درس آموخته شده: دید منجر به پایدار منابع

همه علامت های تجاری ما – از ما صابون و شامپو به ما بستنی و محصولات زیبایی – تکیه بر صدها نفر از مواد اولیه مخت

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

همه علامت های تجاری ما – از ما صابون و شامپو به ما بستنی و محصولات زیبایی – تکیه بر صدها نفر از مواد اولیه مختلف هر روز. صاف در حال اجرا کسب و کار ما بستگی دارد و ما قادر بودن به منبع این مواد در بازار که در آن ما نیاز به آنها را در زمان هنگامی که ما به آنها نیاز دارید و در حجم های ما به آنها نیاز دارید.

ما تا به حال متوجه این اعتماد است. ما نیز آگاه است که این سیاره را به منابع محدود. در Unilever, حفظ ظرفیت احیا کننده از سیاره مشترک ما این است که فراگیر و دیرپا اولویت است.

100% پایدار: یک فرآیندی هدف

این است که چرا در سال 2010 ما در مجموعه خودمان هدف از منابع 100% از ما مواد خام کشاورزی پایدار. همه ما Unilever زندگی پایدار طرح (USLP) اهداف این بود که شاید بلند پروازانه ترین. ما در حال حاضر در 62% – است که ما هدف اما تا حد قابل توجهی از 14 درصد از یک دهه پیش.

آن همیشه ممکن است رفتن به آمار 100%? شاید نشان دهنده جاناتان Porritt پیشرو پایداری کارشناس و مشاور ویژه در USLP. "اما که نمی مختل جاه طلبی سطح," او می گوید. "آن را نمی توان مردم را; به جای آن ساخته شده آنها را به فکر می کنم چگونه این را به سطح بعدی؟"

ارائه در این سطح بعدی چیزی است که ما باقی می ماند بسیار متعهد به. اما ما با موانع متعدد. مهمترین و اساسی از این مربوط به محض انواع مواد اولیه است که ما منبع. نگاهی نشاسته به عنوان مثال که ما با استفاده از حق در سراسر نام تجاری ما نمونه کارها. فقط یک ظرف از این چند منظوره افزودنی به راحتی می تواند حاوی 50 کارخانه های مختلف تشکیل دهنده.

لجستیکی ورزش از ردیابی هر یک از این مواد به خود اصلی مزرعه, میدان یا کشت و زرع بسیار "پیچیده و طولانی", توضیح می دهد Petronella Meekers, Unilever جهانی رئیس پایدار منابع.

چالش های دوقلو از پیچیدگی و حجم

ردیابی محصولات بازگشت به منشاء خود را ضروری است برای ارائه تضمین پایداری است که ما می خواهیم و این که مصرف کنندگان به طور فزاینده درخواست.

پس چرا دقیقا این است که دستیابی به چنین قابلیت ردیابی بسیار پیچیده و پر هزینه? پاسخ این است که با ماهیت مدرن زنجیره تامین است که به عنوان خوبی به عنوان بسیار کارآمد و بسیار جهانی در دسترس و چند لایه در محدوده.

به طور معمول ما در حال خرید از تامین کنندگان بزرگ که اغلب منبع کوچکتر از تامین کنندگان و غیره در پایین زنجیره ای. به عنوان یک نتیجه از آن است که اغلب ممکن است برای به دست آوردن دید کامل از کل زنجیره. این مشکل این است که اغلب حاد برای آن دسته از مواد اولیه که تحت نوعی از پردازش قبل از ورود در کارخانه های ما – با نشاسته, یک بار دیگر, یک سمبل مورد در نقطه است.

مربوط چالش است که ما در ارتباط با ماهیت مدرن عرضه زنجیره ای مربوط به دوره. خرید بسیار یک بازی اعداد است. بیشتر حجم بیشتر خود را اهرم. هر کسی که به خرید چند بسته محصول در یک سوپر مارکت می دانید قیمت مزایای این می تواند به ارمغان بیاورد. آن است که هیچ تفاوتی برای ما هنگامی که ما خرید مواد اولیه.

مقدار مواد خام ما خرید بطور قابل توجهی متفاوت است. بزرگ یا کوچک این حجم نسبتا ناچیز در زمینه بازار جهانی است. بنابراین حتی با فرض ما می تواند نقشه از کل زنجیره تامین به صورت زمینی هندی می گویند ما توانایی نفوذ چگونه yams در حال تولید محدود خواهد بود. ما قدرت خرید نسبتا صحبت کردن فقط به اندازه کافی بزرگ نیست.

با وجود این موانع ما حل و فصل به درایو پایداری از طریق زنجیره تامین ما است نه تضعیف بیش از دهه گذشته است. ما باید تجربه با استراتژی های مختلف و آزمایش روش های مختلف. آن شده است یک سفر از فراز و نشیب اما ما آموخته اند بسیاری از درس های ارزشمند در طول راه.

کلید دسته بندی ها: باریک تمرکز برای گسترده تر تاثیر

مهم ترین این است که به تمرکز تلاش های ما که در آن ما می تواند بیشترین تاثیر را داشته است. "ما 100% جاه طلبی هنوز باقی مانده است و غالب ما تمرکز بر آن دسته از مواد که در آن ما "خط دید به مزرعه' به عنوان ما آن تماس بگیرید و بزرگترین قدرت خرید. این جایی است که ما احساس می کنیم می تواند بیشترین تاثیر تولید کنندگان به اتخاذ شیوه های پایدار می گوید:" Petronella.

این تصمیم منجر شده بود ما را به یک لیست از 12 عنصر کلیدی دسته به تمرکز بر روی شامل همه کالاها مانند شکر و روغن پالم و سویا و کاکائو کاغذ و مقوا و چای. در مجموع این شامل حدود دو سوم از کل حجم مواد خام کشاورزی, 88 درصد از آنها پایدار منابع.

به افزایش است که نفوذ ما را به ادامه کار با کشاورزان و تامین کنندگان و دولت ها و جامعه مدنی برای ترویج کشاورزی پایدار و جنگلداری سیستم های فراتر از مرزهای کسب و کار خود نیاز دارد. اتحاد جهانی مانند کالاهای مصرفی فروم و کشاورزی پایدار طرح پلت فرم ارائه عالی سیستم عامل برای انجام این کار است.

همکاری با همفکر خریداران به خصوص مهم است. را شکر. در سال 2012 ما ساخته شده و ما برای اولین بار خرید از Bonsucro که نشان دهنده پایدار گواهی تولید قند. امروز به لطف جمعی تقاضا از صدها نفر از دیگر خریداران Bonsucro گواهینامه تمبر را پوشش می دهد یک چهارم از تمام زمین کاشته شده با شکر نیشکر.

این رویکرد مشترک را به طور فزاینده ای ما نیاز به کار جدید و حتی راه تعجب آور. پروژه ما با کشاورزان در خشکسالی-آمار ایالت آیووا ارائه می دهد یک طعم و مزه از آنچه آمده است. از طریق این ابتکار ما در حال تشویق شرکت کشاورزان به کشت محصولات پوشش مانند علف چاودار یا جو. برای خود اصلی محصولات این کشاورزان تمایل به چرخش بین ذرت که پپسی خرید و سویا که ما خرید. بنابراین آن را حس می کند برای اجرای این پروژه با شرکت پپسی است که دقیقا آنچه که ما انجام می دهند.

رادیکال شفافیت: دستیابی همه جانبه تضمین

یکی دیگر از منطقه که در آن ما کار خود ادامه خواهد داد این است که ترویج زنجیره ای-از-بازداشت شفافیت در ما مهم زنجیره تامین.

ما در حال ساخت پیشرفت مداوم در اینجا به عنوان تلاش های ما در روغن پالم بخش نشان می دهد. در سال 2014 ما شروع به پرسیدن ما تولید کنندگان روغن نخل به ارائه مختصات GPS برای میلز که آنها از منبع. این به ما دید در بیش از 1800 میلز – حدود دو سوم از تعداد کل میلز در آن زمان است.

سراسر همه ما دسته کلید مناطق ما همچنان به فشار برای بیشتر تولید کنندگان برای دستیابی به صدور گواهینامه پایدار و رانندگی اثرات. به همان اندازه ما همچنین می خواهم برای پیدا کردن راه های مبتکرانه برای انجام افزایش زنجیره تامین شفافیت به خصوص برای پیچیده ترین مواد اولیه. ما را شروع کرده اند با انتشارات ما لیست تامین کنندگان برای چای و روغن سویا و کاغذ و مقوا.

ما آمده اند راه طولانی اما بسیار بیشتر هنوز هم باقی مانده است که باید انجام شود می گوید: Petronella. "ما می خواهیم بیشتر اطمینان داد که اثرات ما مایل به دیدن که هیچ زدایی شیوه های احیا کننده و بهبود بازده برای خرده پا هستند به جلو رانده می شود."

درسهایی برای آینده
  1. ادامه همکاری با کشاورزان و تامین کنندگان و دولت ها و جامعه مدنی برای ترویج کشاورزی پایدار و جنگلداری سیستم.
  2. پیدا کردن راه های خلاقانه برای تغییر درایو نه تنها در درون مرزهای خود ما نیازهای کسب و کار بلکه در سطح کل زنجیره تامین – عنصر توسط عنصر.
  3. تقویت کسب و کار مورد برای کشاورزی پایدار با رانندگی کردن هزینه ردیابی و تضمین و رانندگی تا تقاضا برای تولید پایدار مواد.


tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن