اجازه دهید Stanley Tucci را قرنطینه دستور تسکین و الهام بخش شما

اگر شما به دنبال چیزی برای پاک کردن رابرت پتینسون را ویروسی ماکارونی پلیدی را از حافظه خود را, Stanley Tucci ا

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

اگر شما به دنبال چیزی برای پاک کردن رابرت پتینسون را ویروسی ماکارونی پلیدی را از حافظه خود را, Stanley Tucci ارائه قوی ترین پادزهر. در یک دفتر خاطرات برای اقیانوس اطلس معشوق بازیگر مستند یک روز در زندگی به عنوان او در حال حاضر آن را می داند—قرنطینه با همسرش دو فرزند کوچک و چهار نفره کودکان یکی از آنها این است که از خود بچه ها. ماه گذشته توچی به ما نشان داد که چگونه برای ایجاد کامل negroni—و در حال حاضر او را شکسته چگونه می بره پاستا و مرغ سهام.

لذت آیات در توچی خاطرات اجرای فراتر از فقط مواد غذایی ، برای مثال: آیا این تعجب هر کسی که او را شسته و رفته عجایب? "روز دیگر آن را به من رخ داده است که من ممکن است قادر به بند یک خلاء به پشت من مثل یک برگ دمنده به طوری که آن می تواند با من در همه زمان" او می نویسد. همچنین, آن را سخت به فکر می کنم از یک تصویر بسیار شیرین تر از کون بازی کردن "به معنی پادشاه" با tots—"که در آن من را تحت تاثیر قرار بسیار شیک لهجه انگلیسی و آنها به من می آیند به پرداخت مالیات خود را' و سپس 'سرقت' آنها را زمانی که من " نگاهی به چرت زدن.'" ("من دوست دارم این بازی چون من را وادار به نشستن بر تاج و تخت,' یک Eero Saarinen رحم صندلی راحت ترین صندلی دستگاه طراحی شده تا کنون" بازیگر اعتراف می کند.)

اما, شما می دانید, دستور العمل های بسیار بزرگ به عنوان به خوبی! توچی یکی از هالیوود شناخته شده ترین foodies—و نه فقط به دلیل دخالت خود را در nosh محور فیلم هایی مانند شب بزرگ و جولی و جولیا. او نویسنده خود کتاب آشپزی, از کون, جدول, در سال 2012—و در حال حاضر اهدا درصد از سود به بانک مواد غذایی برای شهر نیویورک است. به دستور او میسازد در اقیانوس اطلس هستند هر دو ساده و واضح نوشته شده و با یک بازی گاه به گاه تن است که شامل پیشنهاد "glug" از روغن زیتون. خود را ریز ریز کردن بره, دستور العمل, به عنوان مثال, تماس, تنها شش مواد لازم: گوشت سه حبه سیر به سادگی نصف "کمی" از تازه رزماری و آویشن یک شراب سفید و روغن زیتون.

توچی را پاستای آلا نرما دستور به همان اندازه ساده به عنوان سهام دستور العمل. اگر شما به دنبال برای برخی از آشپزی الهام اما نمی خواهم به خرید از فروشگاه های مواد غذایی را انتخاب ادویه جات ترشی جات و accoutrement, دستور العمل های خوبی به ارزش یک شات. که گفت: یک کلمه از هشدار: اگر شما quarantining با بسیاری از مردم و دریافت رو در این دستور العمل صورتحساب مواد غذایی خود را ممکن است مارپیچی خارج از کنترل است. به عنوان توچی خودش جوک "من تو را دیدم یک همسایه hungrily eyeing گربه ما دیروز و آن را به من رخ داده است که احتمالا تا به حال خورده شدن گوشت در یک هفته چون من پر بود بلعیدم همه, گاییدن, گوشت گاو, گوسفند, گوساله, مرغ, دم گاو و گوشت خوک و خرگوش و بازی در جنوب غربی لندن است." اما چه راهی برای رفتن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن