لبنان: ناآرامی ها به عنوان رقیب معترضان سیل بیروت

مبارزه با شکست از رقیب اعتراض جناح پس از شعار ضد حزب الله شعار. تظاهرکنندگان نیز با پرتاب سنگ و شکست مغازه عصب

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

مبارزه با شکست از رقیب اعتراض جناح پس از شعار ضد حزب الله شعار. تظاهرکنندگان نیز با پرتاب سنگ و شکست مغازه عصبانی در لبنان تعمیق اقتصادی.

خشونت هایش در بیروت در روز سه شنبه در این کشور در تظاهرات ضد دولتی در ماه باعث ارتش به دخالت. ارتش پاكستان اخراج در هوا شامل معترضان.

این اولین بار است که ساکنان شده اند که نشان از سال گذشته گرفته اند به خیابان ها پس از coronavirus محدودیت تحمیل شده بود در اواسط ماه مارس.

معترضان پرتاب سنگ در نیروهای امنیتی و شکست مغازه در مرکز شهر بیروت مجلل, خرید, منطقه, موجب, نیروهای امنیتی به, آتش, گاز اشک آور, فیلم از رسانههای لبنان نشان داد.

درگیری نیز شکست بین برخی از معترضان و پیروان ایران-متحد شیعه و جنبش حزب الله. سنگ پرانی بین دو گروه مجبور به دخالت و جداگانه جناح.

با توجه به لبنان National News Agency, دو نفر زخمی شدند, در ارتش مداخله. با توجه به لبنان صلیب سرخ 48 نفر زخمی در خشونت میان معترضان و پیروان ایران-متحد شیعه و جنبش حزب الله.

ادامه مطلب: لبنان FM Hitti: "ما باید برای صرفه جویی در کشور ما'

حامیان جناح سیاسی شیعه گروه جهادی حزب الله است که همچنین نشان داده شده در دولت شعار می دادند: "شیعه شیعه" در تظاهرات.

بسیاری از لبنان و مردم عصبانی هستند در دولت را از دست داده و کشور را از بحران اقتصادی که باعث شده است که ارز خود را به از دست دادن نیمی از ارزش خود را و موجب افزایش بیکاری است. این COVID-19 مستند به تشدید مشکلات برای مردم است.

برخی نیز می خواهند حزب الله را خلع سلاح. حزب الله تنها گروهی به نگهداری سلاح های خود را پس از پایان جنگ داخلی لبنان در سال 1990. این اختلافات عمیق سیاسی در کشور است.

لبنان صلیب سرخ توییتی که 37 نفر زخمی شدند در روز شنبه خشونت با بسیاری از آنها درمان می شود و در صحنه است.

ادامه مطلب: پناهندگان سوری در لبنان بیشتر از ترس گرسنگی از COVID-19

"ما می خواهیم یک زندگی بهتر'

روز شنبه در اعتراض به نام برای با سازمان های مردمی و گروه های جامعه مدنی و همچنین احزاب سیاسی. هجوم سیاسی با هدف و ضد حزب الله شعار باید ناراحت برخی از فعالان و معترضان که می گویند تمرکز باید بر پرداختن اقتصادی کشور گلایه و خواستار انتخابات زود است.

قبل از پلیس برای متفرق کردن مردم جمع شدند در بیروت شهید مربع شعار: "ما می خواهیم یک زندگی بهتر است."

"ما نمی خواهیم یک سیستم فاسد و سیاستمداران به حکومت ما دیگر گفت:" مونا عاشور یک تجمع اعتراضی که با دو فرزند.

تظاهرات ضد دولتی در حکومت قبلی دولت و نخست وزیر حسن Diab — که با حمایت حزب الله — بود که توسط مجلس تصویب شده در فوریه. بسیاری از لبنانی ها می گویند که او موفق به پیدا کردن راه حل برای مشکلات کشور.

ادامه مطلب: لبنان: از پنت هاوس به outhouse

لبنان همچنان یکی از ترین در جهان مرهون کشور — معادل 170 بار آن تولید ناخالص داخلی.

Diab دولت در مذاکرات با صندوق بین المللی پول برای یک برنامه اصلاحات اقتصادی این امید را امن میلیاردها دلار تامین مالی و جرقه بازیابی.

kmm/mm (AFP "رویترز" dpa)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن