خیر LanSchool همکاران با پوست به گسترش راه حل های ایمنی

LanSchool خیر را راه حل مدیریت کلاس درس به تازگی اعلام کرد که با همکاری پوست فن آوری به منظور افزایش ایمنی موج

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

LanSchool خیر را راه حل مدیریت کلاس درس به تازگی اعلام کرد که با همکاری پوست فن آوری به منظور افزایش ایمنی موجود و آموزش از راه دور ارائه شده به مدارس ایالات متحده. به عنوان پیشگامان و نوآوران از درس نرم افزار مدیریت LanSchool متعهد شده است برای افزایش ایمنی دانش آموز برای بیش از سی سال است. با این همکاری جدید LanSchool بیشتر تقویت تعهد خود را به ایمنی با ارائه دسترسی رایگان به پارس حساب ابزار نظارت از جمله جدید به بازار تصویر ابزار حذف به ارزش $2/دانش آموز.

علاوه بر همکاری خود را با پوست LanSchool اهدای افتخاری مجوز از LanSchool هوا, آن, ابر میزبانی محصول به مدارس در شمال امریکا است. به تاریخ LanSchool اهدا کرده است بیش از 1 میلیون دلار در مجوز به حمایت از آموزش و پرورش جامعه بی سابقه ای در طول این زمان.

LanSchool محصول سبب مربیان آنها به عنوان راهنمای آموزش در کلاس درس و تنظیمات از راه دور. راه حل های موجود شامل ویژگی های ایمنی مانند وب محدود کردن کلمه کلیدی نظارت و وب و برنامه گزارش. این همکاری جدید با پوست برای مدارس گسترش حمایت با هشدار مدیران به فعالیت های که ممکن است نشان می دهد مسائلی مانند افسردگی, مزاحمت سایبری, خودآزاری جنسی و محتوا در حساب.

"در LanSchool ما ایجاد فن آوری دقیق برای مربیان و بر این باورند آنلاین ایمنی باید اولویت می گوید:" Coby Gurr, مدیر کل خیر نرم افزار. "در این آب و هوای دانش آموزان در حال گذراندن زمان بیشتر از همیشه آنلاین و ما متعهد به نگه داشتن آنها را به عنوان امن به عنوان ما می توانیم. به همین دلیل ما همکاری با پوست دیگر صنعت پیشرو راه حل بیشتر گسترش ایمنی ما ارائه و ارائه خود را زمین شکستن تصویر حذف ویژگی بدون هیچ هزینه به مشتریان ما است."

مدارس که ثبت نام برای پوست درخت به عنوان بخشی از خود را LanSchool رابطه دسترسی به این پیشنهاد رایگان. تصویر حذف شده است یک ابزار قدرتمند است که کمک می کند تا جلوگیری از صریح تصاویر از کودکان زیر سن قانونی برای همیشه از ورود به فضای دیجیتال است.

پوست کمک می کند تا محافظت از بیش از 5 میلیون کودک در سراسر ایالات متحده در سال 2019 پوست تشخیص داده 7.3 M+ نمونه هایی از مزاحمت سایبری 540,000+ موارد خودآزاری و/یا افکار خودکشی 450 کودک در گفتگو با شکارچیان جنسی و به تاریخ کمک کرده است جلوگیری از 16 بالقوه مدرسه تیراندازی. این همکاری را تحویل پژوهش-حمایت راه حل برای کمک به حفاظت از دانش آموزان با نظارت بر زبان احساسات از جمله زبان عامیانه emojis و تصاویر استفاده شده در گوگل مجموعه یا Office365 حساب. علاوه بر این پوست را بیمه OnCall خدمات فراهم می کند 24/7 اطلاعیه هشدار از طریق تلفن, ایمیل و پیام متنی بنابراین مدارس باید بیشتر دسترسی فوری به هشدار شدید.

"ما مفتخر به همکاری با LanSchool برای کمک به ایجاد یک امن تر فضای دیجیتال برای بچه ها هر دو در مدارس و در خانه می گوید:" پوست موسس و مدیر عامل شرکت, برایان Bason.

به تازگی نام برنده جایزه فن آوری توسط EdTech هضم LanSchool بخشی از خیر در سراسر جهان آموزش راه حل شامل طیف گسترده ای از محصولات و خدمات برای حمایت از تحول دیجیتال در کلاس درس. همراه با خیر پیشرو در ارائه دهنده آموزشی تکنولوژی LanSchool متعهد به حداکثر رساندن فرصت های یادگیری از طریق نوآوری های دیجیتال در حالی که مدیریت هزینه و بهره وری و امنیت است.

"ماموریت ما این است که به ارائه فن آوری دقیق برای همه از جمله دستگاه هایی که ارائه امنیتی اضافه شده و نرم افزار است که کمک می کند تا بهبود موفقیت دانش آموز می گوید:" غنی Henderson خیر مدیر آموزش جهانی راه حل. "پوست فناوری درست است تکمیل به ما درس مدیریت ابزار افزایش LanSchool ایمنی ارائه شده است. مشترک ما تعهد به ایمنی همچنان برای تبدیل edtech و نقش مهمی در بهتر حفاظت از دانش آموزان است."

در مورد LanSchool

LanSchool یک راه حل مدیریت کلاس درس است که سبب مربیان برای هدایت آموزش و ترویج همکاری و به حداکثر رساندن یادگیری زمان. با حدود 12 میلیون کاربران جهانی از راه حل های سازگار با ویندوز و دستگاه Chromebook و می تواند ابر و یا به صورت محلی به میزبانی. برای اطلاعات بیشتر lanschool.com.

در مورد Lenovo

خیر است ما 50 میلیارد دلار فورچون جهانی 500 شرکت با 57,000 کارکنان و عامل در 180 بازارهای سراسر جهان است. با تمرکز بر جسورانه چشم انداز برای ارائه فن آوری دقیق برای همه ما در حال توسعه جهان در حال تغییر فن آوری است که ایجاد یک جامع تر و قابل اعتماد و پایدار دیجیتال جامعه است. با طراحی مهندسی و ساختمان جهان کامل ترین مجموعه از دستگاه های هوشمند و زیرساخت های ما نیز پیشرو هوشمند تحول – برای ایجاد بهتر تجارب و فرصت ها برای میلیون ها نفر از مشتریان در سراسر جهان. برای اطلاعات بیشتر https://www.lenovo.com

در مورد پوست

پوست دیجیتال ایمنی راه حل است که نظارت بر فعالیت های آنلاین مدیریت زمان روی صفحه نمایش و می فرستد هشدار به نگهبان هنگامی که آن را تشخیص مسائل بالقوه. بیش از 2100 مناطق در سراسر کشور با استفاده از پوست درخت را رایگان نظارت است. پوست با بهره گیری از یادگیری ماشین به خفا شناسایی تهدیدات ارسال دقیق تر هشدار و قدرت بیشتری را در مربیان' دست به نشانی دیجیتال خطرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن