ال جی با نام GM مبتکر از سال

الجی الکترونیک (الجی) موفق به دریافت آرزو GM جایزه نوآوری اعلام کرد در جنرال موتورز 28th سالانه تامین کننده جو

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

الجی الکترونیک (الجی) موفق به دریافت آرزو GM جایزه نوآوری اعلام کرد در جنرال موتورز 28th سالانه تامین کننده جوایز سال, رویداد در هفته گذشته, خودرو رهبر که تا کنون مجازی مراسم است. در میان نوآوری های دیگر به رسمیت می شناسد, LG توسعه (همراه با خواهر شرکت LG Display) انقلابی P-OLED کابین خلبان تکنولوژی در سال 2021 کادیلاک Escalade.

در این سال بیش از 100 شرکت از 15 کشور جهان به رسمیت شناخته شد به عنوان برترین جنرال موتورز تامین کنندگان با تنها پنج کنندگان دریافت معتبرترین جایزه نوآوری. ال جی الکترونیک و صفحه نمایش ال جی ستایش بودند برای ارائه برش لبه فن آوری خودرو و قطعات خودرو است که تقویت خودرو قابلیت ها و تجربه رانندگی. این دومین بار است که ال جی الکترونیک به رسمیت شناخته شده توسط جنرال موتورز به عنوان یک شریک ارزشمند پس از دریافت جایزه نوآوری در سال 2016 با LG Chem برای تهیه نوآورانه فن آوری های خودرو و قطعات نسبت به جنرال موتورز است وسیله نقلیه الکتریکی (EV) تلاش.

P-OLED کابین خلبان تکنولوژی در سال 2021 کادیلاک Escalade نه تنها به عنوان چشمگیر محور در داخل نمادین SUV آن را نیز نشان دهنده اولین بار ال جی پیشرفته دیجیتال کابین خلبان راه حل برجسته است در یک وسیله نقلیه تجاری. 38-اینچ صفحه نمایش تشکیل شده است از سه جداگانه P-OLED پانل های صفحه نمایش بزرگترین اندازه گیری 16.9 اینچ مورب. سه منحنی صفحه نمایش را تشکیل می دهند پانل ابزار خوشه ای برای نمایش های اولیه خودرو-اطلاعات مرتبط و یکپارچه مرکزی پشته است که در خدمت به عنوان یک سرگرمی نمایش های صوتی و تصویری و ناوبری آسان است. ال جی, مربوط به اینده, یکپارچه سیستم نمایش ارائه می دهد طیف گسترده ای از زاویه دید بی نظیر طراحی انعطاف پذیری و بسیار بهبود یافته رابط انسان و ماشین.

LG Electronics همچنان به همکاری نزدیک با جنرال موتورز در سراسر بخش های مختلف و پس از 2015 تهیه شده است 11 مهم قطعات خودرو از جمله لوازم سیستم های ابزار خوشه و رانندگی قطعات برای GM پیشرو خودرو الکتریکی شورلت Bolt EV.

"ما در حال افتخار به رسمیت شناخته شده توسط یک رهبر صنعت مانند جنرال موتورز و ال جی را ادامه خواهد داد به تلاش برای یک شریک است که درک نیازهای مشتریان و رشد می کند با آنها" گفت: Kim Jin-یونگ, جمهور, LG خودرو جزء راه حل های شرکت. "جنرال موتورز و ال جی به اشتراک گذاری چشم انداز خودرو کابین به عنوان کامل دولت از هنر سیستم است که اجازه می دهد تا رانندگان را در همینطور نوه ها از خانه با آنها."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب