ال جی می پیوندد Hedera شورای حکام برای سرعت بخشیدن به نوآوری و پذیرش عمومی DLT در سطح جهان

LG Electronics Inc. (ال جی) و Hedera Hashgraph یک شرکت درجه توزیع لجر پلت فرم امروز اعلام کرد که LG اتحاد پیوس

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

LG Electronics Inc. (ال جی) و Hedera Hashgraph یک شرکت درجه توزیع لجر پلت فرم امروز اعلام کرد که LG اتحاد پیوست Hedera رئیسۀ. شورای طراحی شده برای فعال ترین حکومت غیر متمرکز مدل برای یک مکان معین را تشکیل می دهند تا 39 سازمان های جهانی از یک آرایه متنوع از صنایع و جغرافیای.

LG شورای 14th عضو پیوستن به, بوئینگ, Deutsche Telekom, DLA Piper, FIS (WorldPay), Google, IBM, Magalu, Nomura, Swirlds, Swisscom Blockchain تاتا ارتباطات دانشگاه کالج لندن (UCL) و Wipro. به عنوان تنها خانه تولید کننده لوازم خانگی برای پیوستن به Hedera حاکم بر شورای LG را با Hedera و دیگر اعضای این شورا به شناسایی راه هایی که توزیع دفتر فن آوری می تواند به نفع مصرف کنندگان و شرکای زنجیره تامین را قادر می سازد بدون درز معاملات.

همه اعضای Hedera شورای حکام را اجرا خواهد کرد یک گره در Hedera Hashgraph شبکه عمومی و مسئول تصویب Hedera را نقشه راه و به روز رسانی به پلت فرم کدهای. اعضای اطمینان از شورای تمرکز زدایی و تنوع است.

Mance هارمون مدیر عامل و بنیانگذاران Hedera Hashgraph گفت: "ما هیجان زده به استقبال رهبر صنعت LG به Hedera رئیسۀ. برای سال های بسیاری LG شده است رویایی در رویکرد خود را به اتخاذ فن آوری های جدید به نام بهبود زندگی مشتریان و همکاران در سراسر جهان. ما مشتاقانه منتظر به همکاری با ال جی و اکوسیستم خود به کشف بسیاری از پتانسیل راه است که توزیع دفتر فن آوری به طور مشابه می تواند استفاده شود به نفع پایه مشتری خود را."

"توزیع لجر تکنولوژی دارای پتانسیل برای بهبود ارزش مشتری و اجازه شرکت در سراسر بسیاری از بخش ها به ارائه خدمات جدید که امکان استفاده از اعتماد و امنیت و سرعت است که آن را فراهم می کند گفت:" چو Taeg-il معاون ارشد رئیس جمهور از ال جی الکترونیک. "ما مشتاقانه منتظر به اینکه بخشی از Hedera حاکم بر شورا و فرصت های که در آن ما می تواند همکاری با دیگر سازمان های پیشرو در سراسر طیف گسترده ای از صنایع به توسعه بیشتر استفاده از توزیع لجر تکنولوژی به نفع کسب و کار و مصرف کنندگان به طور یکسان."

برای اطلاعات بیشتر https://hedera.com/council.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن