LEICA D-LUX 7 سیاه: یک رنگ جدید نسخه با عملکرد بالا و جمع و جور دوربین

Leica Camera AG ارائه رنگ جدید نسخه Leica D-Lux 7 دوربین جمع و جور. جدید Leica D-Lux 7 با احتیاط سیاه و سفید ب

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

Leica Camera AG ارائه رنگ جدید نسخه Leica D-Lux 7 دوربین جمع و جور. جدید Leica D-Lux 7 با احتیاط سیاه و سفید بدن و لنز در دسترس خواهد بود. نگاه کلاسیک از دوربین جمع و جور باعث می شود آن را ایده آل برای هر مناسبت گرفتن لحظات منحصر به فرد در کیفیت تصویر خیره کننده.

در آن مشخصات فنی این Leica D-Lux 7 سیاه مربوط به موجود نقره ای از سری مدل و تحت تاثیر قرار با همان گسترده تجهیزات بسته بندی متنوع توابع و بصری عامل مفهوم است. قدرتمند دوربین های کامپکت مجهز به سریع زوم لنز Leica DC Vario-Summilux 10.9–34 mm f/1.7–2.8 ASPH. (معادل 24-75 میلی متر در 35 میلی متر format) و در ترکیب با چهار سوم سنسور ارائه کیفیت تصویر فوق العاده در تمام مواقع تیراندازی. ویژگی های مانند صفحه نمایش لمسی و یا بلوتوث و یا شارژ از طریق USB آن را بسیار انعطاف پذیر دوربین ارائه می دهد که عکاسی آزادی و قطاری در هر لحظه خاص است.

به سادگی با اتصال به این لایکا FOTOS برنامه D-Lux 7 را می توان کنترل از راه دور از گوشی های هوشمند برای انتقال عکس ها برای سیستم عامل iOS و دستگاه های آندروید. عکاسان سپس می توانید با استفاده از گزینه های متعدد برای به اشتراک گذاری تصاویر خود را به طور مستقیم در رسانه های اجتماعی و یا پس از پردازش آنها را با یک تصویر در حال ویرایش و یا پس از پردازش برنامه.

به عنوان مکمل کامل به نظر می رسد از Leica D-Lux 7 آن کاربران می توانید انتخاب کنید از یک مجموعه به همان اندازه شیک و عملی لوازم جانبی مانند نفیس موارد, با کیفیت بالا حمل تسمه و عملی جنگ دست به یقه.

Leica Camera AG بین المللی عامل بیمه-بخش تولید کننده دوربین و اپتیک محصولات. افسانه ای شهرت لایکا با نام تجاری تاسیس شده است در یک سنت طولانی با کیفیت عالی و آلمانی ساخت آلمان و طراحی صنعتی همراه با یک سنت طولانی مدت از فن آوری های نوآورانه. Leica Camera AG مقر آن در وتسلار در ایالت هسن در آلمان و دوم سایت تولید در ویلا نوا د فامالیساو پرتغال و عمل خود را در سراسر جهان شبکه منطقه ای سازمان های لایکا فروشگاه های خرده فروشی لایکا گالری عکس و لایکا Akademies.

در مورد دوربین لایکا

Leica Camera AG بین المللی عامل بیمه-بخش تولید کننده دوربین و اپتیک محصولات. افسانه ای شهرت لایکا با نام تجاری تاسیس شده است در یک سنت طولانی با کیفیت عالی. در ترکیب با فن آوری های نوین, همه محصولات لایکا تحقق یک هدف مشترک: بهتر تصاویر هر جا که درک و تجسم ماده است. Leica Camera AG مقر آن در وتسلار در ایالت هسن در آلمان و دوم سایت تولید در ویلا نوا د فامالیساو پرتغال و عمل خود را در سراسر جهان شبکه منطقه ای سازمان های لایکا فروشگاه های خرده فروشی لایکا گالری عکس و لایکا Akademies.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن