچ درب و ناودان در آن صورت من.

بنابراین در حال حاضر کورتنی و من آشنایی هستند.

هنگامی که من سعی می کنید برای گرفتن چشم او من اشتباه چاشنی های قدیمی-Fashioneds من قرار است به مدیریت است که باعث می شود Micky گرفتن پوست به من نشان دهد که چگونه آن را انجام داده و او بی درنگ برش یک قطعه از انگشت اشاره.

"بیش از" او می گوید: خود نفس کم اهمیت جلوه دادن خون تجمع سریع در کف دست خود را.

"چه؟" من از معده من کوه در می رم چون در حالی که من احساس بسیار خوبی در کف و قادر به پشت نوار, من قطعا نه به بازگشت وجود دارد تعطیلات آخر هفته.

"و به یاد داشته باشید, رومئو" Micky می گوید قبل از ناپدید شدن "هنگامی که شما گاری تک اسبه را تمیز و تعریف حرکات و پس از ریختن روح say a little prayer قبل از آزادسازی آن به قلع است."

Sayruf ما تا ابد خوشخو بنگلادش barback که متوجه همه چیزاسلاید در پشت و بارهای من با پاک کردن قوطی و سپس چک را به مطمئن شوید که چاشنی زدن سطل پر است و من تمام یخ نیاز دارم.

من این رومن خودم به عنوان کریستی که به نظر می رسد در من پرسشگرانه اما نیست نگاهی هم به سوال بپرسید, پرت کردن یک بلیط برای یک یقه آبی که در منهتن پیچ و تاب و دیگری بلیط برای چهار نوشیدنی: یک طلا و یک Enzoni که متزلزل و خدمت کردن مسکو قاطر که متزلزل است و در خدمت و یک Eastside که متزلزل است و خدمت.

"کریستی?" من نقطه به نقطه یقه آبی.

"نارنجی بیت چهارم, عرق البالو, چهارم CioCiaro نیمه شیرین دو چاودار, لیمو, پیچ و تاب," او می گوید. "این Madrusan را کوکتل—به یاد داشته باشید ؟ ما ساخته شده آن هم در ما روز شنبه تغییر است."

"اوه آره راست. گه. این کار رو کردم."

من این من این من این رو.

من راه اندازی سرد مخلوط کردن کشتی و چهار قوطی از چپ به راست است که منظور از نوشیدنی های نوشته شده در این یادداشت و همچنین نظم است که در آن مهمانان نشسته و سپس شروع به با ارزان ترین مواد تشکیل دهنده برای اولین بار پس اگر من ظروف سرباز یا مسافر تا اوایل در این روند من نمی دامپینگ طلا.

مبهم در مورد اول (نعناع و خیار و انگور). سپس bitters شربت و مرکبات. سپس عماری, لیکور و ودکا.

من به یاد داشته باشید به گاری تک اسبه چپ به راست انجام بهترین من برای استفاده مجدد از همان گاری تک اسبه برای چند مواد تشکیل دهنده تا زمانی که هیچ دیگران می تواند عبور. لیمو و آهک می توانید با استفاده از همان گاری تک اسبه و شربت ساده می توانید قبل از عسل و یا هر شربت که برای ماده, اما, نه راه دیگری در اطراف. ودکا می توانید قبل از هر گونه مشروبات الکلی و نور رم می تواند به دنبال تیره رم مانند چاودار قبل از بوربن. کل ایده این است که بهره وری و اعدام به طوری که برای اولین بار به پایان رسید و آخرین trayed کوکتل در حال تکمیل در عرض سی ثانیه از هر یک از دیگر تحویل داده و در خدمت به یک جدول در همان زمان. آن را مانند استیک دستور داد در دماهای مختلف همه فرود در جدول به صورت همزمان—همه باید با هم بخورند; هر کس باید نوشیدنی با هم.

من سینی دور اول که کریستی شلاق به او دست می کشد و به اتاق و شروع به در دوم من. من می توانم احساس خودم به دست آوردن اعتماد به نفس, کشویی به منطقه من حرکات همگام سازی موسیقی—Al پرورش از پیش سر و صدا-سنگ سنج تصادفات در Miles Davis "Moja." آن را ضبط زنده در تالار کارنگی پس از آن برای تلفن های موبایل مانند مایل و باند خود را در اینجا در این اتاق. من نگاه کردن. تمام اتاق را به تماشای. خوب خوب نه کل اتاق اما آن را احساس می کند مانند آن را جز به جای من عصبی آن آهنگ من.

من پیچ و تاب و کلاه کردن یک بطری و تلنگر آن را زیر انگشت وسط. آن را در محل باقی می ماند که من گرفتن یک گاری تک اسبه پور و چرخش درپوش پشت در. نوبت چهارم به جای بطری پشت در قفسه برچسب سمت خارج و جلو و دیگری فقط می خواهم که. من فکر نیست; تنها یک حفظی ها خودداری می کنند برای این نوشیدنی اجرا می شود از طریق مغز من: MM برای رحمت, رحمت SR برای Southside Rickey; CC2 برای شبدر باشگاه شماره 2; Enzo برای Enzoni.

MM, SR, CC2 انزو. MM, SR, CC2 انزو.

من پاپ چهار نوشیدنی بر روی یک سینی هستم و کار از طریق دور سوم کامل گاری تک اسبه در زمانی که سام sneaks را پشت سر می رسد و شوهر شیپور خاموشی من من باعث نشت جین در سراسر صدر از تمام قوطی.

"اوه ببخشید جوانه. شما باید شروع که دور بیش از" او می خندد. "من تندرست به شیر و عسل برای کمک به کاهش یخ. سروانتس در اینجا خواهد بود در پنج. کریستی رو طبقه به کار گرفته شده بر خلاف شما هیچ نگرانی رفیق. شما می خواهید وجود دارد."

عرق می چکد مرکز از بازگشت من به عنوان درجه از تهویه مطبوع دریچه مستقر به طور مستقیم در سراسر از این سرویس به خوبی کار می کند اضافه کاری در تلاش برای نگه داشتن نوار منطقه سرد اما آن را انباشته سه, عمیق, مهمانان زمستان لایه های آویخته در سراسر سلاح های خود را و یا حلق آویز قلاب زمانی که آنها می توانید آنها را پیدا کنید. نهادهای حمایت کردن به پله ها. Chits ها ستون و مهمان ها به من خیره. "نگه دارید من می آیم "" توسط Sam & Dave نقش به عنوان سروانتس وارد صحنه است. این chillest دومینیکن مرد من تا به حال لذت بردن از عهد بوق کنار. او در بخش جمعیت مانند موسی و دریای سرخ و شناور در پشت نوار, برچسب زدن به من.

با نوار و کف پوشش داده شده, من نژاد طبقه بالا به کارکنان آویزان کردن که قرار است برای تبدیل شدن به یک رویداد خصوصی در برخی از نقطه به بلعیدن خاکستری سگ ساندویچ خریدم پنج ساعت پیش که در حال حاضر خیس. من wolfing آن بیش از یک سطل زباله می تواند آب چکیدن پایین بازوی من زمانی که کورتنی به نظر می رسد در بالای پله ها.

"خوب جدول رفتار سانی بونو" او می گوید.

من فرض او را توهین به من هلو پلی استر دکمه بالا و استات کودک آبی جارچی, به پایان رسید با یک قایق بادبانی کراوات حسن نیت ارائه میدهد از ارتش رستگاری در هشتم. او هم واقعا دوست دارد من و یا طول می کشد ترحم بر من و یا ترکیبی از آن چرا که در همه جنجال و هیاهو من کاملا فراموش کرده او در نوار شده اند و نادیده گرفتن او را برای ساعت.

"با تشکر از" من لبخند. این امید وجود دارد هیچ چیز در دندان من. "من با عرض پوزش من نمی تواند صحبت...این رو..." من حرکت به سمت نوار پایین.

"نگران نباشید در مورد آن" کورتنی می گوید. "شما نگاه بسیار خوب به عقب وجود دارد. به نظر می رسد مانند جهنم سام دادن به شما است که تنها به خاطر او اهمیت می دهد."

"آره" من می گویند. "عشق خشن است. من امیدوارم که شما حق هستید."

"و..." او در لبه سمت خروج. "من فقط می خواستم بگم شب بخیر. من تمرین اوایل که L. A. مدیر."

"اوه بله" من می گویند. "که خیلی سرد است. موفق باشید. که شما لازم نیست به خاطر شما بزرگ است."

"با تشکر" او لبخند می زند که باعث می شود چشم او زیگ زاگ است که باعث می شود من عرق. "من با شما تماس گرفت."

هنگامی که او برگ من تعجب می کنم اگر او مرا دوست دارد تا آنجا که من او را دوست دارم. اگر من تا به حال یک تمرین با L. A. مدیر یا اگر من خواهم بود تا ابد تنه زدن خیس ساندویچ پایین گلو من در میله در نیمه شب.

زن و شوهر دوست داشتنی از اوهایو اقامت برای چند بیش از حد بسیاری و نیاز به کمک گرفتن از پله ها بالا. "در اینجا ما تعداد اگر شما تا به حال باز کردن یک نوار در کلیولند" می خواند توجه داشته باشید آنها را در جدول.

دو برادر از پاریس در جدول 2 سقوط در عشق با خانم ها در جدول 3 و از من بپرسید به شما معرفی آنها. در ساعت من نقل مکان کرد و همه آنها را به چهار بالا.

من برقراری ارتباط با یک زن و شوهر از توکیو از طریق نقشه منهتن گردان محله و جاذبه من فکر می کنم آنها ممکن است مانند را دور از عمرو به یک جدول از مردم محلی و بگویید در جدول 6 بازی حقیقت یا جرات است که در حالی که من نمی توانم آنها را ملاقات بعد در Kokie را شاید بپرسید سروانتس?

"چه می خواهم آن را به امشب؟" ریچی می پرسد بالا بردن "تماشا کردن چراغ" به انفجار کامل.

"من هنوز اینجا" من به او بگویید.

"میخوام f-f-آتش شما فردا" Micky yells از طبقه بالا دهان خود را پر از خاکستری سگ. "این ساندویچ را بمکد!"

"هی شما فکر می کنم من باید به کار نوار شات?" ریچی خم کردن در برابر نوار و طول می کشد یک جرعه شیفت نوشیدنی—Pappy Van Winkle رزرو خانواده 13-سال چاودار. موقعیت خود را در درب است که تنها یکی از منحصر به فرد در طبیعت پس از آن در بالای پله ها و نقش شما می توانید برچسب های در داخل و خارج از حین خدمت.

"لعنتی-بله شما کشتن آن برادر" من به او بگویید. "فقط کار چپ به راست و ارزان به گران تر. و به یاد داشته باشید که یک Pink Lady دریافت نمی کند شربت زنجبیل. من پیچ که یکی دو بار امشب."

"آره. سرد است. صورتی خانمها. با تشکر از مرد است."

"بیا ریچی!" Micky yells پایین. "برویم."

"دیدار ما در روبان آبی هنگامی که شما انجام می شود" ریچی می گوید: gulps پایین بقیه و طول می کشد خاموش.

بقیه نزدیک کردن وظایف پاییز به من سروانتس و Sayruf و ما شروع تبدیل نوار پایین قطعه قطعه است. تمام سفارشی فولاد ضد زنگ توری های در حال Tetrised با هم و حتی اگر دو قطعه یکسان نگاه کنید یکی متناسب در یک نقطه از کمین تخلیه بهتر از دیگری است. بسیاری از توری های بیش از حد بزرگ به جا در شیشه واشر بنابراین ما شلنگ و پاک آنها را با دست. این بخشی از شب را کار چیزی است که من فکر می کنم مردم زمانی که آنها چیزی را "مراقبه است." بدن من که برگزار شده است تنگ در توجه همه شب شل شانه های من سقوط دور از گوش من پای من حرکت با هدف اما کمتر با عجله در حال حاضر. کل پرنیان از اتاق من است و همه ما در یک رقص اما آهسته تر—نه sکم, رقص, اما دیگر در حال حرکت با چنین شدت. بسیاری از مردم نفرت بسته شدن و تمیز کردن اما به نظر من این کامل coda یک زمان به ذهنی سهام از شب به عنوان پاک کردم و لهستانی و جایگزین و دوباره پر کردن.

حمله به چاشنی بن من کمپرسی شب میوه ها و آب میوه چرا که در این مرحله آنها زندگی می کردند از طریق باز کردن هوا در یک اتاق پر از بدن. آن را بسیار ضایعات پس از Sayruf طول می کشد آب پرتقال و گریپ فروت من تسلیم به سروانتس چون من هنوز پسر جدید و به دنبال تقویت روابط من.

هر چاشنی بن دارای یک قطعه مستطیل شکل از سیمی شیشه ای کمرنگ در فولاد ضد زنگ که اسلاید به جلو و عمل به عنوان یک نوع عطسه کردن گارد. مهم تر آن را مانع مهمانان از رسیدن به در و گرفتن قطعه از میوه. پس از یک شب از این شیشه های سرد و لغزنده است. من بهترین من انجام به کرک آن, با استفاده از دستکش بچه به آن را پاک قبل از قرار دادن آن را به آرامی بر روی نوار بالا به خشک.

من بلند کردن بیش از سینک های استیل قابل تنظیم صافی در داخل هر یک اختصاص داده شده کمپرسی نزول آنها بیش از تلنگر به سطل زباله می تواند به دست کشیدن از سرگین مرده مبهم مواد و مزه نی سپس با استفاده از یک حوله کاغذی را انتخاب کنید و آنها را حذف قبل از انتقال آنها به Sayruf برای شستشو. Jiggers قاشق muddlers و کثیف قوطی دریافت بريدن به توده ای از موارد در انتظار چرخش خود را.

سرعت-راه آهن بطری دریافت buffed با یک دستمال سپس من همین کار را با backbar بطری که من هم پیچ و تاب و به طوری که آنها چهره برچسب سمت بیرون. عمل تمیز کردن و پاک کردن و رو به ما ریشه دوانده است در همه ما بنابراین هیچ کدام از این کار من انجام است. آن را عمدتا فقط افزایش سرعت و مطمئن شوید که همه چیز آماده است برای فردا شب که بعد از متصدی بار است که مجموعه ای از دروازه.

دوباره در کف من جمع آوری هر یک از منوها که گذاشته شده, پاک کردن آنها را و محل آنها را در میزبان ایستاده خاموش کردن هر چراغ نفتی کمک ها و نذورات هنوز روشن به آنها از چرم گاومیش تا پارافین تجمع نمی گریس طرف خود و سپس پرتاب تمام نوشیدنی های چپ در جداول بر روی یک سینی.

"متوقف شود. برو نوشیدن آبجو می گوید:" Sayruf با یک پوزخند دندانه دار. این یک نوع راه به من گفتن سربار ظرف خط.

"ببخشید" من زیر لب سخن گفتن و رسیدن به کولر گرفتن دو چک شورشی lagers—یکی برای سروانتس و یکی برای خودم (Sayruf نمی نوشند)—و نشستن در یک غرفه به شروع به شمارش پول است. سروانتس آتش سوزی یک مفصل مصنوعی پاف که قطع سنگین هنوز در barroom هوا. سپس مانند مواد مخدر-شمارش خط مونتاژ ما محل صورتحساب مربوطه شمع رو به بالا و به سمت چپ تعداد از فردا بانک—$400—و پر کردن در نزدیک کردن ورق است که می پرسد برای فروش ناخالص فردی کارکنان ساعت و راهنمایی و همچنین به عنوان پول نقد را رها و سپس لاستیکی-باند همه پول و رها کردن آن را به یک Carpano Antica آب سیب قلع شده است که repurposed به عنوان یک بانک ، من پاپ آن را به گوشه سمت چپ نوار توسط دستگاه اسپرسو در بالاترین قفسه در پشت برخی از نسخه پشتیبان تهیه مشروبات الکلی—نسخه ما از انداختن پول را امن.

"نوبت شما بچه ها" Sayruf به ما می گوید که داشتن به سمت چپ شناور چوبی floorboards با نام مستعار "عرشه جعبه" برای ما به مسافت از پشت بار. ایستاده بر روی عرشه تمام شب به عنوان مخالف به سخت بتن به طور جدی می تواند گسترش یک متصدی بار در زندگی است. آنها همچنین نشستن کمی بالاتر از زمین ما بهتر خط دید ، حرکت نزولی این است که آنها سنگین به عنوان درآورد.

سروانتس و من نکته هر عرشه با هم یک به یک و لاغر آنها را همراه مشتری-نوار سمت دیوار, ترک کف روشن برای باربرها به در آمده و تمیز.... نهایی کار شب.

ما هنوز ایستاده دوم تحت کار روشن چراغ. آن چیزی زیبا در حال حاضر مانند ایستاده روی صحنه پس از یک نمایش با مخاطب از بین رفته اند و شما می توانید ببینید سنبله علامت بر روی زمین و با چسب نگه داشتن همه چیز با هم. دیدن مکان ها در راه آنها به معنای دیده می شود باعث می شود من احساس می کنم مثل من داده شده است کلید به چیزی خاص.

در ساعت 5 صبح ما قفل درب جلو. بعضی از شب ها همه شما می خواهید به پس از انجام کار است خزیدن به تخت. دیگران شما بیش از حد amped برای خواب و می خواهید به رقص و یا معاشرت تا صبح.

Sayruf تصمیم می گیرد به سر خانه و رازک به کابین. سروانتس در پا به برخی از جوجه محل احتمالا کسی او مفتون زودتر از پشت نوار و یا دخترانی که در راس بودند به ویلیامزبرگ. من به تنهایی در سرما وزن که آیا من برای جلسه Micky و ریچی و بقیه از صنعت جغدها در روبان آبی. در سراسر خیابان Daddy-O stragglers در حال گرفتن لگد به محدود کردن و من وسوسه به موسیقی پاپ را به لذت بردن از یک قفل در با خدمه. اما بستر من تماس. بنابراین من نگه دار تا من هود و سر شرق در Carmine مقطع ششم به Minetta لین نسبت به MacDougal که در آن یک خط از drunks در حال ریختن از Mamoun است—بهترین $2 فلافل همیشه در خدمت خارج از گنجه-اندازه ، بوی یک آژیر تماس بگیرید و من به هاپ در پایان خط. خوشبختانه من لازم نیست که به صبر طولانی— تر inebriated کاربران سرگردان—و به زودی به اندازه کافی من گرم و سرخ شده ساندویچ در دست هستم و wending من راه خانه.

"هی مرد شما نیاز به سبز ؟ رو سبز".

من همیشه propositioned برای علف های هرز در پارک میدان واشنگتن. سال دوم دبیرستان بودم که برای همیشه لطفا برای در نظر گرفتن مترو-شمال از Westchester به خرید ماری جوانا برای من و دوستان من و آموخته برخی از بزرگ درس در مورد دیدن کالا قبل از دادن پول نقد است. من پاره کردم دو بار نزدیک به فحش خاموش مواد مخدر قبل از یک زن و شوهر از NYU stoners ترحم در من گرفت و به من یک سکه رایگان کیسه لرزش. و یک سکه کیسه تکان هنگامی که شما انتخاب کردن تمام دانه ها و ساقه می رود راه طولانی در میان بچه های مدرسه بالا.

"چی رو؟" از من بپرسید. "خوب سبز. شما آن را می خواهم." "باید آن را ببینید ،

او می کشد از یک کیسه.

من لرزش سر من و اخم. "من نمی خواهم پونه" من به او بگویید. "Ain't no fuckin' پونه bumbaclot مرد!" او مادرم بودی به باد. آن را خوب است برای دریافت سنگسار, اما من نمی نیاز به آن را به خواب. بین راه رفتن و غذا و سرد من بیش از آماده صلح است. من زمین بر روی من خم شدن در 27 واشنگتن مربع شمالی رسیدن به جیب من برای کلید ها و...که در آن بچه ها من کلید?

من پت خودم پایین فکر من فقط نمی تواند احساس آنها را از طریق بخش عمده ای از لایه ها و سپس به یاد گرفتن آنها از جیب من و قرار دادن آنها در پشت کشوی پول زمانی که من در پشت نوار به طوری که آنها نمی نیش به پای من به من تکیه برابر هست. دست من hovers over my زنگ اما من هفتاد و سه-سال-هم اتاقی قدیمی, اسپرم نوشت که یک کتاب در مورد مایکل راکفلر به طرز مرموزی ناپدید شده در گینه نو و گفته خورده شدن توسط آدمخوارها بعید است که از خواب بیدار به صدای. من نمی خواهم به وحشت زده شدن مرد.

من شروع به احساس بینهایت سرد آن را به عنوان dawns بر من که من حتی نمی تواند به عقب بر گردیم به شعبه کوچک به کلید من چون بار کلید نیز بر روی کلید های زنجیره ای است که در داخل شعبه کوچک و من در مورد به نشستن در خم شدن و خواب راست وجود دارد زمانی که من به یاد داشته باشید که ساشا زندگی در کارکنان اتاق.

من تگرگ کابین و پنج دقیقه بعد am ضربه زدن به آرامی در شاخه کوچک را در سمت فولاد جراحی ،

هیچ چیز.

دست کشیدن کمی سخت تر است. هیچ چیز.

من به نوبه خود به صورت خیابانی با افسرده تحقق من قصد دارم به آن را به املاک و مستغلات در Veselka تا زمانی که اسپرم از خواب بیدار زمانی که—

"اریک?"

من به نوبه خود در اطراف برای دیدن ساشا ترک خوردگی باز کردن درب سمت. "آه ساشا. من امیدوارم که شما خواب بودند. من را فراموش کرده من کلید."

"من فقط ساخت خودم, خوش," او می گوید. "دوست دارید؟"

من دنبال او سپاسگزاری داخل و پایین شگفت زده در چگونه برای گسترده او حرکت می کند با چنین فضل.

تمام چراغ های اتاق خاموش هستند به جز لکه بر روی نوار. ساشا پیاده روی در پشت این سرویس هست. او بازگشت خود را کراوات و دکمه های سست مدتها از بند.

"من فقط ساخت قدیمی-Fashioneds به عنوان ما نمی خواهید به مختل کردن کار خوب که Sayruf برای ما," او توضیح می دهد که او مجموعه خود را از مواد تشکیل دهنده. "شما بچه ها خوش شانس هستند در اینجا. من امیدوارم که او هرگز ما را ترک."

"او بهترین است. به خصوص برای من. من هنوز هم شما می دانید مبارزه با دور و او همیشه پشت من."

"شما وجود دارد," ساشا به من اطمینان می دهد. "زمان طول می کشد اما پس از آن یک شیفت...این همه کلیک."

او را بیرون می کشد دو سنگ, سه قطره یک حبه قند در هر یک می افزاید: سه خط تیره از bitters و نوشابه. او muddles هر یک به رب هرچه در الیاس کریگ بوربن و سپس منازعه دو سنگ از یخ و به آرامی می گذارد یکی در هر رگ.

"ذهن پوست برخی از مرکبات؟"

"البته" من می گویند پیوستن او به پشت نوار.

"مراقب باشید زمانی که شما پوست پرتقال به ترک مقدار زیادی از پوست زیرین" او اخطار می دهد. "باید آن را مانند پوست به کمک یک گروه که در آن شما می توانید تمام فرورفتگی."

"بسیار خوب. شما آن را کردم. درک آن است."

او پس از اتمام نوشیدنی و اسلاید یک راه من است.

"از آنجا که شما یک بازیگر شما احتمالا کتاب چیزی بزرگ را ترک کنید و ما برای تلفن های موبایل به شما نیست ؟" او می پرسد زل زده به فاصله میانه.

"من فکر نمی کنم" من به او بگویید. "من مانند تئاتر است که در نیویورک می دانید؟"

"من پسر عموی در لس آنجلس," او می گوید: مثل او واقعا مرا می شنوید.

"It's always sunny وجود دارد و افراد سالم به نظر می رسد. و با تمام رنگ های شما برای انتخاب ساز و برگ خود را که گم شده است یک خرما."

"من فقط با داشتن کمی سرگرم کننده است."

"اما من پیشنهاد می کنم یک مواد مختلف? چیزی که تنفس ، ساشا طول می کشد یک جرعه از نوشیدنی. سپس او میدارد در پوست پرتقال بازرسی آن است. "شما می توانید تصور کنید که انجام یوگا در L. A.?"

"من هرگز انجام یوگا" من به او بگویید. "اما من نمی خواهم به رانندگی که من می دانم که عجیب و غریب برای نیویورکر می گویند."

"من حتی نمی باید من مجوز" ساشا می گوید و سپس مکث. "چه نوع از ماشین را دوست دارید؟"

"یک تبدیل خوانده شده برای اطمینان حاصل کنید."

"بله" ساشا لبخند و گاهی شیشه ای خود را به معدن. "یک تبدیل خوانده شده. من خرید اضافی مورد سلطنتی تاج بنابراین من نمی درهم و برهمی و مو من."

صاف و پوست کنده

از کتاب صاف و پوست کنده توسط اریک Alperin و دبورا Stoll. کپی رایت © 2020 توسط اریک Alperin و دبورا Stoll. منتشر شده در تاریخ 23 ژوئن 2020 توسط هارپر موج یک اثر از انتشارات هارپر کالینز. تجدید چاپ با اجازه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن