لکسوس ایجاد: اوریگامی

لکسوس آغاز جهانی اجتماعی محور برنامه را تشویق می کند که بیننده مشارکتلوکس خودروساز همکاران با انگلستان بر اساس

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399
  • لکسوس آغاز جهانی اجتماعی محور برنامه را تشویق می کند که بیننده مشارکت
  • لوکس خودروساز همکاران با انگلستان بر اساس اریگامی هنرمند Coco ساتو برای اولین قسط

لکسوس ایجاد طرح های جدید سری مطالب از لوکس مارکی. این رسانه اجتماعی محور برنامه درگیر شرکت کنندگان در فعالیت های است که هر دو اطلاع و لذت با موضوعات مرتبط با لکسوس با نام تجاری نشانه های طراحی و ساخت. این انجام شده است با کمک طیف وسیعی از همکاران که از طریق استعدادهای منحصر به فرد الهام بخش شرکت کنندگان برای ایجاد, در حالی که همچنین بالا بردن ارزش خود را از هنر و صنعت است.

"لکسوس اغلب به دنبال راه منحصر به فرد برای ارتباط با مخاطبان خود را فراتر از خودرو قلمرو. نام تجاری است انسان محور تمرکز و تعهد به ساخت ارائه یک پایه که از آن برای رسیدن و درگیر در اطراف موضوعاتی که در حال حاضر ثابت شده باشد از علاقه به مخاطبان ما. لکسوس ایجاد سری یک مثال کامل" گفت: Brian Bolain مدیر کل لکسوس بین المللی است.

قسط اول در این سری با شرکای بریتانیا بر اساس اریگامی هنرمند/takumi Coco ساتو برای کمک به هنر و دقت و خلاقیت اریگامی به زندگی است. شروع با یک گربه پس از یک برگ و پس از آن پیچیده تر پروانه لکسوس ایجاد سری اجازه می دهد تا بینندگان برای دسترسی به مهارت ها و آموزه های Coco ساتو است. Coco ساتو بهترین و شناخته شده برای ترجمه سنتی ژاپنی زیبایی شناسی به اشکال هنری با یک منحصر به فرد مدرن لبه. با استفاده از کاغذ و پارچه, مواد غذایی و یا ساده, الکترونیک, او ایجاد آثار هنری و عمومی اوریگامی تاسیسات.

متولد در توکیو و فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی هنرهای زیبا از مرکز سنت مارتینز در لندن کار خود را الهام گرفته شده است و زندگی روزمره در بومی ژاپن و تمایل صادقانه برای حل مرزها و پرورش تفاهم بین فرهنگ های مختلف است.

ساتو کار اشاره به به طور فزاینده ای سریع ء و تاکید کردن جهان و به بررسی رابطه بین تعامل انسان و تکنولوژی فضا و طبیعت است و با اعتقاد به قدرت از افراد که با یکدیگر برای ایجاد یک بیانیه و ایجاد یک جنبش و یا را در مورد تغییر مثبت است. او سهام خود را هنر و مهارت از طریق رسانه های اجتماعی و آموزش تصویری و با هدف تشویق به ساخت چیزهایی فکر خود را با دست

در هماهنگی با چنین هنرمند و لکسوس امیدوار است برای کمک به تقویت ارزش خلاقیت و زیبایی ابلاغ از طریق این ساده و بی انتها فرم های کاغذی و بالا بردن تاثیر انسان متمرکز بر مهارت های مورد استفاده برای ضبط احساسات Coco ساتو ،

در مورد لکسوس

لکسوس این خودرو با نام تجاری لوکس ساخته شده که اولین آن در سال 1989 با مقدمه ای از دستیابی به موفقیت LS سدان. در سال 2005 این برنامه شامل یک محصول نوآورانه ترکیب لکسوس اخلاق "دستیابی به کمال" کمک کرده بود, ژاپنی نام تجاری لوکس ایجاد عملیات در سطح جهان است. امروز لکسوس در دسترس است در بیش از 90 کشور جهان است. در حال تحول از ظریف و رسا لوکس حمل و نقل تجاری به جهانی زندگی لوکس برند لکسوس همچنان به گسترش جهانی خود تجدید نظر با ترکیب شور و شوق خود را برای شجاع, طراحی, تخیلی, تکنولوژی و هیجان انگیز عملکرد و ایجاد تجربه های شگفت انگیز برای نسل بعدی از لوکس مشتریان. رفتن به جلو لکسوس خواهد تمایز خود را با منحصر به فرد لوکس گزاره; تجربه متاثر از حس های سنتی ژاپنی takumi ساخت و Omotenashi (مهمان نوازی) است که افزایش تجربه مشتری.

لینک:

https://discoverlexus.com/

https://www.instagram.com/discoverlexus/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن