خیر کامپیوتر دستگاه محل امنیت و مدیریت, مرکز, مرحله شامل آخرین 10th Gen Intel® Core™ vPro® پردازنده

 امروز Lenovo اعلام آخرین ThinkCentre دسکتاپ نمونه کارها شامل ترکیبی از فن آوری های قدرتمند از جمله عملکرد بال

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

 امروز Lenovo اعلام آخرین ThinkCentre دسکتاپ نمونه کارها شامل ترکیبی از فن آوری های قدرتمند از جمله عملکرد بالا 10 Gen Intel® Core™ processors with optional 10 Gen Intel® Core™ vPro® پردازنده های موجود در مدل های انتخاب شده. ارائه کسب و کار انعطاف پذیری کامل برای دسکتاپ خود را نیاز دارد با برج فاکتور فرم کوچک (SFF), All-in-One (AIO) و عوامل شکل به روز شده ThinkCentre M70, M80 و M90 سری طراحی شده برای دیدار با محاسبات پیچیده و تداوم کسب و کار نیاز امروز در جهان در حال تغییر. Lenovo نیز به روز رسانی کوچک در یک راه حل (TIO) با 4th نسل TIO22 و TIO24. این ارائه راه حل های نوآورانه نمایش به علاوه اختیاری کوچک مدل های دسکتاپ همه کاره مدولار all-in-one PC.

Lenovo نیز اعلام کرد که دو تلفن همراه ایستگاه های کاری ThinkPad P14s و P15s. به دنبال فایرفاکس از ThinkPad P43s و P53s این مطلب را در سطح ایستگاه های کاری ارائه یک تعادل بین تحرک و قدرت. طراحی شده برای کار بر روی این جفت فوق العاده تلفن همراه ایستگاه های کاری می تواند اجرای برنامه های کاربردی مانند AutoCAD, Revit, SOLIDWORKS, و بیشتر بدون از دست رفته به ضرب و شتم.

طراحی شده برای بهره وری سنگ جامد قابلیت اطمینان

جدید ThinkCentre دسکتاپ نمونه کارها با تمرکز بر ارائه افزایش بهره وری بهتر اداره و کلاس پیشرو امنیتی است. ریز فاکتور شکل مدل های ارائه فقط یک لیتر رد پا با دیگر مدل های دسکتاپ همه شامل کاهش شاسی اندازه برای محدود کردن فضای میز نفوذ. افزایش عملکرد و مدیریت قابلیت های ارائه شده با 10 Gen Intel® Core™ vPro® processors, در حالی که خیر ThinkShield انطباق ارائه دولت از هنر دیجیتال و راه حل های امنیتی گزینه های.

همه جدید ThinkCentre برج و SFF مدل های مجهز به قوی امنیت فیزیکی پادمان از جمله قفل و قفل کنزینگتون حفاظت هوشمند کابل کلیپ که امنیت محیطی دستگاه های دسکتاپ و شاسی و شاسی قفل الکترونیکی که مجهز به سیستم هیئت مدیره به ماشه یک دریچه که قفل شاسی از داخل در نتیجه جلوگیری از ناخواسته فیزیکی نفوذ.

این که آیا کسب و کار کوچک شما نیاز به یک all-in-one PC برای کار از خانه و یا به عنوان یک براق "مقابل خانه" راه حل و یا شما نیاز به چند عوامل شکل به آدرس الزامات یک چند وجهی جهانی نیروی کار ThinkCentre شده روی دسکتاپ را برای شما. سه ThinkCentre سری M در دسترس هستند با عوامل شکل های مختلف و ویژگی های به طور خاص طراحی شده برای ارائه آنچه شما نیاز دارید هنگامی که شما به آن نیاز دارید:

  • در دسترس در همه عوامل فرم ThinkCentre M70 سری ارائه می دهد ترکیبی از ویژگی های اساسی عملکرد و فن آوری مقرون به صرفه. جدید M70a All-in-One PC ترکیبی از ظرافت یک 21.5 اینچ AIO PC خود را با بسیاری از ویژگی های آن بزرگتر M90a
  • ThinkCentre M80 سری فراهم می کند یک جریان اصلی کامپیوتر راه حل شامل 10 Gen Intel® Core™ vPro® تکنولوژی برای افزایش امنیت و قابلیت اداره.
  • ThinkCentre M90 سری ارائه حق بیمه با قابلیت تا 10 Gen Intel® Core™ vPro® پردازنده i9. مدرن آماده به کار را قادر می سازد دقیق کار با صرفه جویی در برق ویژگی های در حالی که ماندن متصل. M90 برج و SFF شامل گزینه ای برای یک ثانیه درایو حالت جامد برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی و فلکس-IO نمایش گزینه برای اتصال یک مانیتور اضافی از طریق USB نوع-C HDMI یا DisplayPort, VGA.

ThinkCentre-in-One (TIO) را فراهم می کند مدولار PC توانایی هنگامی که در ترکیب با اختیاری ThinkCentre کوچک رومیزی اجازه می دهد مشتریان به آینده اثبات خود PC سیستم. به سادگی رها کردن رومیزی کوچک به این هدف ساخته شده مسکن در پشت TIO نمایش. TIO22 نسل 4 و TIO24 نسل 4 ارائه یک گام هیچ ابزار راه اندازی مجهز به دوربین و میکروفون برای آسان ارتباطات یکپارچه و کوه گزینه برای استقرار انعطاف پذیری.

ساخته شده است قوی و سبز

همه ThinkCentre رومیزی مانند خود ThinkPad عموزاده تحت آزمایش های دقیق از جمله ده Mil-Spec روش های مانند تغییرات دما و رطوبت شوک و لرزش به نام چند. علاوه بر تمام مدل ThinkCentre دیدار با انرژی استار 8.0 مصرف برق مورد نیاز TCO 8.0 صدور گواهینامه برای پایداری, RoHS انطباق برای محدود کردن استفاده از برخی از مواد خطرناک و EPEAT رتبه بندی که آدرس کامل پایدار چرخه عمر محصول.

ThinkPad طراحی شده توسط اینتل vPro® پلت فرم

مناسب برای تلفن همراه بسیار قدرت کاربران ThinkPad P14s و P15s می بالد تا 14 ساعت عمر باتری به طراحان و مهندسین مربیان و دانش آموزان به طور یکسان توانایی خلاق در هر زمان از کار از راه دور برای همکاری در دفتر, در jobsite و یا هنگام بازدید از مشتریان.

این برنامه شامل 10 Gen Intel® Core™ processors از جمله Core i7-10810u با turbo boost سرعت ساعت 4.9 GHz, این اواز یا موسیقی دو نفری است که بشود برای کسانی که در AEC و CAD کاربران به طور یکسان. در ضمن این سیستم به رخ کشیدن گرافیک حرفه ای NVIDIA Quadro فای, 6 تا 2TB ذخیره سازی و اوبونتو و ردهت لینوکس پشتیبانی می کند. 14" P14s و 15" P15s هر دو را به نمایش 4K UHD با Dolby Vision HDR و X-Rite پنتون کارخانه رنگ کالیبراسیون برای صحت رنگ و یک تصویر واضح تر.

همچنین آخرین اضافه شده به ThinkPad نمونه کارها در حال آمدن به زودی: X1 کربن Gen 8 X1, یوگا ژنرال 5 و جدید T سری سری X و سری L ساخته شده اعمال نفوذ هسته اصول طراحی و نوآوری و کیفیت. ارائه گسترده انتخاب مشتری و دقیق نیروی کار تجربه به روز شده ThinkPad نمونه کارها اهرم قابلیت مدیریت و امنیت از ویژگی های اینتل آخرین vPro® پلت فرم برای ارائه مدرن و راه حل آن با ظهور فن آوری امکانات برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های کاربران نهایی است.

 قیمت گذاری و در دسترس2

ThinkCentre M70 سری است که انتظار می رود از ماه ژوئن سال 2020 شروع در $649 برای M70t برج $629 برای M70s SFF و با قیمت 499 دلار برای M70q کوچک

ThinkCentre M70a AIO است که انتظار می رود از ماه ژوئن سال 2020 شروع در $749.

ThinkCentre M80 سری است که انتظار می رود از ماه ژوئن سال 2020 شروع در $759 برای M80t برج $739 برای M80s SFF و $879 برای M80q کوچک.

ThinkCentre M90 سری است که انتظار می رود از ماه ژوئن سال 2020 شروع در $839 برای M90t برج $819 برای M90s SFF و $909 برای M90q کوچک.

ThinkCentre M90a AIO است که انتظار می رود از ماه ژوئن سال 2020 شروع در $1029.

ThinkCentre-in-One 22 Gen 4 (TIO22) است که انتظار می رود در دسترس خواهد بود از سپتامبر سال 2020 نهایی شروع قیمت زودی در دسترس..

ThinkCentre در یک 24 Gen 4 (TIO24) است که انتظار می رود در دسترس خواهد بود از سپتامبر سال 2020 نهایی شروع قیمت زودی در دسترس..

ThinkPad P14s است که انتظار می رود در دسترس خواهد بود از ماه مه سال 2020 شروع در $1599.

ThinkPad P15s است که انتظار می رود در دسترس خواهد بود از ماه مه سال 2020 شروع در $1579.

بازدید http://www.lenovo.com/think/ برای اطلاعات بیشتر.

در مورد Lenovo
خیر (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) است 50 میلیارد دلار فورچون جهانی 500 شرکت است که در استخدام 57,000 کارکنان و در عمل 180 بازارهای سراسر جهان است. با تمرکز بر جسورانه چشم انداز برای ارائه فن آوری دقیق برای همه ما در حال توسعه جهان در حال تغییر فن آوری است که ایجاد یک جامع تر و قابل اعتماد و پایدار دیجیتال جامعه است. با طراحی مهندسی و ساختمان جهان کامل ترین مجموعه از دستگاه های هوشمند و زیرساخت های ما نیز پیشرو هوشمند تحول – برای ایجاد بهتر تجارب و فرصت ها برای میلیون ها نفر از مشتریان در سراسر جهان. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://www.lenovo.com

-------

1 10th Gen Intel® Core vPro® پردازنده های موجود در انتخاب ThinkCentre M80 و M90 رومیزی ThinkPad P14s و P15s تلفن همراه ایستگاه های کاری و ThinkPad T, X و L لپ تاپ های سری.

 2 قیمت شامل مالیات و شامل حمل و نقل و یا گزینه های و موضوع بدون اطلاع قبلی تغییر; شرایط و ضوابط اضافی اعمال می شود. قیمت نمایندگی ممکن است متفاوت باشد. همه ارائه می دهد موضوع را به در دسترس بودن. خیر این حق را برای تغییر ارائه محصول ویژگی ها و مشخصات در هر زمان بدون اطلاع قبلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن