لئوناردو دی کاپریو بزرگ انگشت وسط به کنفدراسیون

Gبیهوده گویییک تاریخچه کانال شبکه تلویزیونی پخش بیش از سه شب آغاز و در روز یادبود (25 مه) است آشکار و به موقع—

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

Gبیهوده گویییک تاریخچه کانال شبکه تلویزیونی پخش بیش از سه شب آغاز و در روز یادبود (25 مه) است آشکار و به موقع—احیای پروژه. خود را شهرت داشتن پژمرده در طول قرن گذشته به دلیل در اینجا به عنوان بسیاری از ادعا جنوبی "باعث از دست داده" بازنویسی تاریخ جنگ همواره عنوان دستاوردهای خود را Ulysses S. Grant ترمیم این آموزنده و سرگرم کننده تلویزیون مستند به فعل مدرن آمریکا قهرمان. بر اساس Ron News تحسین منتقدان 2017, بیوگرافی از همان نام آن را تکان دهنده ادای احترام به فردی که تجسم امریکا در بهترین آرمان: کار سخت و عزم و شجاعت و عزم و اعتقاد به دموکراسی و برابری برای همه بدون توجه به رنگ پوست خود را.

اجرایی تولید شده توسط لئوناردو دی کاپریو و شامل مشارکت متعدد از مورخان و نویسندگان و خدمتگزاران از جمله News Ta-Nehisi Coates و جنرال دیوید پترائوس اعطای غیر داستانی, داستان در مورد در هم تنیده خود تعریف یک انسان و یک ملت است. متولد در تاریخ 27 آوریل سال 1822 اعطای رشد کردن طبقه کارگر از یک اوهایو تنر و تاجر و یافت اولین تماس به انجام horseman. بی طرفانه و در مصرف بیش از کسب و کار خانواده و داشتن دست آورد لقب "بی فایده گرانت" به عنوان یک بچه او فرستاده شده بود—بدون اینکه از او خواسته به وست پوینت که در آن تایپی عطا او را با وسط اولیه "S" (به جای "ثانیه" برای مشعر) در نتیجه در بیشتر میهنی "ما عطا" moniker. پیکر بندی دوباره از اعطای نام ادامه خواهد داد هنگامی که او پیوست و رئیس جمهور آبراهام لینکلن جنگ داخلی ارتش حرف اول خود را در نهایت به ایستادن برای "تسلیم بی قید و شرط" گرانت با توجه به عادت خود و تامین قطعی پیروزی بر دشمنان او.

تکامل از کمک مالی را رسیدگی می رود دست در دست با سمت بالا مسیر زندگی خود را. پست-مدرسه نظامی فارغ التحصیلی و اعطای وارد پیاده نظام و به زودی سقوط در عشق با ازدواج جولیا دندانه دختر یک خانواده است که متعلق به بردگان—یک وضعیت که ناشی از برخی از اصطکاک برای گرانت و خود را طرفدار الغای برده داری قبیله. پیروزی در این جنگ آمریکا ثابت کرد که او preternaturally تحت فشار سرد اما در سال های بلافاصله پس از آن جنگ اعطای ترک خدمت و کاهش یافت و در زمان های سخت به نقطه مختلف شغل های عجیب و غریب فقط به مطمئن شوید که خانواده اش نمی گرسنگی مردن. حتی در خود بیشتر بی بضاعت او hewed به اعتقادات خود آزاد خود را تنها برده, ویلیام جونز—به او داده شده توسط پدر در قانون.

جنگ داخلی تغییر گرانت و اقبال برای همیشه و پس از برقراری مرد backstory این سری ریشه های خود را در فرمانده برخاستن صف از طریق یک سری از موثر و شجاعانه مبارزات است که خود را تایید کرد تحمیل فطرت هوش استراتژیک و بی دلیل. در جبهه مقابل هم ارتش به رهبری خود در وست پوینت همکلاسی Robert E. Lee Grant به نمایش گذاشته canny تاکتیکی فراست و به همان اندازه توانمند سرسختی مصرف بسیار زیاد می گیرید gambits (مانند در ویکسبرگ مورد ستایش قرار داد به عنوان "شاهکار" که در آن او کنترل ضبط از رودخانه می سی سی پی) و اغلب به دنبال دشمنان را به خاک دشمن به منظور رسیدن قاطع برنده است. اعطای شروع به توسعه را به یک افسانه در ضخامت از جنگ و آن وجود دارد که اعطای صرف اکثریت از آن زمان بازگویی در جامع جزئیات بسیاری از درگیری مشخص شده است که خود را در جنگ داخلی تصدی و معروف شجاعانه و هوشمندانه مانور که به او اجازه داد تا در نهایت امن پیروزی برای اتحادیه.

آمیختن صحبت سر مصاحبه و روایت گزیده ای از آن موضوع خاطرات با فراوان چشمگیر restagings از وقایع کلیدی در زندگی خود گرانت's رسمی رویکرد طول می کشد برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به خصوص در ابتدا. خوشبختانه آن را حل و فصل را به یک ریتم با آن صحنه توالی ارائه شتاب و وزن به مصاحبه شوندگان' تفسیر آموزنده در مورد گرانت سوء استفاده و طرز فکر. از فاجعه بار پیروزی در شیلوه به نجات قهرمانانه در Chattanooga به درگیری خونین در بیابان از ویرجینیا گرانت's تفریح نیست همیشه به عنوان بزرگ به عنوان یکی ممکن است مانند توسل به soundbite-y گفت و گو و سرحال-اسطوره ای نما. در عین حال آنها محکم و منسجم مکمل به نمایش علمی سخنرانان و آنها افزوده قابل ملاحظه ای با گرافیکی بسیار عالی نقشه ها و نمودارها که غیر روحانی کردن جزئیات اعطای درخشان عملیات.

پس از جنگ داخلی خدمات (و خود را رئیس جمهور محبوب لینکلن را ترور), Grant انتخاب شد امریکا 18 commander-in-chief و در حالی که در دفتر او مشهور برای رهبری بازسازی ایجاد وزارت دادگستری و با استفاده از این بازوی دولت به جنگ و تعقیب Ku Klux Klan. هر چند slandered در طول زندگی اش به عنوان یک مست یک قصاب و فاسد می شود دیکتاتور (آخرین لکه دار حسن نیت ارائه میدهد از یک دولت گل نشسته رسوایی), Grant باعث می شود این مورد قانع کننده بود که او اولین و مهمترین اصیل و وطن پرست. یک مدافع سرسخت اتحادیه معتقد بود كه از ضرورت آزادی برای آمریکایی های آفریقایی تبار بردگان و بد از کنفدراسیون که اعضای آن او اغلب به عنوان "شورشیان" و "خائن" به گراند دموکراتیک آزمایش ایالات متحده است.

"...او متقاعد شده بود از ضرورت آزادی برای آمریکایی های آفریقایی تبار بردگان و بد از کنفدراسیون که اعضای آن او اغلب به عنوان "شورشیان" و "خائن" به گراند دموکراتیک آزمایش ایالات متحده است."

در این راستا اعطای فعال است تلاش برای بازسازی تاریخی ثبت positing مؤتلفه دشمن Robert E. Lee به عنوان نمادی از تحمل اشرافی, treasonous گارد قدیمی و گرانت به عنوان نماد باز, فقط, متحد, مدرن آمریکا است. گرانت انزجار از کنفدراسیون و rancidness آن ایستاده است بر روی صفحه نمایش کامل در سراسر این سری که تیز معتقد است که—خوب ol' پسر رویزیونیسم سر در گم می شود—آن را برده داری بود و نه به سادگی بیشتر euphemistic "آمده است "حقوق" که سوار جنوب به جدایی و اسلحه را در برابر اتحادیه. در همان زمان گرانت شفقت و levelheadedness همچنان جلو و مرکز کاملی با شرایط ملایم از تسلیم او در نهایت ارائه شده به شکست لی که به او کمک کرد تا امن پشتیبانی در سراسر جنوب در سال های پس از پایان جنگ.

گرانت's طولانی مدت تمرکز بر سپهبد معروف ترین در زمان جنگ تصمیم گیری به این معنی است که این سری است که به طور مستقیم با هدف کسانی که با علاقه در عمق تاریخ نظامی. با اینحال زمینه آن را فراهم می کند در مورد اعطای زندگی, هر دو به عنوان یک مرد جوان و به عنوان هشت سال ساکن بیضی دفتر عمیق تر آن بحث در مورد کشتی تایتانیک طبیعت از دستاوردها و عظمت شخصیت او—که هر دو او را بدون توجه به دیدگاه یکی از واقعی ضروری بنیانگذاران آمریکا جمهوری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن