لکسوس ایجاد: آشپزی دیدگاه

امروز لکسوس بین المللی راه اندازی آشپزی دیدگاه خود را برای اولین بار جهانی دیجیتال کتاب آشپزی. در آن برای اول

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

امروز لکسوس بین المللی راه اندازی آشپزی دیدگاه خود را برای اولین بار جهانی دیجیتال کتاب آشپزی. در آن برای اولین بار از دو اقساط کتاب آشپزی ارائه می دهد بینش به نام تجاری آشپزی شرکا که سهم فریبنده منو از دستور العمل های قوی با طعم های عجیب و غریب شرقی و استرالیا مناطق. هر دستور غذا شده است در روزهای گذشته لکسوس حوادث.

به منظور تحقق بخشیدن به این کتاب آشپزی, Lexus داوطلب خدمت سربازی تخصص نویسنده و سردبیر جاشوا دیوید استین جیمز ریش جایزه نامزد نویسنده که کار کرده به نظر می رسد در آمریکا بهترین مواد غذایی نوشتن سابق و منتقد رستوران برای ایجاد صدا و نیویورک آبزرور.

ایجاد مواد غذایی و بالا بردن که به آشپزی هنر است و اساسا انسان و در آن دقیق اعدام شامل یک تکامل سطح از هنر و صنعت است. این متفکر جزئیات و ساخت های اساسی فرهنگی در ستون حمایت از لکسوس برند. آیا یک تازه کار و یا کارشناس در نقش آشپزی, معمار, اولین مجموعه از هشت دستور العمل های لذیذ چیده شده به عنوان یک منو برای یک وعده غذایی چند دوره است که شامل طیف وسیعی از سطح دشواری و می توان به تسلط در راحتی از خانه.

"آشپزی دیدگاه را قادر می سازد با نام تجاری برای ارتباط با مخاطبان خود در یک موضوع است که از منافع شخصی برای آنها در حالی که به رسمیت شناختن برخی از جهان با استعداد ترین صنعتگران در آشپزی فضا. ما امیدواریم که مخاطبان ما را در آغوش این فرصت را به کشف خود اپیکوری artisanship گفت:" برایان Bolain مدیر کل لکسوس بین المللی است.

جشن برای حمایت از دستور العمل استفاده از مزرعه, تازه, محلی و مسئولانه منابع مواد و که آشپزی روش این است که با الهام از فرهنگ های گوناگون طعم و تکنیک های از سراسر جهان, آشپز Nyesha J. Arrington منجر به آشپزی را پیش گفتار با یادآوری ما را از عمیق تر arc آشپزی تم های جشن های شگفت انگیز غذا. این عبارت خلاصه تعجب لذت و نهایی ارزش پشت آشپزی لحظه فوتی و فوری ما را به تامل در این رابطه منحصر به فرد قطعات و شادی است که توجه خود را به جزئیات ارائه می کنند. آوردن این سطح از شادی ریشه در پیش بینی از یک نیاز و مهمان نوازی اخلاق لکسوس با نام تجاری و همچنین به عنوان omotenashi.

اولین دستور العمل ایجاد شده توسط یکی از استرالیا تاثیر گذار ترین سرآشپزها نیل پری است Prosciutto و Gribiche. این ساده و در عین حال رضایت بخش مات و متحیر کردن bouche بود در خدمت خیره کننده برجسته توسط لکسوس در طول سال 2019 لکسوس جام ملبورن جشن.

این مرغ کوفته کار افتاده d'oeuvres را تحت تاثیر قرار سنتی ژاپنی تکنیک های مدرن زیبایی از ملبورن و تحمل صفر برای زباله سیاست شتابزده در يطا و Sharlyn کوبایاشی را مدرن غذاهای ژاپنی در رستوران Eazy Peazy, nestled in Melbourne. سرآشپزها بازآفرینی این ظرف را تشویق به آن را در خدمت به سیخ یک izakaya (میان وعده ژاپنی) اصلی به نام tsukune.

سومین دستور از پایین زیر و آخرین در منو است Gin, نارنجی, Parfait, طراوت یک دسر مناسب برای روزهای گرم تابستان دستکاری شده توسط سرآشپزها مت استون و جو برت Co-سرآشپز اجرایی را در Oakridge رستوران واقع در ویکتوریا قدیمی ترین شراب منطقه Yarra دره.

برای منو سوپ انتخاب کتاب آشپزی در سفر شمال به سنگاپور که در آن یک جوان و با استعداد آشپز چارلز قهوهای مایل به زرد چالش های آشپز با عطری Tomyum مرغ Consommé. این consommé شد خدمت به مهمانان که با حضور لکسوس LS 30امین سالگرد رویداد.

سفر به جنوب, منو بازديد تایوان برای آن ظرف ماهی. آشپز یانگ Po-Wei چالش های آشپز با 48 ساعت درمان Mahi-Mahi دستور است که نیاز به زمان و صبر و دقت است. وقتی کامل ظرف را تبدیل به یک اثر هنری جذاب برای هر دو چشم و جوانه های چشایی.

برای اولین بار از دو غذاهای اصلی در منوی ایجاد شده توسط نیوزیلند آشپز Sachie Nomura. متولد شده در استان آیچی ژاپن است اما بر اساس در نیوزیلند برای بیست سال گذشته آشپز Nomura هر دو آشپزی مربی و یک سفیر برای washoku (سنتی غذاهای ژاپنی). او غذای اصلی گوشت گاو Nigiriارائه می دهد یک "دیدار شرق و غرب" پیچ و تاب و با استفاده از آنرا کباب میکنیم گوشت گاو به جای سنتی درجه بالا ماهی خام. ظرف همراه با مارچوبه با کنجد سیاه و سفید دستور غذا.

نهایی اصلی دوره های ارائه شده در منوی سفر به ژاپن, خانه های لوکس با نام تجاری شیوه زندگی. در یک تلاش گروهی آشپز تاکشی فوکویاما و آشپز Gaggan آناند reimagine Keema کاری و ارائه تفسیر خود را به ظرف نشات گرفته از هند است. این غذا نفیس بود لذت بردم در منطقه محلی برنامه آشپزی ناهار خوری با لکسوس که در آن مهمانان تجربه ناهار خوری در محل نامعلومی است که نازل شده است به محض ورود. شرکت کنندگان در حال غوطه ور در یک لوکس, آشپزی, سفر, کشف, محلی, مواد تشکیل دهنده فرهنگ و سنت در یک راه جدید است.

با راه اندازی آشپزی دیدگاهلکسوس امیدوار است که داستان و کردار پشت هر آشپز رویکرد به دستور العمل های خود را با الهام از مواد تشکیل دهنده جغرافیا و فرهنگ را تقویت ارزش خلاقیت و کنجکاوی و اکتشاف با مخاطبان آن است.

در مورد لکسوس ایجاد

لکسوس ایجاد طرح های جدید سری مطالب از لوکس مارکی. این رسانه اجتماعی محور برنامه درگیر شرکت کنندگان در فعالیت های است که هر دو اطلاع و لذت با موضوعات مرتبط با لکسوس با نام تجاری نشانه های طراحی و ساخت. این انجام شده است با کمک طیف وسیعی از همکاران که از طریق استعدادهای منحصر به فرد الهام بخش شرکت کنندگان برای ایجاد, در حالی که همچنین بالا بردن ارزش خود را از هنر و صنعت است.

در مورد لکسوس

لکسوس این خودرو با نام تجاری لوکس ساخته شده که اولین آن در سال 1989 با مقدمه ای از دستیابی به موفقیت LS سدان. در سال 2005 این برنامه شامل یک محصول نوآورانه ترکیب لکسوس اخلاق "دستیابی به کمال" کمک کرده بود, ژاپنی نام تجاری لوکس ایجاد عملیات در سطح جهان است. امروز لکسوس در دسترس است در بیش از 90 کشور جهان است. در حال تحول از ظریف و رسا لوکس حمل و نقل تجاری به جهانی زندگی لوکس برند لکسوس همچنان به گسترش جهانی خود تجدید نظر با ترکیب شور و شوق خود را برای شجاع, طراحی, تخیلی, تکنولوژی و هیجان انگیز عملکرد و ایجاد تجربه های شگفت انگیز برای نسل بعدی از لوکس مشتریان. رفتن به جلو لکسوس خواهد تمایز خود را با منحصر به فرد لوکس گزاره; تجربه متاثر از حس های سنتی ژاپنی takumi ساخت و Omotenashi (مهمان نوازی) است که افزایش تجربه مشتری.

لینک:
https://discoverlexus.com/
https://www.instagram.com/discoverlexus/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن